top of page

גלי משיקה קולקציית נעלי נשים לסתיו חורף 2016/2017

הקולקציה שואבת השראה מעולם הבוהו-שיק והקלסיקות האהובות

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי קז'ואל, לצד מבחר עשיר של מגפיים ומגפונים בשלל גבהים וצורות, עקבים וסוליות.

הצבעים החורף הם צבעי אדמה עשירים ובנוסף, ניתן למצוא גם את צבעי החורף הקלאסיים כגון שחור וכחול נייבי.

מסורת דקורטיבית

קבוצת מגפיים ומגפונים לנשים, המשלבים את הגזרות הקלאסיות בשילוב של אלמנטים דקורטיבים השאולים מתוך עולם מסורות עבודת-היד: פרנזים המזכירים את מגפי המערב הפרוע ושנות ה-70, עיצובים דקורטיבים ברצועות ושרוכים היוצרים מראה מתוחכם של הטרנד.

הקבוצה כוללת מגפונים ומגפיים, אוקסופרד בגבהים ועקבים שונים, ומגפוני צ'לסי בצבעוניות עזה ומפתיעה, שימוש בהמון אלמנטים של, אבזמים, רצועות, שרוכים ופרנזים בדגמים רבים. המגפיים מוצעות בשלל גבהים ובצבעוניות של שחור, קאמל, גווני חומים, אדום וכחול נייבי.

בוהו שיק

קבוצת מגפיים ומגפונים במראה אורבני לשימוש יומיומי. הקבוצה שואבת השראתה באיזכורים עדינים משנות ה-70. בקבוצה מגפונים עם עקבים רחבים (צ'אנקי בוטס), פלטפורמות, קבקבי עץ, מגפיים בגובה ברך, במגוון טקסטורטות ופינישים מגוונים צבעוניות של חומים שזופים וגווני קאמל ומגוון שחורים.

So Simple

קבוצה זו של העונה, מציעה מגוון של דגמים נוחים וקלאסיים וסוליות מגוונות, המתאימים למגוון לקוחות ומראה. גם יומיומי וגם אלגנטי, אשר ניתן להתאים לכל לוק. בקבוצה זו, איבזור נקי ופשטות, המקנים פתרון ללקוחה המחפשת מגפון לשימוש יומיומי ואלגנטי נקי.

סירות ועקבים

ליין רחב ומגוון של נעלי סירה שטוחות או עם עקבים, בעיצובים מגווניו ושלל צבעים וצורות. בקבוצה נעלי סירה חלקות, עם גימור לק, בתוספת טקסטורות, חיתוכים מעניינים ועוד ובמגוון צבעים רחב, ובצבעוניות:קלאסית של ניוד, שחור, נייבי, אפור והדפסי נחש.

נעלי בית

מגפוני בית סרוגים, או לחילופין נעלי בית עשויים מחומר דמוי צמר כבשים רך ונעים. לקבוצה סוליות PVC עמידות, המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה. בנוסף, אפשר למצוא קבקבי בית במגוון דוגמאות אחרות, במגוון צבעים לנוחיותה וטעמה של כל אישה.

טווח מחירים:

מגפיים: 249.90-349.90 ₪

מגפונים: 249.90-299.90 ₪

סירה: 99.90-139.90 ₪

נעלי בית: 59.90-99.90 ₪

נעלי ספורט: 239.90 ₪

סניקרס: 49.90-119.90 ₪

להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ

על מותגי הפנים של גלי נימנות החברות: האש פאפיס, קטאר פילר, קאט, לי קופר, דוקרס, אל-אה גיר, דאנוף...

רונית קדרון – המעצבת של גלי, מאוהבת וגאה בכל נעל שהיא מדגימה...

ישראל בכר – קניין של גלי – "העזר כנגדה" של רונית

הדוגמנית שלי גפני ובנה אוריין – דוגמן מתחיל...

מימין: יהודה אלעז – מנכ"ל בריל, אליעזר בוסקילה ומושיק גנזי – מהשותפים של בריל

מימין: יהודה אלעז – מנכ"ל בריל, משמאל - שלמה בוסקילה – משנה למנכ"ל בריל

האש פאפיס משיק את מותג נעלי הנוחות והאופנה האמריקאי

קולקציית סתיו חורף 2016-2017 מציגה ליין נעליים אלגנטיות המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת, לנוחות מירבית

למעלה מ-50 שנה מגדיר המותג האמריקאי המוביל בעולם האש פאפיס, נוחות מה היא . קולקציית סתיו חורף 2016-2017 לגברים, הינה חגיגה של דגמים. הכוללת עשרות דגמים ייחודיים לגברים, במגוון רחב של סגנונות, עם דגש על איכות, טכנולוגיות חדישות ונוחות בלתי מתפשרת. העונה מציעה הקולקציה ליין נעליים אלגנטיות המתאימות לבילוי בערב, לחתנים ולאירועים עם טכנולוגיה מתקדמת לנוחות מקסימלית.

