top of page

חוגגים בת/בר מצווה בפארק קצרין

חוויה עם טעם של סוד

פארק קצרין העתיקה מציע לקראת הקיץ, קונספט ייחודי של אירועי בר מצווה - קונספט שיותיר את כל האורחים בהתרוממות רוח ובשמחה.

הקטן שלכם כבר אוטוטו חוגג בר מצווה ואתם רוצים בשבילו ובשביל המשפחה את כל מה שרק ניתן. שיהיה טקס מרגש ושיהיה גם מיוחד, ושיהיה מתאים לכם. לחברים של הבן אבל גם למשפחה וגם לאורחים שלכם שיהיה קצת תוכן אבל שיהיה הרבה כיף, שיהיה אוכל טעים אבל לא כזה שכבר היה אצל כולם. שיהיה קצת אחרת, שיהיה מיוחד. נראה לכם שזה בלתי אפשרי או שזה אפשרי אבל כמו לחצות את האוקיינוס, אז זהו שלא.

פארק קצרין מאורגן לספק לכם חוויה כוללת, במקום אחד ומיוחד. טקס מרגש ותוכן שונה, ממנו יהנו כולם. בפארק קצרין העתיקה תחושו מכלול חוויתי, מיוחד ואחר מכל אירועי בר/בת המצווה שהייתם. אז מה בתכנית: טקס בבית כנסת העתיק, סיור חוויתי ופעילות בפארק וארוחה טובה.

לגעת בקודש: בין עמודי הבזלת ושער עתיק בן 1,600 שנה, בליווי כלי נגינה, תוף ושופר יתכנס הקהל לכמה רגעים של חיבור עוצמתי, משפחה וחברים יגעו בקדושה. ניתן לשלב ספר תורה ותהלוכה ססגונית, כולל הנחייה מרגשת לטקס.

לצלול בזמן: בין בתי הכפר הקדום בפארק נקפוץ לביקור בזמן, לפני 1,600 שנה. נחווה פעילויות חקלאיות בבית הבד, בגת ובגורן ונפגש בשלל דמויות מומחזות על ידי שחקנים:

סופר הסת"ם ידגים את הכתיבה העתיקה לצד קדרית שמכינה את הכלים לסעודה.

מרפאת עשבים עם ריחות מבושמים או שותה הכפר שהקדים קצת את החגיגה.

אם תרצו גם בן המצווה ישולב כדמות חיה מן העבר.

פעילויות יקבעו בהתאם לטעם שלכם ולקהל - מבוגרים לצד ילדים ביחד או לחוד. בקיצור - כולם...

לטעום את הגולן: בפארק קצרין גם לטעם יש מימד - מטעימה קטנה של פיתות חמות עם לבנה ושמן זית ועד ארוחת בשרים מפוארת. כמו בכל אירוע לצד הקולינרי יש משמעות רבה. צוות הפארק יסייע עם מגוון רחב של תפריטים לכל סדר גודל.

לפרטים ותיאום אירוע בלתי נשכח –

פארק קצרין יעל 0537243597

כתבות נוספות
bottom of page