top of page

יחידת המתאבדים

SUICIDE SQUAD ארה"ב 2016 ‧ סרט פנטזיה/סרט פשע ‧ 2 שעות 10 דקות, מציג בבתי הקולנוע של יס פלאנט

יחידת המתאבדים הוא סרט גיבורי-על מז'אנר הפעולה בהפקת האחים וורנר ומבוסס על חוברות הקומיקס "יחידת המתאבדים" מבית די.סי. קומיקס. הסרט מהווה חלק מהיקום הקולנועי של די.סי. קומיקס והוא השלישי במספר לאחר "איש הפלדה" ו"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק".

במאי: דיוויד אייר

שחקנים:

מרגו רובי - הרלי קווין

וויל סמית' - דדשוט

ג'ראד לטו - הג'וקר

ג'ואל קינמן - ריק פלאג

ויולה דייויס - אמנדה ווילר

למה פתאום להיות רע מרגיש כל כך נכון? צוות הפושעים בעלי כוחות העל הכי מסוכנים על פני האדמה, שעד כה היו כלואים בבתי סוהר ברחבי העולם, מתאחדים ליצירת צוות האנטי-גיבורים שהאנושות לא פגשה עד היום. הצוות, מגויס על ידי ארגון ממשלתי למשימה סודית. במידה ויצליחו לבצע המשימה יקבלו את החנינה הנחשקת. אמנדה וולר, קצינת המודיעין הבכירה של ארה"ב, מגייסת את הצוות אשר יוצא למשימה כשאין לו מה להפסיד. ברגע שחברי הצוות מבינים שהבחירה בהם נועדה מראש לכישלון, עליהם להגיע להחלטה שתחרוץ את גורלם: האם לדבוק במשימה? או לפעול לפי האינסטינקטים הבסיסיים שלהם ולדאוג רק לעצמם? אם יצליחו במשימה ויישארו בחיים – מבטיחה הסוכנות האמריקאית להעניק להם חנינה.

יחידת המתאבדים מורכבת מעבריינים פסיכוטיים ורוצחים בדם קר. ישנה סיבה טובה מאד שהם נמצאים מאחורי סורג ובריח, בבתי הכלא הקשים ביותר בארצות הברית, ולהוציא אותם משם למשימה יכול להיות רעיון מאד גרוע, לא משנה כמה מסוכנת המטרה שלהם. אבל מישהי החליטה שלשחרר אותם זה רעיון מוצלח, והיא צריכה את האדם הנכון שיתעל אותם ויכוון אותם למטרה. המישהי הזאת היא אמנדה וולר, והאיש שלה למשימה הוא הסוכן ריק פלאג.

סרט מהנה. מתאים לכל המשפחה.

כתבות נוספות
bottom of page