Pure Casual

קבוצה עשירה של דגמים בלוק יומיומי. מרבית הנעליים בקבוצה מצוידות בסוליות ZG - הסוליות הקלות בעולם, בתוספת בולמי זעזועים, המקנים נוחות מרבית בכל צעד. גפות הנעליים עשויות מעורות נפה ונובוקים איכותיים ורכים ורפידות עור נושמות ומרופדות ליציבות מקסימאלית, בצבעוניות חורפית קלאסית של חום ושחור.

מעבר לנעליים, הקבוצה כוללת גם מגפוני צ'לסי מעורות רכים, גומי איכותי בצדדים, סוליות פוליוריטן קלות וגמישות ובנוסף, דגם מגפונים קלאסי עם שרוכים ורוכסן צידי לנעילה קלה ולנוחות מרבית. ניתן למצוא בקבוצה מספר דגמים עם טכנולוגיית HPO2 המצוידים ברפידה המאפשרת זרימת אוויר, גמישות ותמיכה בקשתית כף הרגל.

Signature

קבוצה במראה צעיר ועדכני, המציעה מגוון רחב של דגמים ליום יום, עשויים ז'משים ונובוקים רכים. הפריטים בקבוצה מצוידים בבטנת רשת המרחיקה נוזלים, עם טכנולוגיית מתיחה המקנה גמישות מקסימלית. כמו כן, סוליות קלות בשילוב רשת נושמת, עם שרוכים וגומי בצדי הנעל, לנוחות מרבית.

הקבוצה כוללת מגפוני צ'לסי מזמש במראה צעיר, עם בולמי זעזועים בסוליה ורפידות נוחות בצבעי אפור גרפיט וחום.

Gel System

קבוצה הכוללת כריות ג'ל ירוקות באזור העקב, המקנות נוחות מקסימאלית ובלימת זעזועים בכל צעד. הנעליים עשויות עורות נפה איכותיים ומצוידות ברפידות ובטנות עור נושמות הסופגות זיעה ובסוליות פוליוריטן קלות להליכה נינוחה. צבעוניות: גווני חום ושחור.

Tailored

בהמשך לקבוצת Gel System הפופולארית, פיתח המותג האש פאפיס, דגמים הנושקים לאותה הטכנולוגיה עם קריצה מחויטת, המתאימה לשעות הערב ולמראה אלגנטי.

הנעליים בקבוצה זו עשויות עורות נפה נושמים,בעלות סוליות קלות וגמישות ורפידת ג'ל כחולה באזור העקב, התורמת לנוחות הנעל. הן מגיעות במבחר דגמים קלאסיים המתאימים למראה המחויט.

בנוסף, מגפונים מחויטים, בעיצוב עדכני, בסגנון נקי וקלאסי, מצוידים בגומי צידי וברוכסן, עשויים עורות איכותיים.

בקבוצה זו ניתן למצוא דגמים בעלי סוליית ZG, הנחשבת לסוליה קלה במיוחד התורמת לנוחות בזמן ההליכה. ועוד למראה צעיר, נעליים עם גפות ז'מש אופנתיות בשילוב סוליות מעור.

מידות: 41-46

טווח מחירי הקולקציה: 349.90 ₪ - 459.90 ₪

להשיג בכל סניפי רשת גלי בישראל

קאטרפילר משיק את קולקציית נעלי גברים לסתיו חורף 2016/2017

הגבר של המותג קאטרפילר לסתיו חורף 2015/2016 הוא איכותי ועמיד, אותנטי, מחוספס, מתמיד ודינמי. הקולקציה החדשה, מאופיינת במראה מחוספס ועדכני בשילוב טכנולוגיות ייחודיות ואיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. הקפדה באה לידי ביטוי בדגשים על הפרטים הקטנים שיוצרים נעל אייכותית ומוקפדת: תפירה סביב החלק הקדמי של הנעל, המקנה איכות ועמידות, עקבים אתלטים וגמישים הבולמים זעזועים, עורות אייכותיים בעלי תכונות כגון עמידות נגד מים ושמירה ומעטה הגנה נגד שיפשוף, בטנה מיוחדת המונעת הזעה וריח.

Rugged equipment

ספינת הדגל של המותג קאטרפילר דגם קולורדו החוגג 25 שנה – מגפונים במראה עבודה משודרגות, בסוליות אווה קלות, הלקוחות מעולם הספורט. הנעליים מאופיינות בגמישות גבוהה יותר, קלות, איכותיות ושומרות על הלוק הקלאסי הגברי של המותג. צבעוניות: צהוב, דבש וגווני החום למיניהם.

