top of page

"מעדני מיקי" מכריזים בזאת על "סדרת החומוסייה"

לקראת עצמאות ועונת הפיקניקים – "מנגבים בדוך" את סדרת "החומוסייה של מיקי", עם התוספות:

צנובר, חריף, שיפקה, אסלי, מסבחה וטחינה.

מותג הסלטים האהוב "מעדני מיקי" משיק לקראת עצמאות ועונת הפיקניקים סדרת חומוס חדשה עם תוספות נפלאות- "החומוסייה של מיקי". סדרת התוספות החדשה כוללת 6 סוגי חומוס עם תוספות שישראלים אוהבים במיוחד, שיהפכו את הבית הפרטי שלכם לחומוסייה אותנטית.

המתכון לסדרה החדשה הותאם במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי, נבדק ואושר ע"י מנגבי חומוס ידועים וגדולי השפים בישראל. כל חומרי הגלם המרכיבים את הסדרה נבחרו בקפידה יתרה. החומוס אינו כולל כולסטרול ושומן טרנס ומוצע לצרכן במחיר שווה לכל כיס במשך כל השנה- בכל קנייה של גביע הצרכן יחסוך בין שקל לשלושה שקלים. הסדרה מתוכננת להימכר בשלב הראשון בכל הרשת הרביעית והמינימרקטים, וברשת שופרסל ומגה בשלב השני.

חומוס צנובר - חומוס לניגוב ממש כמו בחומוסייה! את הצנוברים אנו קולים בשיטה מסורתית המעניקה ארומה מיוחדת. השילוב בין החומוס לצנובר יוצר טעם עשיר ומשמח בחך. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס שיפקה - מתכון ירושלמי אותנטי עם פלפל שיפקה חריף אש. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס חריף - לקחנו את המתכון הסודי לאריסה של סבתא שלביה והוספנו לחומוס העשיר. התוצאה שילוב טעמים מיוחדים במינם. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא . ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס טחינה – בתוספת טחינה מעולה ואיכותית במיוחד עם טעם שומשום קלוי מודגש. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

חומוס אסלי - למי שאוהב את החומוס שלו ללא כל תוספת או מעדיף להתפרע בעצמו. חומוס חלק עם מרקם וטעם עשיר. ניתן לנגב או לאכול בכפית. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא.

חומוס מסבחה - רוצים להרגיש בחומסייה בסלון שלכם? הגרגרים הטריים, עשבי תיבול והתבלינים האותנטיים הם בדיוק מה שאתם צריכים לאירוח מושלם. 7.90-9.90 ₪ . כשר בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

לדברי רוני ארביב, סמנכ"ל שיווק ומכירות מעדני מיקי: "לאחר ששנים מעדני מיקי מכינה חומוס למיטב המסעדות, אולמות האירועים והחומוסיות בארץ , אנו נרגשים להביא את החומוס הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר, גם לצרכן הסופי. אנו מאמינים כי כניסת מעדני מיקי לקטגוריית התוספות תגדיל אותה ותהפוך את המותג לאחד משלושת השחקנים המובילים בשוק".

כל המוצרים כשרים בהשגחת הרב לנדא

דברים שלא ידעתם על שוק הסלטים המוכנים ושוק החומוס המוכן

הצרכן הישראלי הוא צרכן החומוס הגדול בעולם עם צריכה שנתית ממוצעת של 10 ק"ג לבית אב בשנה. בסקר שנערך בשנת 2013 על ידי "שריד מכוני מחקר", החומוס של מעדני מיקי, שמחזיק בנתח שוק של כ-12% (כמותי), הוא המנצח הגדול של הסקר והוביל כמעט בכל הפרמטרים על החומוס של המתחרים.

קטגוריית הסלטים המוכנים היא השביעית בגודלה בשוק המזון. מדובר בהיקף מכירות של 750 מיליון שקלים בשנה, כאשר כלל ענף סלטי החומוס המצוננים הוא כ־50% מהקטגוריה ומגלגל 390-380 מיליון שקלים בשנה., כך על פי נתוני נילסן. בארץ נמכרים כ־35 מיליון גביעים של חומוס בגדלים שונים מ־100 גרם ועד 4 ק"ג.

