top of page

מעדן הפרי "סנדלפור" מצפה למצה...

מוצר חדש מבית סיימן - יבואנית מוצרי גורמה: 100 אחוז פרי בגודל ענק.

חברת סיימן, יבואנית מוצרי גורמה, משיקה לקראת פסח מוצר כשר לפסח, לחובבים של מעדני הפרי: מעדן פרי סנדלפור, 100 אחוז פרי, בגודל ענק של 500 גר'.

מעדן פרי סנדלפור, האיכותי והאהוב - אידאלי למריחה על מצה, כבסיס לקינוחים נפלאים, כליווי למתוקים של המימונה ואפילו לבישול.

מחיר מומלץ לאריזת 500 גר'- 25-24 ₪

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובילות

דברים שאולי לא ידעתם על מעדני הפרי בישראל, ולא העזתם לשאול...

קטגוריית "מעדן פרי" הנשלטת על ידי מותג "סנדלפור", הינה על פי נתוני סטורנקסט, הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הריבות בישראל הכולל ריבות, קונפיטורות ומעדן פרי בשנת 2016.

נתח השוק של מעדני 100 אחוז פרי בארץ נאמד בכ-48 מליון ₪ בשנה והינו הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק זה בשנה החולפת ,עם צמיחה שנתית של כמעט 5 אחוזים. בעוד שקטגוריה זו צמחה, בקטגוריות האחרות ניכרת צמצום בצמיחה: שוק הריבות הכולל את כל הסוגים (מעדן פרי, קונפיטורות וריבות) – עלה ב 0.8% , מתוך זה סנדלפור עלה ב 5%, סה"כ שוק מעדני הפרי עלה ב 3%. סה"כ שוק הריבות + קונפיטורות (ללא מעדני פרי) – השוק ירד ב3% . מנתונים אלו עולה שמה שמשך את השוק למעלה היה הגידול של מעדני הפרי שנבע בעיקר מהגידול של סנדלפור. הנתונים מתייחסים לשינוי כספי בכל הפרמטרים.

שוק הריבות בישראל הכולל ריבות קונפיטורות ומעדני פרי מגלגל כ-89 מליון ₪ בשנה. חברת סיימן באמצעות מותג מעדן הפרי "סנדלפור" מחזיקה בכ- 33% מסך כל השוק שכולל ריבות קונפיטורות ומעדן פרי.

"סנדלפור" מובילה את הקטגוריה ועלתה השנה מנתח של 30% ל 33%. בכל שנה נמכרות מעל 2 מליון יח' "סאנדלפור" . במהלך השנה נצרכים בישראל 1816 טון בשנה, כאשר לקראת חנוכה, בחודשים נובמבר ודצמבר ישנה עלייה של 25-30 אחוזים לחודש בממוצע. מעדני הפירות של "סנדלפור" הינם ללא תוספת סוכר ו-100% פרי טבעי, בעלי מגוון טעמים כגון תות, פירות יער, תפוזים, פטל, אפרסקים, אוכמניות, משמשים ועוד. חב' "סנדלפור" משווקת את מוצריה בישראל כ-18 שנים ובמהלך השנים הפכו מעדני הפירות שלה למותג האהוב והנמכר ביותר בתחומו בשוק הישראלי. הצלחתו של המוצר בישראל שינתה את הרגלי הצריכה של הישראלי בכל הנוגע לצריכת קונפיטורה וריבה, והפכה מקור לחיקויים רבים על המדפים. הטעם הנמכר ביותר בשוק הישראלי הוא כמובן תות.

מפעלי סנדלפור ממוקמים באזור מטעי הפירות השופע באירופה. זהו המקור למרב הפירות המשמשים חומר גלם לסדרת מעדני הפרי המונה 18 סוגים שונים. מעדני סנדלפור מיוצאים לכ-100 מדינות ברחבי העולם על פני 5 יבשות. כל המעדנים מיוצרים על בסיס פירות ומיצי פירות ללא כל תוספת של סוכר או חומרי שימור וטעם למיניהם אלא רק מיץ ענבים טבעי כממתיק. הייצור מבוסס על תהליך רקיחה אשר מקורו במשפחת המייסדים של החברה וזהו סוד הטעמים הטבעיים של מעדני סנדלפור. אחד הסודות הנוספים המבטיחים את הטעם והארומה הטבעיים של סדרת המעדנים הוא שיטת הפסטור של האריזה, השומרת על הטעמים הטבעיים של הפרי במוצרים השונים.

שני מתכונים מומלצים עם מעדן הפרי של סנדלפור

מאפינס שקדים ופירות יער

מצרכים:

1 ביצה

שליש כוס סוכר

50 גר חמאה מומסת

חצי כוס מיץ תפוזים (אפשר גם מבקבוק לשתיה קלה)

כפית תמצית וניל

כוס קמח תופח

חצי כוס אבקת שקדים

רבע כפית סודה לשתיה

אבקת סוכר לפיזור

למילוי:

מעדן פרי פירות יער

אופן ההכנה:

מחממים תנור ל180 מעלות ומשמנים תבנית מאפינס/ שקעים.

מערבבים בעזרת מטרפה/כף את הביצה עם הסוכר. מוסיפים שמן, מיץ תפוזים, תמצית וניל ומערבבים.

בסוף מוסיפים את הקמח התופח השקדים והסודה ומערבבים קלות עד לאיחוד החומרים (אין לערבב יותר מדיי).

יוצקים את התערובת לתבנית מאפינס, בגובה של 2/3 מהשקע. מניחים מעל כל יחידה כחצי כפית ריבה ומטביעים מעט עם הכפית (אין צורך שהתערובת תכסה לגמרי את הריבה מאחר ובכל מקרה היא שוקעת במהלך האפיה).

אופים במשך 15-20 דקות, עד שקיסם יוצא נקי.

מוציאים מהתנור, מניחים למאפינס להתקרר ומחלצים בזהירות מהתבנית. מוסיפים ריבה לפי הצורך ומפזרים אבקת סוכר לפני ההגשה.

פאפאנש

מצרכים:

2 כוס קמח לבן

250 גרם גבינת טוב טעם

2 ביצים

קליפת לימון מגוררת מ-1 לימון

1 כפית סודה לשתייה

2 כפות גדושות סוכר

שמן לטיגון

אופן הכנה:

מערבבים בקערה את כל החומרים מלבד השמן לטיגון, השמנת והריבה. מכסים ומשהים כחצי שעה.

יוצרים מהבצק כדורים בגודל כדורי פינג פונג ומטגנים בסיר/מחבת עם שמן על להבה בינונית עד להשחמה.

מעבירים לנייר סופג.

מזריקים פנימה את ריבת השזיפים, אפשר להגיש עם שמנת.

כתבות נוספות
bottom of page