top of page

ביסלי בטעמי Black – חושבים מחוץ לשקית

ביסלי ורשת מסעדות ההמבורגרים Black, העלו לנו את רף החטיפים:

הם מכריזים בזאת על מהדורה מיוחדת של ביסלי בטעמי Black Burger וכנפיים לוהטות – מנות הדגל האהובות של Black.

במהלך ההשקה, רשת Black Burger תגיש בכל סניפי הרשת את שתי מנות הדגל שלה, אך עם תוספת ביסלי בטעמי המהדורה: המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ' ביסלי בורגר" ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי – "ביסלי ווינגז". בנוסף, כל מי שירכוש במהלך המבצע מנה ברשת מהמנות המיוחדות שהרכיב השף צחי בוקששתר וכן ארוחה מהתפריט, יקבל ביסלי בלאק בורגר, עד גמר המלאי.

לדברי גלית מילוא מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי מחזיק בנתח שוק משמעותי של 12.5% מכלל קטגוריית החטיפים. שיתוף הפעולה הייחודי שלנו עם רשת Black יפתיע את צרכני החטיפים עם טוויסט מקורי בטעמי הביסלי בהשראת מנות הדגל האהובות של רשת Black."

צחי בוקששתר, שף ובעלים רשת Black : "גם כך אי אפשר להפסיק לאכול ביסלי, אפילו כשטעמנו את טעמי הביסלי החדשים בזמן הפיתוח כולנו התמכרנו. השילוב בין הפריכות של ביסלי לטעמים של Black שכולנו אוהבים, יצר משהו שבקרוב יהיה קשה לדמיין טיול שנתי בלעדיו, או סתם זלילה בזמן צפייה במשחק טוב, שאפו לחברים באסם. כמובן שלא יכולתי להתאפק והכנתי שתי מנות המשלבות את טעמי הביסלי החדשים במאכל המקורי. כיף גדול".

מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת – יקבל על האריזה הזמנה להצטרף חינם למשך שנה, למועדון הלקוחות של Black, ולקבל הטבות חודשיות, הנחות ומתנות יומולדת.

"טעמתי ונגנבתי" מהקראנצ'יות הפיקנטית.

עם טעמים לוהטים כאלה, אפשר להדליק איתו משואה !

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות במחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪

כתבות נוספות
bottom of page