top of page

"Promise" - מבטיח ומקיים

הטיפול המושלם להפחתת מראה קמטים, הגברת לחות ונפח

Your Shining Moments

מותג הטיפוח היוקרתי Promise משיק קרם עיניים רב תועלתי Ultimate Anti-Aging Eye Treatment, שמעניק לעור מרקם חלק, מראה מלא ומתוח, ומפחית את הקמטוטים והקמטים שבאזור העיניים. הקרם בעל מרקם קליל, נספג במהירות ומאפשר לעבור לשלב האיפור תוך זמן קצר.

קרם העיניים הרב תועלתי החדש, כמו כל המוצרים של המותג Promise, נועד לאפשר לאישה המודרנית והעסוקה, להעניק לעור הפנים שלה את המרכיבים הטובים ביותר, וליהנות ממקסימום תוצאות במינימום זמן.

המותג Promise הוקם על ידי אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב-תועלתיים. דקל, בנו של צבי דקל, מייסד חברת הקוסמטיקה הבינלאומית הולילנד קוסמטיקס (HL), גדל מגיל 5 במעבדת הקוסמטיקה המשפחתית, ונחשף במשך 30 שנה לתהליכי המו"פ – מחקר, פיתוח וייצור תכשירים עבור קוסמטיקאיות ורופאים.

לדברי אסף: "הכשרתי קוסמטיקאיות להקים מכון, לשווק מוצרים ולהצליח בעסקים. בשלב מסויים החלטתי להקים חברת קוסמטיקה עם מיטב חומרי הגלם, ולייצר מוצר אחד שיעניק את מירב התוצאות במינימום השקעה של זמן ומאמץ. הייצור העצמי, והמכירה "מהיצרן לצרכן" (ללא מתווכים) - מאפשרים חסכון משמעותי בעלות המוצר.

פרומיס הוא מותג חדש שהישקנו רק לפני כ-4 חודשים. הקרם מתאים לתנאי האקלים בארץ, נספג בקלות ובמהירות, ריחו נעים, רב-תועלתי, ויש בו עולם שלם של מרקמים בעלי סטנדרט גבוה ביותר מבחינת האיכות.

אסף דקל ושרון איילון - שגרירת המותג פרומיס

קהל היעד של הקרם הוא לנשים בנות 35+, קרייריסטיות שרוצות "קיצורי דרך" אבל שלא יפגעו ב"תוצאה" וגם לא "בכיס". הוא נועד להשלים טיפול של בוטוקס, כי הוא מספק לחות, נפח ועבודת-עומק (מתיחה) של הקמטים, ומאפשר שימור המראה המשופר לאורך זמן.

הצפי הוא שבהמשך, בחודשים מרץ-אפריל 2017, נשיק מוצרים גם לצעירות.

שיטת השיווק שלנו נעשית דרך האינטרנט, דבר שמוזיל עלויות.

לצד העסק הכלכלי, אנו עוסקים בפילנתרופיה למען נוער במצוקה/בסיכון. חלק מריווחי החברה מוקדש להקמת מרכזי נוער עבורם".

המרכיבים של קרם פרומיס

בזכות שיטת הפיתוח הייחודית של החברה, ה- ™Omni-Point (אומני פוינט) ושילוב מרכיבים בעלי תכונות טיפול רב תועלתיות -Multi Functional Ingredients - פותחו ויוצרו ב-Promise, מוצרים בעלי שתי רמות טיפול, המשלימות ומחזקות זו את זו: טיפוח מקיף לאיזון מצב העור, וטיפול נקודתי אינטנסיבי ומדוייק במכלול סימני גיל, והכל במוצר אחד.

הטיפול המקיף (omni) בקרם העיניים מתבסס על תשלובת מרכיבי לחות רבת עוצמה הנקראת Hydra-Point™ המכילה תרכובת סוכרים וחומצה היאלרונית ומעלה את רמת הלחות והנפח באפידרמיס למשך 72 שעות. קרם העיניים משלב תמצית תה לבן המסייע להגנה על סיבי הקולגן והאלסטין ולמיצוק העור, מכיל חמאת שיאה וסקוולאן המופק משמן זית, הפועלים לריכוך השכבה העדינה מסביב לעיניים, להרגעה ולהשגת מרקם עדין, חלק ואחיד.

הטיפול הנקודתי (to the point) בקרם העיניים מתבסס על החדרת Hexa-Peptide 8 חלבון בעל 6 חומצות אמינו, המדמה את פעילות הבוטוקס, מסייע בהפחתת נראות הקמטים ומשווה לעור מראה חלק ומתוח.

קרם העיניים הרב תועלתי החדש של Promise כולל 7 תועלות בקרם אחד:

  • לחות – החדרת לחות ושמירה על רמת לחות למשך 72 שעות.

  • הענקת נפח - הספגה של חומרים לעומק העור

  • הפחתת קמטים – הפחתת הנראות של קמטים וקמטוטים

  • ליפטינג – הקניית מראה מורם ומהודק

  • מרקם חלק - הקניית מרקם רך, חלק ואחיד

  • אנטי אוקסידנט – הגנה מפני נזקי הסביבה והגיל

  • הרגעה - הפחתת רגישות ותגובות גירוי.

קרם העיניים של המותג Promise משווק במארז מעוצב ויוקרתי, הכולל קרם עיניים 15 מ"ל, דוגמית קרם עיניים בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית במוצר (והאפשרות להשיבו ללא מאמץ וטרחה באמצעות גלויית הגוביינא) ובנוסף, מתנה אישית בכל מארז לחוויית קניה ייחודית. כל מוצרי Promise ניתנים לרכישה אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך, ללא צורך לצאת מהבית ובאמצעות שליח VIP ללא דמי משלוח. לינק לרכישה אונליין: www.promise-cosmetics.co.il

כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד. המוצרים של Promise, מצטיינים במרקמים ייחודיים ומענגים.

מימין: יובל ארד - יח"צ, שרון איילון - שגרירת המותג "פרומיס"

לדברי שרון: "עברתי מפילנתרופיה לעולם האמיתי. אני אוהבת להצטרף למותגים חדשים בתחילת דרכם. התנסיתי ב"פרומיס" ונהניתי. שימוש יומיומי בקרם "פרומיס" – כשמו כן הוא: מבטיח ומקיים".

מחיר לצרכן: 340 ₪ ל - 15 מ"ל

צילומים: סימה להט, אורי גרון, דליה נבעה

כתבות נוספות
bottom of page