צילום סלפי: "מנגבת בדוך" את סדרת החומוסיה של מיקי

טעים טעים שבא לצעוק

קטגורית התוספות היא הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק סלטי החומוס בשנים האחרונות וסדרות התוספות תופסות כ- 30% מנתח השוק של החומוס באופן כללי.

שוק החומוס נשלט על ידי המותגים צבר של אסם ואחלה של שטראוס, שמחזיקים יחדיו כ–86% מהשוק. "מעדני מיקי" היה המותג היחידי שדיווח על עלייה במכירות בשנת 2016.

אודות מעדני מיקי

מפעל המזון "מעדני מיקי" נוסד בשנת 1939 ע"י האחים מיקי ואימרי קאופטייל.

במפעל מייצרים מגוון רחב של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים, מלוחים וסלמון מעושן. כל זאת בניסיון רב ועל פי מסורת רבת שנים. בנוסף, משקיעה החברה משאבים רבים בחדשנות וטכנולוגיה, ואף לאחרונה לאחר פיתוח ממושך השיקה לראשונה בישראל, נקניקי דגים.

כיום ממשיך הדור השני את מסורת רבת השנים. כבעלים ומנכ"לים משותפים מכהנים ילדיו של מיקי, משה וארי קאופטייל, ואט אט מתחילים גם הדור השלישי לקחת חלק בפועלה של החברה. מעדני מיקי" הינה חברה משפחתית ומקפידה לשמר זאת. שכן, רבים מהעובדים מלווים את החברה שנים רבות ואף ילדיהם משתלבים בחברה. סה"כ "מעדני מיקי" כיום מונה כ- 350 עובדים. "מעדני מיקי" משווקת את מוצריה למגוון רחב של לקוחות הן בשוק הקמעונאי והן בשוק המוסדי.

"מעדני מיקי" משווקים בישראל ומייצאים ברמה גבוהה העומדת בכל תקני הייצור האירופאיים ומחזיקים בתקן HACCP וב-ISO 9001:2008. כמו כן, קיבל המפעל את אישור המחלקה הווטרינרית של הצבא האמריקאי ובכלל זה עמידה בתנאי ה- FDA. " מעדני מיקי" מייצאים לאירופה, ארה"ב, קנדה, הונג קונג וכו

מרבית המוצרים כשרים לימות השנה הרגילים בהשגחת הרב לנדא, רב אב"ד בני ברק, בפסח המוצרים כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף וכל מוצרי הסלטים כשרים בהשגחת הרבנות הראשית ראשל"צ. מוצרי הדגים כשרים כולם בהשגחת הרבנות הראשית מטה יהודה וחלקם כשרים בהשגחת הרב רובין.

לחברה שני אתרים, הראשון ממוקם באזור התעשייה החדש בראשל"צ, ומשמש הן כמפעל לייצור הסלטים והן כמטה החברה. האתר השני ממוקם באזור התעשייה הר טוב הסמוך לבית שמש ובו מייצרים את מוצרי הדגים. בשני האתרים ציוד חדיש ברמה טכנולוגית גבוהה, בקרת איכות מקצועית ומערכת תפעול מתקדמת.

המוצרים משווקים ע"י רשת הפצה של החברה המונה למעלה מ- 75 מפיצים במשאיות מקוררות ומבודדות להבטחת אספקת מוצרים טריים ביום הייצור, עם שרות אישי לכל לקוח ולקוח.

במפעל קיימת מחלקת טכנולוגיה הכוללת טכנולוג ראשי, טכנולוג פיתוח, טכנולוג ייצור, מנהל אבטחת איכות ומעבדה. כל זאת למטרות פיקוח ובקרת איכות המוצרים. בנוסף, ישנו פיקוח חיצוני של וטרינר צמוד מטעם האגודה לבריאות הציבור.

צילומים: סימה להט, תמוז רחמן, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page