top of page

BILLA BONG – בגדי ים לגולשות ולגולשים

קולקציית בגדי הים של בילבונג - קיץ 2017

#A Bikini Kinda Life

רשת BILLABONG, המונה 38 סניפים ברחבי הארץ, משיקה בימים אלו קולקציית קיץ 2017 של בגדי ים וביקיני. המדובר בקולקציות שעוצבו באוסטרליה וקליפורניה, בהתאם למגמות אופנה החמות בעולם הביקיני והתאמתן לאקלים הישראלי.

בדגמים הושם דגש מיוחד על נוחות מירבית לגולשות. הנוחות מתבטאת בגזרות ובחומרים המיוחדים שהותאמו הן לקיץ הישראלי והן לגולשת שצריכה את בגד הים איתה ועליה כל הזמן, ומבחינתה מדובר בדרך חיים...

A BIKINI KINDA LIFE

בגדי הים מעוצבים באוסטרליה ובמדינת קליפורניה

העונה, מלתחת "הביקיני" במגמת התחזקות. אם בעונות הקודמות לכל אחת היה את בגד הים שלה לקיץ, העונה - נראה יותר ויותר בנות המרכיבות את מלתחת הביקיני שלהן בסגנון ה-MIX & MATCH עשיר ומגוון, בעל שלל סגנונות, גזרות וצבעים.

בנוסף, נראה הרבה גזרות לא שגרתיות, כאלו המתעלמות מפחד של פסי שיזוף "יפים/לא יפים" והמתמקדות בעיקר בגזרות מחמיאות ותחושת נוחות מלאה.

"החיים טובים יותר בבגד ים"

המילים המחוקות (BETTER INBOARD) מעבירות מסר סמוי : "החיים קצרים"

לדברי אסף ניסנבוים, מנהל השיווק:

"BILLA BONG" היא רשת בבעלות קבוצת פוקס דיזל. אפי וצחי האוס הביאו את המותג לארץ. בתחילת הדרך, המכירה היתה סיטונאית, וכיום - זוהי רשת שמונה 38 חנויות, עם קולקציה מפוארת שמתחלפת בקביעות. בועז ואלמוג - מנהלים אותה. הם צמחו עם החברה מתחילת דרכה.

ב-16.3.17 החל סבב גלישה עולמי באוסטרליה. הוא עובר בכל העולם. לכל גולש יש "מכנס דגל" – מכנס עם חותם אישי".

(מימין לשמאל) שיר יגל – מנהלת מסחרית, אסף ניסנבוים - מנהל השיווק

לשאלתי כיצד הגעת לתחום, עונה אסף: "בצבא שרתתי במשרד הדוברות של חיל הים. הייתי גם לוחם בספינות הדבור. אחר כך עסקתי בהסברה בחו"ל, ועבדתי במשרד פרסום. כאשר שמעתי על מישרת ניהול השיווק של BILLA BONG, ידעתי מיד שהיא תפורה עליי, כי זה מה שרציתי מאז ומתמיד לעשות: לשלב מקצוע עם תשוקה.

ב- BILLA BONG כל אנשי המטה: בועז תמיר – המנכ"ל בישראל, רעות – מנהלת מסחרית, שיר – מנהלת הקולקציה, הילה ועמית - הפרזנטוריות, אדם - הנהג, ברק – מנהל המחסן, ואני ... כולנו גולשים, ולא רק זה, אלא גם ביחד...

גם אנשי הסניפים העולמיים גולשים, מה שהופך את העסק למקצועי, אמין ואותנטי".

הילה ועמית – הפרזנטוריות והגולשות

טווח המחירים של בגדי הים:

169.90 ₪ - 219.90 ₪ לחלק אחד של ביקיני.

329.90 ₪ - 369.90 ₪ לבגדי הים השלמים.

ניתן להשיג ברשת חנויות בילבונג הפרושות ברחבי הארץ:

קניון אילון רמת גן, שינקין 10 ת''א, קניון עזריאלי ת''א, דיזנגוף סנטר ת''א, קניון רמת אביב, שבעת הכוכבים הרצליה, קניון ראשונים, רחוב אוסישקין 62 רמת השרון, קניון גינדי-ת"א, קניון קרית אונו, קניון גבעתיים, קניון אבנת - פתח תקווה, קניון מרגלית הוד השרון, קניון הזהב ראשל"צ, סינמה סיטי ראשל"צ, קניון ערים כפר-סבא, G כפר-סבא, קניון רננים רעננה, ''ביג'' פולג, קניון עיר ימים נתניה, אחד העם 25 נתניה, קיריון ק.ביאליק, קניון חולון, קניון חיפה, גרנד קניון חיפה, ממילא ירושלים, קניון מודיעין, קניון רחובות, קניון סימול אשדוד, סטאר סנטר אשדוד, ''ביג פאשן'' אשדוד, גרנד קניון ב''ש, טיילת הרויאל ביץ’ אילת, קניון מול הים אילת, פארק הקרח אילת, עודפים חוצות המפרץ, עודפים בילו סנטר, עודפים בית חירות.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page