top of page

yoffi - טעמי ישראל באריזות שי מהודרות

כמה פעמים רציתם לשלוח את הטעמים של ישראל לחברים או למשפחה בחו"ל?

חדש בישראל: מותג מתנות קולינארי, טבעי וייחודי בשם "yoffi" מאפשר להנגיש את הטעמים של ישראל לכל העולם!

כמה פעמים רציתם לארוז את הטעמים הגדולים של ישראל כמו טחינה, חלבה, חומוס, דבש, חליטות, חרובים, ממרחים ועוד... ולשלוח אותם כמארז קולינארי לחברים / מכרים / משפחה בחו"ל?

yoffi – חברה ישראלית ייחודית שחרטה על דגלה את הנגשת הטעמים הייחודיים של ישראל לכל העולם. באתר החברה תוכלו לבחור אריזות שי מגוונות הכוללות דבש מאזורים שונים בארץ, טחינה, ממרחים, חליטות, תמרים, חרובים ועוד ולהרכיב מארז קולינארי אותו תרצו לשלוח או לבחור במארזים מוכנים, בהתאם לתקציבכם, לכל העולם.

לדברי דייב מישוריס - מנכ"ל חברת yoffi:

"החברה ממוקמת במקום קטן, חם ואוהב. מקום שמדגיש את היופי. "יופי" באה מתוך אהבה גדולה לישראל ולטעמיה. ישראל נחשבת לארץ זבת חלב ודבש וכעת, כל מי שרוצה לשלוח את תנובתה הטובה לחברים או למשפחה יוכל לעשות זאת בקלות".

מאחורי המותג yoffi עומדת משפחת מאיופיס. משפחה ציונית, בת 3 דורות, שעשתה עלייה לפני פחות משנתיים. במסגרת הביקורים של המשפחה בארץ, טרם העלייה, התחברו בני המשפחה למטבח המקומי ולאוכל הישראלי - לכל הטעמים, הריחות והצבעים שיש לתוצרת הישראלית להציע: דבש, תמרים, טחינה, חליטות, חרובים, ממרחים... חיבר את המשפחה לשורשים של העם היהודי וארץ ישראל. ברוח ערכים אלה החליטה המשפחה להפוך את אהבתם לארץ ואת חומרי הגלם למתנה קולינארית איכותית ומעוצבת, ולהעבירה אל העולם באהבה גדולה.

מימין לשמאל: דייב מישוריס – מנכ"ל, ארקדי מאיופיס – הבעלים של חברת yoffi

מוצרי yoffi מבוססים על מתכונים משפחתיים העוברים מדור לדור, על טעמים מסורתיים משובחים ועל חומרי גלם טבעיים, מזינים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי טעם וריח וכשרים בד"ץ חתם סופר וגם רבנות (פרווה). השותפים לדרך ולתהליך הייצור הינם חקלאים, דבוראים ומפעלי בוטיק משפחתיים, המתמחים במוצרי בריאות איכותיים מן הטבע – הכל בייצור כחול לבן.

בנוסף, כל מוצרי yoffi מגיעים במארזים מהודרים ומעוצבים, סגורים הרמטית, רב שימושיים – וידידותיים לסביבה. תהליך אריזת המוצרים נעשה על ידי עמותות המעסיקות עובדים עם מוגבלויות, כמו בית העיוור בהרצליה, שעושים עבודה מופלאה ומעניקים ערך ומשמעות כה רבה וחשובה למהות ולעשייה שלנו.

בין המוצרים של yoffi תמצאו דבש דבורים, סירופ תמרים, סילאן טבעי, ממרח חלבה, ממרח תמרים, טחינה בטעמים (כמו זעתר, קרוקנט לוז או שוקולד), חליטות שונות ועוד. המוצרים נמכרים כבודדים, כך שכל אחד יכול להרכיב בעצמו את המתנה הקולינארית שלו או כמארזים מוכנים המאגדים את כל הטעמים של כל סדרה במארז אחד (כמו: מארז טחינות, מארז הממרחים, מארז מתוק וכו').

מחירים לדוגמא:

ממרחים: החל מ-35 שקלים

דבש: החל מ-35 שקלים

טחינה: החל מ-39 שקלים

חליטת נענע: 43 שקלים

חליטת מרווה: 44 שקלים

באופן כללי מחיר למוצר בודד ו/או מארזים החל מ-15 ש"ח ועד 100 ש"ח (ניתן להרכיב מארזים בבחירה אישית).

המחירים אינם כוללים את דמי המשלוח.

אלה, המנהלת האדמיניסטרטיבית, מציגה בגאווה את מארז Holiday Michelin Box

ולסיום... משפחת מאיופיס עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. בעקבות ההצלחה המטאורית בתחום הקולינאריה, היא מתכוונת להצליח גם בתחום הטקסטיל והאופנה.

הלב מתמלא גאווה על היוזמה והמיזם של משפחת העולים החדשים מאיופיס, להציב במקום של כבוד, גם בארץ וגם בעולם, את מעדני ה"כחול לבן".

ארקדי מאיופיס - ראש המשפחה יוזם ומקים yoffi

ניתן לרכוש את המוצרים באתר החברה ובחנויות מתמחות בתחום אוכל והתיירות כמו: לגעת אוכל, דומו (הרצליה ורמת אביב), חנויות מזכרות ועוד...

ניתן לברר את נקודת המכירה הקרובה לביתך בטלפון: 09-9518877

צילום: סימה להט, דן לב

כתבות נוספות
bottom of page