top of page

GERentic  ישראל משיקה GG CREME

קרם GG - שילוב מושלם של טיפוח ואיפור בתכשיר אחד

חברת ג'רנטיק מתמחה במתן מענה אמיתי וטיפול אפקטיבי וארוך טווח לכל בעיות העור.

היא משיקה את - GG CREME הדור החדש של מוצרי הטיפוח. הקרם משלב במוצר אחד, קרם יום מזין ומגן, ביחד עם מייק אפ. לקרם גוון אחד בלבד, הוא מתאים לכל סוגי העור, ופועל באופן מידיי ליצירת עור חלק וזוהר.

בנוסף על תכונות המייק-אפ שלו, לקרם סגולות טיפוח ובריאות. בהתאם לסטנדרטים הידועים של GERentic, הוא מעושר בקוקטייל תמציות צמחים טבעיים, פפטידים, שמנים ומולקולות תזונתיות. שימוש בקרם GG ממריץ את התחדשות התאים ומשפר את בריאות העור.

תכונות מיוחדות:

  • קרם יום מגן ומזין, (המתאים גם כבסיס למייק אפ), מכיל מרכיבים ביו טכנולוגיים חדשנים המייעלים את תהליך חידוש התאים בעור , הוא מכיל פפטידים, שמנים, תמציות צמחים ועוד.

  • אידאלי לכל סוגי העור

  • מעניק מראה זוהר לעור הפנים, ומעניק כיסויי לכל הפגמים.

  • מעניק הגנה והזנה לעור במשך כל שעות היום.

  • בעל מרקם קליל, רך ונעים.

  • מתאים לכל עונות השנה. בעל מקדם הגנה.

  • בעל שפורפרת נוחה לשימוש וקלה לאחיזה בעיצוב יוקרתי.

אופן השימוש:

יש למרוח כמות אחידה ושווה על גבי הפנים והצוואר. יכול לשמש כבסיס למק-אפ וכקרם יום להזנת העור.

מחיר: 328 ₪

דברים שאולי לא ידעתם על שיטת ג'רנטיק, ולא ידעתם את מי לשאול...

ג'רנטיק היא חברה צרפתית בינלאומית העוסקת במחקר ופיתוח תכשירי קוסמטיקה וויטמינים. היא חולשת על תחום רחב של תכשירים בכששים מדינות ברחבי העולם, בחמשת היבשות.

להבדיל מהקוסמטיקה הקונבנציונאלית המטפלת בסימפטום, ג'רנטיק מטפלת בגורמים, ומכניעה את הסימפטום באופן מוחלט.לג'רנטיק מגוון רחב של חומרים ושיטות טיפול מיוחדות לבעיות עור הפנים והגוף, המבוצעות ע"י קוסמטיקאיות שהוכשרו בג׳רנטיק בלבד.

את ג'רנטיק מובילה הסלולותרפיה - שיטה רבת עוצמה לטיפוח ולטיפול בבעיות עור. היא מאפשרת להזין את העור מבפנים ולהשיג תוצאות אמיתיות הנשארות לאורך זמן, מבלי להשתמש באמצעים אגרסיביים שפוגעים בעור. השיטה מבוססת על השלמת אלמנטים חיוניים כגון חומצות אמינו, וויטמינים, מינרליים ויסודות קורט שיותר ויותר קשה למצוא בתזונה המודרנית והמתועשת.

כתבות נוספות
bottom of page