top of page

הסרט מאסטר מיינדס (2016)


במאי: ג'ארד האס

מפיקים: לורן מייקלס, ג'ון גולדווין

תסריט: אמילי ספיביי, ג'ודי היל, דני מקברייד, כריס באומן, האבל פלמר

צילום: אריק ווילסון

עריכה: קיית ברכמן, דיויד רני

שחקנים:

זאק גליפיאנקיס (דיויד גאנט)

קריסטן וויג (קלי קמפבל)

אוון וילסון (סטיב צ'יימברס)

ג'ייסון סודיקיס (מייק מק'קיני)

אורך הסרט: 94 דקות

הסרט מופץ ע"י פורם פילם ויצא לבתי הקולנוע ב-29.09.2016

תקציר הסרט "מאסטר מיינדס"

דיוויד (זאק גליפינקיס) איש טוב-לב, אך רפה-שכל. הוא עובד בחברה המובילה סכומי כסף גדולים ברכבים משוריינים, והוא מאוהב בחברתו לעבודה קלי (קריסטן וויג). כשהיא מתפטרת, היא חוברת לסטיב (אוון וילסון), המציע לה לשדוד את מקום עבודתה הקודם. קלי וסטיב זקוקים למישהו מבפנים, ומשכנעים את דיוויד המאוהב לעזור להם לבצע את מה שהופך להיות שוד חצוף ונועז.

עלילת הסרט עוקבת אחר שומר בחברת בלדרות. טיפוס ילדותי, מוזר והזוי בשם דיוויד גאנט אשר משתכנע בשל אהבה נכזבת לשדוד את הכספת של החברה בה הוא עובד. לילה אחד הוא מצליח לגנוב מהכספת מיליוני דולרים, ומעביר אותם ישירות לאהובתו ומספר טיפוסים מפוקפקים עמם היא בקשר. בעוד הוא בורח למקסיקו וממתין לה שתצטרף אליו, הם שולחים רוצח מקצועי מטורלל בעקבותיו שיחסל אותו. כשהוא מבין שנעקץ על ידם ונשדד מהכסף ששדד, הוא לא מוכן לעבור על כך לסדר היום ויוצא לאתר את אהובתו הבוגדנית ולסגור חשבון עמה ועם שותפיה.

הסרט "מאסטר מיינדס" מבדר, מצחיק ועשוי היטב. מי שרוצה "לקנות לעצמו" שעתיים של שכחה מצרות היום-יום, ו"על הדרך" ליהנות מצרותיהם של אחרים... שיצפה בסרט.

הסרט מבוסס על מקרה אמיתי. כך כתוב, וכך נאמר.... אם כך הוא הדבר, הרי שזה היה צריך להיות סרט עצוב וטרגי, אלא שהבמאי ביים קומדיה מעולה, ובמקום דמעות של עצב, זולגות מעינינו דמעות של צחוק.

גיבור הסרט הוא אנטי-תזה לקרימינל המצוי. הוא מגושם ותמים, והמזל משחק לידיו השכם והערב.

מעין מריונטה הנשלטת בידי "אהובתו לכאורה". סיטואציות אלה יוצרות מצבים קומיים ובלתי נתפסים בעליל.

כתבות נוספות
bottom of page