ITECHNOLOGY

קבוצת דגמים חדישים עם אייקון בצד הסוליה, בעלי עיצוב דינאמי לשימוש יומיומי. הקבוצה מאופיינת ב 2 טכנולוגיות ייחודיות: סוליה חדשנית, המשלבת עקב קל משקל וזאת בתוך סוליית גומי עמידה, המקנה לה אחיזה ועמידות גבוהים וגמישות לאורך זמן. בנוסף, טכנולוגיית ORTHOLITE, המצויה ברפידת הנעל הנשלפת, ומקנה סביבה אידיאלית השומרת על טמפרטורת כף הרגל.

STREET

קבוצה זו מציגה דגמים חדישים המאופיינים בעיצוב ספורטיבי וחדשני המאחד תחושת חווייתיות עם אורבניות. הן קשוחות, מותחות את הגבולות, מדגישות אישיות ולעיתים יוצאות דופן....

בקבוצה ניתן למצוא את הדגמים האופנתיים והנועזים של המותג, בחלקם משולבת טכנולוגיית EASE החדשה, המקנה משקל קל ורפידת ייחודית המספקת תחושה של הליכה על נוצות.

בקבוצה מגפונים, סניקרס בשילוב ז'מש ועור ודגמים בצבעוניות מגוונת: באפור בהיר, צהבהב, שחור בשילוב אדום, שחורים וחומים אופנתיים.

Classic

קבוצה זו מאופיינות במראה קלאסי עם טוויסט עדכני המתכתב עם מורשת המותג, נותנת מענה לצרכנים קלאסיים עם פרשנות מודרנית ומאופיינת בעיצוב על זמני. זהו מראה שנשאר, מעבר לטרנדים. הקבוצה כוללת דגמים בעיצוב נקי , המתאימים לשימוש יומיומי ארוך טווח.

הקבוצה מצויידת במגוון טכנולוגיות המשפרות את חוויית המשתמש , בניהם ה I TECH- שילוב עקב עשוי חומר קל וקפיצי, המקנה בלימת זעזועים בכל צעד, וטכנולוגיית EASE החדשה- שילוב סוליה אמצעית העשויה מחומר מוקצף, הלקוח מעולם נעלי הספורט, בשילוב תחתית גומי עמידה לשימוש ארוך טווך. בנוסף, רפידת EASE קלה במיוחד, המקנה בולם זעזועים והחזרת אנרגיה ורכות בכל צעד.

הצבעוניות קלאסית: שחור חומים למיניהם וצהוב.

מידות: 41-46

טווח מחירים: 399.90₪ - 579.90 ₪

"גלי" – מותג ההנעלה משיק את קולקציית נעלי ילדים ותינוקות לסתיו חורף 2016/17

הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם

מותג ההנעלה גלי, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים מאז 1975, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני. קולקציית סתיו- חורף 2015/16 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות חורפית תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות.

נעלי הבנים ( מידות 22-41)

קולקציית הבנים שואבת השראתה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מאווירת העיר והאורבניות.

TRAVEL – ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם האקטסטרים והחוץ המאופיין במראה ספורטיבי ואתגרי. בנעליים שילובי צבעים מפתיעים ותפרים גסים וצבעוניים, הדפסים ורצועות מתכווננות המקנות מראה אופנתי ועדכני. הצבעוניות המאפיינת את הקבוצה: ניביי, חום, בי'ג וירוק.

URBAN playground - קבוצה השואבת השראתה מהעיר ומציעה מבחר עשיר של מגפונים ונעליים במראה מעודכן, בשילוב גומיות בצדדים ומאופיינת בשימוש בחומרים איכותיים במראה מחוספס. צבעוניות: כחולים, שחורים, אפורים, חומים וירוקים כהים.

מותגים – בקבוצה זו סניקרס ונעליים בלוק אופנתי של המותגים ספיידרמן' 'סופרמן' 'מיניונים', המתאים לשימוש יומיומי לילדים. הקבוצה בצבעוניות מגוונת בשימוש אימג'ים מדליקים

נעלי בית - נעלי בית לבנים בגובה 3/4 עשויות פליז מחמם ומצוידות ברוכסן לסגירה נוחה ומהירה. צבעוניות: כחול נייבי , אפור ושחור.

