top of page

בר דגים – הטברנה הכי שמחה בקניון עזריאלי תל-אביב

הרשת הראשונה של מטבח שף מהיר, בקניון עזריאלי, מתחם המזון קומה 2

קבוצת עזריאלי ממשיכה להרחיב את מגוון המסעדות בקניונים. היא השיקה בקניון עזריאלי תל אביב, ביום ראשון 7.5.2017, סניף חדש של מסעדות "בר-דגים – מטבח שף מהיר", במתחם המזון בקומה השנייה. המסעדה מתכתבת עם הקונספט החדש של קניוני עזריאלי, במסגרתו רחבות המזון המוכרות יהפכו למתחמים מעוצבים של שוק פתוח, ובהם מסעדות-שף ודוכני פאסט-גורמה, אשר יעניקו חוויה קולינרית משודרגת למבקרי הקניון.

אשרת כרמלי – מנהלת השיווק של קבוצת בר דגים מאמינה בקונספט, שמחה בו, ואוהבת את לקוחותיה

הקבוצה כוללת מעדניה בכפר-סבא, בר-סלטים וקרפרי בשוק צפון, והיד עוד נטויה...

לדברי אשרת: "ניר ואני ניהלנו עסק קייטרינג. הייתי יד ימינו, ולאט לאט נשאבתי לתוך עולם העסקים. אני אחראית על תחום הדיגיטל והפרסום.

השפים והבעלים של העסק: מימין - ינאי ארז, ומשמאל - ניר כרמלי – האיש לחיים והשותף לעסקים של אשרת

ועוד אומרת אשרת: "הקונספט של בר דגים הוא יצירת אווירה ים תיכונית. מנות שף של ינאי ארז וניר כרמלי – שפים קפדנים, שמאמינים ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים". הם מגישים מנות טריות, איכותיות וטעימות, ממש כמו במסעדות גורמה. הייחוד של בר דגים הוא בהרכבת המנות הנכונות לאכילה מהירה".

כמו למשל:

קבב-ים חלומי, שהחל כספיישל, ונשאר קבוע בתפריט

שווארמת ים – מנת הדגל: נתחי טונה אדומה מוקפצים עם תבלינים ארומטיים + טחינה

מבחינה קולינרית, המסעדה מביאה איתה בשורה מרעננת אשר מציעה לצד פיש&צ'יפס הקלאסי, מנות כמו שניצל והמבורגר מהים, שווארמת ים ועוד. על המאכלים המשובחים אחראים השפים ינאי ארז וניר כרמלי וכל זה במחירים משתלמים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים לצד מוסיקה יוונית של להקת הבית ויקוב סמרי.

כחלק מתהליך שדרוג מתחם המזון, רונית פוגל וליטל פוגל, המתמחות בתכנון ועיצוב ברים, עיצבו את הסניף בקניון עזריאלי תל אביב בסגנון של צוללת עתיקה עם חומרים מהעיצוב האורבני העכשווי, קירות מבטון חשוף ולא גמור, ריצפת עץ לא מעובד תאורת מתכת בשילוב חבלים עם חלונות עגולים המאפשרים הצצה לעולמו של השף.

לדברי אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל אביב: "אנו מברכים על הגעת מסעדת "בר דגים-מטבח שף מהיר” לקניון עזריאלי תל אביב. כניסת המסעדה היא כחלק משדרוג מתחם המזון ושיפור השירות והחוויה עבור באי הקניון כחלק משינוי מערכתי שבו מתחמי האוכל הקיימים משתנים למסעדות איכותיות יותר במחירים נגישים לקהל."

לקניון עזריאלי תל אביב תמהיל חנויות מהרחבים והמגוונים בארץ. בקניון קיים מנעד רחב וחנויות דגל כגון: סטורי, ריפליי, אמה, פנדורה, נורטפייס, קאלה ויאנגה וחנויות דגל ראשונות בישראל כמו סמסונייט, פול אנד בר- חנות קונספט, חנות הדגל בארץ של אייץ' אנד אם, ו h&m home זארה, אורבניקה פוראבר 21, חנות הדגל מנגו, חנות של מותג האופנה הספרדי סטרדיווריוס ועוד.

שוברים צלחות בבר דגים - שיא ההנאה של הרוקדים מהמוסיקה היוונית

צילומים + וידאו: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page