top of page

JUL   משיקה מוצרי טיפוח לבעלות שיער יבש ופגום

המארז כולל שמפו ומסכה מסדרת REPAIR, ומברשת מתירה קשרים לסירוק קל ובטוח של השיער במתנה.

שמפו לשיער יבש ופגום (400 מ"ל)

עשיר ברכיבי ה- CHONDRUS CRISPUS וה- HYPNEA MUSCIFORMIS שיוצרים מבנה פולימרי טבעי העוטף את סיב השערה ומעשיר אותה ברכות. מכיל רכיב המסנן קרינה UV להגנה מפני נזקי השמש, ורכיב ה- ALARYA המגן על השערה מפני תהליכים כימיים.

שיער יבש ופגום הופך למלא חיוניות, מבריק, קל לסירוק ונעים למגע.

Jul repair - מסכת הזנה מועשרת לשיער יבש ופגום

פורמולה ייחודית המכילה מרכיבים מרככים, מזינים ומסייעים בבניית חומצת השומן הטבעית של השערה, נטרול חשמל סטטי וסגירת קצוות מפוצלים.

המסכה מועשרת בשמן האינקה אינצ'י העשיר במרכיבי אומגה 3,6,9 ובטוקופרולים להגברת אלסטיות סיב השערה ולשיקום שיער יבש ופגום.

מועשרת במינרלים חיוניים מים המלח לשמירה על מראה שיער בריא ומטופח. ויטמינים A ו-E שומרים על בריאות עור הקרקפת ומגנים על השיער מפני נזקי הסביבה ופגעי מזג האוויר.

שיער עמום וחסר ברק הופך למלא חיוניות, רך, קליל למגע ומלא ברק.

המחיר המומלץ לצרכן עבור המארז - 213 ₪

ומשהו "בקטנה" על המותג הבינלאומי JUL...

המותג הבינלאומי JUL פותח במעבדות חברה מובילה ומתמחה בענף מוצרי השיער, עתירת ידע וניסיון מזה עשרות שנים. מטרתה המרכזית של החברה היא לספק ללקוחותיה פורטפוליו ייחודי של פתרונות אולטימטיביים אשר נועדו לשפר את איכות חייהם של אנשי המקצוע בתעשיית השיער והיופי ולקוחותיהם.

את מהלך פיתוח המותג הוביל צוות מחקר ופיתוח מיומן, בראשו אנשי מקצוע מרחבי העולם, בצמוד למעצבי שיער בכירים. עבודת הצוות התבססה על הבנת צרכי מעצבי שיער שונים מרחבי העולם ולקוחותיהם, במטרה להשיג תוצאות בלתי מתפשרות. מוצרי המותג פותחו ויוצרו במעבדות החברה, אשר עומדות בסטנדרטים בינלאומיים, מתבססות על ידע וניסיון רב, תוך בקרה והתייעלות מתמדת בכל שלבי הפיתוח והיצור.

ל-JUL מגוון רחב של טיפולים איכותיים ממוקדי קטגוריה, המעניקים מענה מקצועי לכל סוגי השיער וסגנונות העיצוב הרצויים. שימוש במוצרי המותג מאפשר להגיע לרמת דיוק מקסימאלית הן לשימוש מקצועי של מעצב השיער, והן להמשך הטיפול בבית על ידי הלקוחה.

להשגת אפקטיביות מרבית נבחרו במעבדות החברה רכיבים איכותיים בשילוב רכיבים טבעיים שנמצאו כמסייעים בשמירה, טיפוח ושיקום השיער. כל אלו נלקחו הישר מהטבע במטרה להעניק מראה שיער בריא, מטופח ומלא ברק. מרקמי החומרים נעימים למגע ושימוש, עטופים

באריזות נוחות, המאפשרות רמת פיזור אופטימאלית.

שימוש קבוע במגוון מוצרי JUL מבטיח שיער מושלם, זוהר ואופנתי - ממש כמו תכשיט!

דברים שאולי לא ידעתם על טיפוח ועיצוב השיער, ולא העזתם לשאול...

סדרת הטיפול, הטיפוח והעיצוב של המותג JUL מציעה מגוון רחב של מוצרים מקצועיים ואיכותיים, שפותחו בסטנדרטים בינלאומיים, המתבססים על ידע, מחקר ופיתוח אותם הובילו אנשי מקצוע מרחבי העולם. כל זאת תוך התאמה לאקלים ולשיער הישראלי.

את מהלך פיתוח המותג הוביל צוות מיומן, בצמוד למעצבי שיער בכירים, על מנת לענות על צרכי מעצבי השיער ולקוחותיהם. JUL מעניק פתרונות אולטימטיביים לשימוש מקצועי במספרות ולהמשך הטיפול בבית.

להשגת אפקטיביות מרבית, שולבו במוצרי הסדרה רכיבים טבעיים שנמצאו כמסייעים בשמירה, טיפוח ושיקום השיער. מרכיבים ייחודיים כגון: אצות ממי הים התיכון, וויטמינים, פרוטאינים ומינרלים. כמו כן הפורמולות מועשרות בתמציות צמחים נבחרות, ביניהן, תמציות רוזמרין ותפוזים טבעיות, עץ התה, ג'ינסינג וצמח הדקורית, ג'ינקו בילובה ואלוורה. כל אלו נלקחו הישר מהטבע במטרה להעניק מראה שיער מבריק, מטופח ובריא.

למוצרי הסדרה נבחרו אריזות יוקרתיות, נוחות לאחיזה ולשימוש, המאפשרות רמת פיזור אופטימאלית.

שימוש קבוע במגוון מוצרי סדרת הטיפול, הטיפוח והעיצוב JUL מבטיח תוצאות מושלמות לטווח ארוך.

מניסיוני בשימוש בשמפו, במסכה מסדרת REPAIR, ובמברשת מתירת הקשרים - הברק והחיות של שיערי - גלויים לא רק לעיניי, אלא גם לעיני כל...

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page