top of page

GOLBARY יוצאת במסע לקובה עם קולקציית אביב - קיץ 2017

איך בונים קולקציה?

כל יצירה של קולקציה חדשה היא מסע מפתיע ומעניין למחוזות קסומים. הדרך אליהם לא פחות מרתקת מהיעד עצמו. בשלב הראשון מתמלא לוח ההשראה בתמונות רלוונטיות: טקסטורות, מרקמים אופייניים, מאכלים, סמלי תרבות ואפילו אנשים. אחר כך מתחילים לבנות את הקולקציה, שלב אחרי שלב, לבחור את הבדים הנכונים, ההדפסים ואפילו את החוטים והכפתורים.

תצוגת אופנה גולברי קיץ 2017 שני זגרון אסתי גנזבורג שביט ויזל ורינה ברנרצ'יק

קולקציית אביב קיץ 2017 של בית האופנה GOLBARY נוצרה בהשראת חופשה קסומה בחופי קובה ובעיר הבירה הססגונית הוואנה. הקולקציה מותאמת לסגנון החיים של האישה המודרנית. היא מעניקה פתרונות מגוונים לנשים באשר הן, שוזרת בהרמוניה נוחות ואופנה, תוך שימת דגש על פרטים קטנים וגדולים. היא מציעה מערכות לבוש מוקפדות לעבודה, פריטים אלגנטיים ומרשימים לשעות הערב ובגדי קז'ואל נוחים לשעות הפנאי.

תצוגת אופנה גולברי קיץ 2017 שני זיגרון טהוניה וריטה ברנרצ'יק

פלטת הצבעים נעה על התפר שבין האביב והקיץ, מושכת את העין ומשדרת קלילות עם קורטוב של חושניות. בין שלל הגוונים שמלווים את הקולקציה אפשר למצוא כחול, תכלת, טורקיז, ירוק, צהוב לימוני ופוקסיה לצד גוונים על-זמניים כמו ניוד, אדום, שחור ולבן.

ואפרופו קלאסיקה - הבדים והגזרות של GOLBARY, שבזכותן קהל הלקוחות הנאמן חוזר שנה אחרי שנה כדי להתחדש בסטייל. הבדים האיכותיים מיובאים מאיטליה ומותאמים לאקלים הישראלי: אווריריים וקלים לשטיפה וכל הגזרות מחמיאות בזכות שימוש מושכל בתפורים ייחודיים, בבדים אלסטיים ובמחטבים פנימיים בלתי מורגשים.

קולקציית אביב-קיץ 2017 שואבת את השראתה מארבע מגמות עיקריות:

FLOWER POWER:

דפוסי פרחים אינם טרנד חדש בייחוד כשמדובר בקולקציית קיץ. אז מה השתנה ב-GOLBARY השנה? טכנולוגיות דפוס על בד עדכניות שמרעננות את הבדים ויוצרות מראה רב מימדי ופרחים שמגיעים בצבעים ובגדלים משתנים. בין הפריטים הנחשקים בקולקציה: שמלות יום יומיות ואלגנטיות, טוניקות וחולצות חלקן משולבות בבדי תחרה וקרושה או באבזורם מתכתיים מדליקים במיוחד.

BOHO CHIC:

הבוהו שיק הוא שם נרדף לנשים שחיות ונושמות אופנה. פריטי הקולקציה מאופיינים בבדים העשירים בהדפסים צבעוניים, אפליקציות, תיפורים ורקמות מורכבות במיוחד. בין פריטי הקולקציה אפשר למצוא חולצות, טוניקות ושמלות רקומות ומודפסות ולצידן, אוברולים בניחוח אוריינטלי שעוצבו מבדי ויסקוזה מודפסים או חלקים בגזרות נשיות, משוחררות ומחמיאות.

ALL NIGHT LONG:

קולקציית הערב המרשימה של GOLBARY עוצבה בהשראת המראות הזוהרים על השטיחים האדומים ובמסיבות הקוקטייל שאחריהן. שלא במפתיע, הגוונים השולטים בקולקציה הם השחור והלבן שאליהם מצטרפות נגיעות אלגנטיות מוזהבות.

בין שלל הפריטים אפשר למצוא שמלות ערב נשיות, שמלות מחטבות, אוברולים, ג'קטים, ווסטים מחויטים במגוון רחב של בדים החל מלורקס וכלה בסאטן ובתחרה.