נעלי הבנות

הקולקציה מתחלקת לשתי קבוצות:

בנות קטנות ממידה 24-30

בנות גדולות ממידה 28-38

בשתי הקבוצות - הטרנדיים האופנתיים משותפים:

מותגים – בקבוצה זו סניקרס ונעליים בלוק אופנתי של המותגים 'הלו קיטי' 'לשבור את הקרח' , המתאים לשימוש יומיומי לנערות ולילדות. הקבוצה משלבת אביזרים כגון: אבזמים, תיקתקים, גומיות, פונפונים, צמות ועיטורים נוספים, המתאימים לילדות ונערות. צבעוניות: סגול ורוד, קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ואפור.

URBAN playground – קבוצת מגפונים במראה טרנדי, בהשראה עירונית . הקבוצה כוללת מגפונים עם שרוכים, שילובי פרוות ורקמות, בטנות חורף וצבעוניות, אבזמים, פרנזים, שרוכים, ועיטורים נוספים, המתאימים לילדות ונערות. צבעוניות: מטאלי, ורודים וסגולים, חום קלאסי, כחול, שחורים למיניהם ואפור.

מגפי גשם – מגפי גשם עשויים גומי עם גימור מניילון צבעוני, להגנה מלאה מהגשם. המגפיים מוצעים בצבעוניות חלקה או עם דפוסים שונים. בנוסף, מגפי גשם עם הדמויות האהובות על הילדים: פרוזן ,ספיידרמן ,מיניונים והלו קיטי.

סירות – ליין רחב של נעלי סירה שטוחות שנערות וילדות מאוד אוהבות. הליין מציע עיצובים ייחודיים ומגוון רחב צבעים ודוגמאות: החל מנעלי סירה חלקות, דרך נעלי סירה בגימור לק, נצנצים, בדפוסי נמר וכלה בנעלי סירה עם שילובי ניטים, כפתורים ופפיונים.

נעלי בית – קבוצה עשירה במיוחד של נעלי בית לבנות, הכוללת נעלי בית סרוגות או לחילופין עשויות מחומר רך ונעים דמוי צמר כבשים, בשילוב פרוות, כפתורים ועוד. בנוסף, קבקבי בית EVA - המתאימים למבנה האנטומי של כף הרגל, עשויים מגומי רך ו מרופדים בפרווה רכה חמימה ומוצעים בשלל צבעים לבנות וגם לבנים.

קבוצת נעלי הבית מאופיינת בשימוש בסוליות עשויות מ- PVC - עמידות, המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה.

נעלי צעד ראשון לתינוקות ( מידה 19-26):

קולקציה ייחודית המתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה.

הקולקציה כוללת נעליים ומגפונים העשויים עור נובוק רך עם מבנה אנטומי המעניק אחיזה, תמיכה והגנה לקרסול ולכף הרגל ויחד עם זאת משאיר את הקרסול חופשי ובכך מאפשר התפתחות תקינה של כף רגל הילד.

הדגמים עשויים בטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.

ההשראה לקולקציית הבנים מטרנד ה-"URBAN" – לקוחה מעולם נעלי הספורט והטיול ומשלבת גימיקים, תפרים גסים צבעוניים, דפוסים וניטים, משולבים עם רצועות עור המקנות מראה אופנתי. צבעוניות: ניביי חום בי'ג וירוק.

העונה התווספו לקולקציה דגמים עם סוליה העשויה בטכנולוגיית הזרקה, המקנה עמידות וגמישות בכל צעד, בשילוב גפות ספורטיביות, אופנתיות.

השראת קולקציית הבנות מטרנד ה-"FLOWERS" - ריבוי של פרחים נוסטלגיים, דפוסים ורקמות עשירות. צבעוניות עמוקה, חורפית ואופנתית הכוללת ורוד כהה, סגול, פוקסיה ובייג'.

הקבוצה כוללת גם מגפונים אופנתיים לשימוש יומיומי מעוטרים בפרוות כפתורים, דפוסי פרחים וכיווצים.

בייבי ספורט: קולקציה ייחודית המתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת וגם בתינוקות שהליכתם כבר יציבה. האימום עליו נבנתה קולקציה זו, מדמה כף רגל אמתית המעורסלת בתוך רפידת נעל.

כל הדגמים עשויים חומרים נושמים מעולם הספורט, המעניקים לרגל הרגשה חופשית ומאווררת.

הסוליה הייחודית עשויה חומרים רכים ומונעים החלקה. תחתית הסוליה מחורצת בחריצים, המאפשרים קיפול טוב נוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט.

טווח מחירים:

נעלי בנות - 229.90 - 199.90 ש"ח

נעלי חורף בנים- 219.90-239.90 ₪

נעלי ספורט- 169.90-179.90 ₪

אין ספק, "גלי" היא חברה חובבת וחובקת מותגי-על.

השותפויות הסינרגטיות - עושה טוב לכולם...

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page