top of page

שומרי הגלקסיה חלק 2

Guardians of the Galaxy Vol. 2

ארה"ב 2017

בימוי: ג'יימס גאן

תסריט: ג'יימס גאן

מבוסס על הקומיקס של מארוול.

הפקה: קווין פייג'

צילום: הנרי ברהאם

עריכה: פרד רסקין, קרייג ווד

פסקול: טיילור בייטס

בהשתתפות:

כריס פראט – פיטר קוויל\סטאר לורד

זואי סלדנה - גאמורה

דייב באוטיסטה - דרקס

וין דיזל – בייבי גרוט

בראדלי קופר - רוקט

קורט ראסל - אגו

אורך הסרט: 137 דקות

הסרט מופץ ע"י פורום פילם ומגיע לבתי הקולנוע ב- 2.5

תקציר:

הסרט החדש מבית מארוול - שומרי הגלקסיה חלק 2, ממשיך את הרפתקאות הצוות כשהם חוצים את הקוסמוס על רקע הצלילים המרעננים של המיקסטייפ המגניב מס' 2!

אחרי ששומרי הגלקסיה חושפים את האמת אודות הוריו של פיטר קוויל, הם נאלצים להילחם ולהגן על המשפחה החדשה שלהם. אויבים ותיקים הופכים לבני ברית ודמויות חדשות ואהובות מהקומיקס הקלאסי יגיעו לעזרה בזמן שהיקום הסינמטי של מארוול ממשיך להתרחב.

על ההפקה:

הקומיקס נוצר על ידי ארנולד דרייק וג'ין קולן, "שומרי הגלקסיה" הוצגו בשנת 1969 כצוות של גיבורים במאה ה -31, כאשר כל חבר הוא האחרון מסוגו. שומרי הגלקסיה" היה הזיכיון הראשון של מארוול שהציג עולם מחוץ לליבה המוכרת. הסרט היה גם יוצא דופן בצורה דרמטית בטון ובסגנונו מכל הסרטים הקודמים מארוול.

במבט לאחור, המפיק קווין פייג מודה שלא תמיד היה קל למכור את שומרי הגלקסיה: "לפני כמה שנים אמרנו שאנחנו רוצים לעשות סרט חלל", הוא אומר, "וכשהסתכלנו בספרים, ראינו שיש לנו את קבוצת הדמויות הגדולה הזו שנקראה "שומרי הגלקסיה" ואיזו קבוצה שערורייתית של גיבורים זה היה - חבר אחד הוא עץ וחבר אחר היה דביבון", מספר פייג. עוד הוא מוסיף: "נהניתי מאוד להציג את הדמויות לאנשים שלא שמעו עליהן מעולם, אבל הקפיצה הגדולה קדימה הייתה כאשר שכרנו את הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן, אשר בתחילה תהה על מה אנחנו מדברים, ואז נסע הביתה, חשב על זה יותר והכניס לשם את אהבתו לחיות קטנות ולדמויות גדולות", אומר פייג.

הבמאי\תסריטאי ג'יימס גאן נזכר התגובה שלו כאשר ראה את הדמויות משתלבות בתרבות הפופולרית: "זה היה באמת מספק לראות את זה קורה, כי הדמויות של שומרי הגלקסיה דיברו לכל כך הרבה אנשים בכל רחבי העולם", אומר גאן. "בלב ליבו של הסרט, השומרים הם קבוצה של זרים אשר באים יחד כדי למצוא דרך לגרום לזה לעבוד, ואני חושב שזה מה שמדבר על מגוון רחב של אנשים. זו הרגשה נהדרת כאשר ילדים באים ואומרים שהם אהבו את הסרט ושהוריהם וסביהם אהבו אותו גם כן. אלה דמויות שמסוגלות להתחבר לכל הדורות בכל רחבי העולם מתאילנד לדרום אמריקה וללונדון".

השחקן כריס פראט המגלם את דמותו של פיטר קוויל\ סטאר לורד מספר ש"שומרי הגלקסיה", העניק לו את ההזדמנות להפגין את כישוריו הקומיים והפיזיים באופן שלא עשה קודם לכן. "מה שמושך אותי הכי הרבה בדמות הזאת הוא ההזדמנות להוסיף את ההומור האישי שלי לתוכה", אומר פראט. "זה היה משהו שאני יודע שאני יכול לעשות, והיה ייחודי לי, ורק חיכיתי להזדמנות לעשות את זה. רציתי לעשות משהו שהוא גם קומי וגם פיזי, ובתפקיד הזה יש מספיק מקום כדי לעשות את זה. מה שמרגש אותי כל כך בדמות הוא שאני יכול פשוט לתת את הגרסה הטובה ביותר של החומר הכי טוב שלי איתו", מספר פראט.

בראדלי קופר, המגלם את דמותו של רוקט הדביבון, מסביר איפה אנחנו מוצאים אותו בסרט החדש, קופר אומר: "רוקט הוא קדוש מעונה, אבל יש לו חבילה עכשיו - זה כבר לא רק גרוט והוא. יש לו אנשים אחרים להתמודד ולהיאבק איתם כעת ואני חושב שבסוף הסרט הראשון אתה פשוט לא יכול לחכות כדי לראות לאן הדינמיקה הזאת מתקדמת", מסכם קופר.

על הבמאי והשחקנים:

ג'יימס גאן – במאי

ביים את הסרט "שומרי הגלקסיה" ו"סרט 43". כמו כן, כתב את התסריטים לסרטים: "סקובי-דו" ו- "שחר המתים" (2014).

כריס פראט – פיטר קוויל\סטאר לורד

כיכב בסרטים: "שומרי הגלקסיה", "עולם היורה", "שבעת המופלאים", "הנוסעים", "היא", "הטעות הגדולה", "עד החתונה זה יעבור" ובסדרת הטלוויזיה "מחלקת גנים ונוף".

זואי סלדנה – גאמורה

כיכבה בסרטים: "אוואטר", "האויב בתוכנו: סטארטרק", "שומרי הגלקסיה", "סטארטראק", "נינה"," אחים בדם", "המילים", "קולומביאנה" ועוד.

וין דיזל – בייבי גרוט

כיכב בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", "XXX", "צייד המכשפות האחרון", "מילה של גבר", "רידיק" ועוד.

בראדלי קופר - רוקט

היה מועמד 3 פעמים לפרס האוסקר על תפקידיו בסרטים: "אופטימיות היא שם המשחק","צלף אמריקאי", ו-"חלום אמריקאי". עוד כיכב בסרטים: "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", "ללא גבולות", "משחק באש", "שומרי הגלקסיה", "המילים", "יום האהבה" ועוד.

דייב באוטיסטה – דרקס

כיכב בסרטים: "שומרי הגלקסיה", "ספקטר", "האיש עם אגרוף הברזל", "פורעי חוק", "אוטובוס 657", "רידיק" ועוד.

קורט ראסל - אגו

היה מועמד לפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסרט "סילקווד". עוד כיכב בסרטים: "הדבר", "שמונעת השנואים", "חסין מוות", "סטארגייט", "אסון בלב ים", "מהיר ועצבני 8", "הבריחה מלוס אנג'לס" ועוד.

צפיתי בסרט ונהניתי מהאפקטים הויזואליים והקוליים. הסרט מוקרן בשיטת IMAX תלת מימד, וההשקעה הגדולה נותנת בו את אותותיה.

כתבות נוספות
bottom of page