A NEW DAY:

הרגע הכי טוב של היום. הרגע בו אפשר ללבוש בגדי קז'ואל נוחים ואופנתיים. סטודיו העיצוב של GOLBARY המכיר את האישה הישראלית ומודע לצרכיה השונים עיצב העונה מבחר גדול של פריטי קז'ואל עדכניים: מכנסי בייסיק, דריל וג'ינסים בגזרות מחטבות ובמגוון אורכים, חולצות אריג וסריג וגופיות בצבעים עדכניים ובמבחר שטיפות מרשימות.

ACCESSORIES:

מחלקת האביזרים המרשימה של GOLBARY מציעה כמדי עונה, פריטים משלימים לכל הופעה שמשדרגים את המראה. האביזרים, מתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, אקלקטיים ומרתקים ובין שלל הפריטים אפשר למצוא צמידים, עגילים, טבעות ושרשראות בסגנונות שונים. לצידם - צעיפים דקיקים המתאימים לטמפרטורות הקייציות, חגורות, כובעים, מחטבים ומבחר תיקים מרשים.

מחירים לצרכניות נעים בין 90 ל-250 ש"ח

מידות:

חולצות וטוניקות מבדים עם לייקרה – ניתן להשיג במידות : 1-6

חולצות וטוניקות מבדי אריג – ניתן להשיג במידות: 38-46

שמלות- ניתן להשיג במידות: 36-46

מכנסיים וחצאיות- ניתן להשיג במידות 36-46

מעצב ראשי: יעקב גולברי

מימין משה גולברי יעקב גולברי אסתי גינזבורג ודוד גולברי

בתצוגת האופנה החגיגית והמושקעת שנערכה אתמול במרכז הירידים בת"א, חשפה הפרזטנטורית אסתי גינצבורג קיץ לוהט.

בערב האופנתי לקחו חלק ידוענים, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל.

הפרזנטורית של בית האופנה גולברי, מזה 3 עונות: אסתי גינזבורג, פתחה וסגרה את התצוגה יחד עם 45 דוגמניות מובילות, לא לפני שכל המוזמנים נהנו מקוקטייל נוצץ וצילומי סלפי מכל עבר.

את הערב הנחתה לירון ויצמן שאמרה ל-1,500 האורחים: "אנו רגילים לפתוח את העונה במופע מרהיב באמפיתאטרון בקיסריה עם התצוגה המסורתית של גולברי בשילוב הופעת אורח. הפעם, לראשונה גולברי פותחת את הקיץ באירוע חגיגי גם בתל-אביב עם תצוגת ראווה והופעה מלאה של להקת טיפקס".

לירון ויצמן

בטרנדים לקיץ הקרוב הגיעו כדי להתעדכן: עדי קייזמן הבעל של אסתי גינזבורג שהתיישב בשורה הראשונה ונראה גאה במיוחד...., עדי הימלבלוי שהיגעה בלוק תכלת בהשראת גברת טראמפ, נטלי דדון שהתלבשה קיצי במיוחד למרות שבחוץ ירד גשם, לירן כוהנר, אנה אהרונוב, יוליה פלוטקין שדגמנה הריון אופנתי וסיפרה שהיא בחודש חמישי והפעם הם מצפים לבת, טהוניה שסיפרה שטיטי נאלצה להישאר בבית עם חום גבוהה, שביט ויזל, עמית מכטינגר שחשפה את המראה השקוף, כוכבי פולמון: אליסיה וייסבורד ותומר קאפון, כוכבי תאג"ד אינה בקלמן ובן זוגה אור אדרי, מור סילבר, כוכבת הילדים קים אור אזולאי, קארין עליה מלכת היופי שעומדת להיפרד מהכתר בקרוב, ליתנאי ושני זיגרון שכבשו את עולם האופנה הבינלאומי, לי לוי, ג'קי אזולאי שגם הציגה בטן חודש שמיני, בתיה שיף, גילת אנקורי, מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו החברה הכי טובה של אסתי, עירית ענבי, חני נחמיאס, רוית אסף ועוד.

עדי קייזמן ואסתי גינסבורג, עדי הימלבלוי, ירדן הראל ולירן כוהנר

עם סיום התצוגה, עלתה להקת טיפקס בניצוחו של קובי עוז למופע מלא. הקהל התלהב והריע...

אין ספק – זו היתה השקעה מרשימה באופנה מדליקה...

וידאו: סימה להט

צילומים: סימה להט, יניב אדרי

כתבות נוספות
bottom of page