top of page

רשת  "גוד נייט" מתעוררת לחנות דגל חדשה

החנות ה-15 נפתחה במתחם G בראשל"צ

  • משתרעת על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של כ– 1.5 מיליון ש"ח

  • מובילה בישראל בתחום שיווק מערכות שינה, ספות, פתרונות אירוח, מוצרים משלימים, וכורסאות טלויזיה.

"גוד נייט" משווקת מגוון גדול של מותגים מובילים ביניהם: עמינח, קינג קויל, סרטה, מיטה וחצי, אמריקן קומפורט ומותג הבית ראדיסון.

הרשת מרכזת תחת קורת גג אחת את מותגי השינה המובילים בישראל ובעולם. היא מציעה אותם במחירים אטרקטיביים במיוחד ובשיטת "שלם וקח" המאפשרת ללקוח ליהנות משינה טובה ובריאה כבר בליל הקנייה, בלי להמתין לאספקה עתידית.

במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל השקת חנות הדגל, אמר נתי, מנהל המוצר של חברת "גוד נייט":

"אנו מציעים ריהוט לבית הראשון של צעירים (נוער) ומעלה...העיצובים של חדרי השינה הם חדשניים, צעירים ורעננים. המצאנו את המיטה וחצי ואת הספפה.

ברשת גוד נייט אנו מציעים מזרנים, מיטות נוער, ספות נוער, פתרונות אירוח, סלונים, כורסאות טלוויזיה, כריות ומיטות מתכווננות של חברות מובילות.

בכורסאות העיסוי - הנדסת אנוש היא של חברת עמינח, והידע והטכנולוגיה הם שלנו. יש לנו מפעל ספוג, ואנו מייצרים אפילו את הקפיצים הקטנים שעשויים פלדת אל-חלד.

המזרנים נמצאים אצלנו במלאי, ואין צורך להמתין לתקופת אספקה. אנו גם מאפשרים להתנסות במזרן בבית במשך 30 יום. המזרנים עטופים בבדים נושמים, אווריריים עם פתחי איוורור. אין צורך להפוך את המזרן, כי הוא עשוי בשיטת ONE SIDE SYSTEM. בשליש המזרן - מקביל לשליש התחתון של הגוף - נמצא עקלתון מתכת, כי שם נמצאת עיקר המאסה. שיטה זו מונעת את שקיעת המזרן, ולכן אין צורך להפוך אותו לפרקים.

אנו מציעים מוצר בסיסי במחיר תחרותי, עם האיכות הידועה של קבוצת עמינח.

בחנות פתחנו איזור עודפים מתצוגות עם מחירים אטרקטיביים".

עובדי רשת "גוד נייט" מתמחים בייעוץ והכוונה בתחום איכות שינה, תוך שמירה על מסגרת התקציב המתוכננת. כל קניית מזרן ברשת מלווה בתקופת ניסיון של עד 30 יום לבדיקת נוחות השינה האישית.

בחנות "גוד נייט" בראשל"צ מוצגים עשרות דגמים של מערכות שינה של חברות מובילות בעולם כגון חברת "סרטה" שהיא החברה מספר 1 בתחום מכירת מזרנים בארה"ב , חברת "קינג קויל" שהינה חברת הפרימיום בענף מערכות השינה וחברת "ראדיסון".

לרגל ההשקה נהנו האורחים מהרצאת הום סטיילינג מרתקת של המעצב מושיק גלאמין.

בתקופה בה הולכות ומצטמצמות שעות השינה, בשל פעילות יתר, חשוב שנקפיד לפחות על מערכת שינה איכותית שתיטיב עם בריאותנו הנפשית והפיזית כאחד.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page