top of page

קליניקת  L.A.FACE  - המרכז הבינ"ל לטיפולים אסתטיים-רפואיים לפנים ולצוואר


הקליניקה מנגישה לנשים בישראל את הטיפולים, השיטות והפרוצדורות האמריקאיות המתקדמות ביותר בעולם למניעת הזדקנות העור, להפחתה ולהעלמת סימני הגיל וההתבגרות ולתיקון נזקים בעור הפנים והצוואר. בקליניקת L.A.FACE מקדישים 100% מתשומת הלב לדבר אחד ואחד בלבד - הפנים והצוואר.

הקליניקה פועלת באישור משרד הבריאות, ומציעה לנשים בישראל שירותי כירורגיה פלסטית זעירה, הכוללת פרוצדורות למתיחת הפנים והצוואר – כגון פייס ליפט ומיני פייס ליפט - בהרדמה מקומית.

בקליניקה ניתן למצוא דרמטולוגים ופלסטיקאים מהמובילים מהארץ ומחו"ל - כולם בעלי ותק וניסיון רב שנים בתחום האסתטיקה, הדרמטולוגיה והפלסטיקה, אשר התחנכו והתמחו בארה"ב בשיטות ובטכנולוגיות המקדמות בעולם להצערת עור הפנים והצוואר.

המרכז ממוקם בבניין 'בית אירופה' בתל אביב, במרחק 5 דקות הליכה מקניון עזריאלי, מתחם שרונה ותחנת רכבת מרכז-סבידור. בקליניקה האקסקלוסיבית ניתן למצוא חדר ניתוח פרטי, חדרי טיפולים, חדר התרגעות, מכשור דרמטולוגי ופלסטי מתקדם ובלעדי.

הטיפולים המוצעים במרכז:

פרוצדורות למתיחת פנים וצוואר בהרדמה מקומית: פייס ליפט מלא, מיני פייס ליפט (מתיחת קו הלסת והצוואר בלבד), הרמת עפעפיים עליונות / תחתונות, הרמת מצח וגבות ועוד.

טיפולים אסתטיים להצערת עור הפנים והצוואר: מילוי קמטים, קמטוטים ועיבוי שפתיים באמצעות הזרקות שומן עצמי, חומצה היאלורונית, בוטוקס ועוד.

תיקון נזקים בעור הפנים והצוואר במחלקת הדרמטולוגיה: באמצעות מכשירי לייזר – לחידוש עור הפנים, הסרת כתמים והפחתת קמטים וקמטוטים, מיצוק קו הלסת והצוואר.

הסרת נגעים: ניתוחי MOSH להסרת נגעי עור.

כל לקוחות הקליניקה נהנים מתכנית ליווי אישית המשלבת שיטה ייחודית לשמירה על מראה ורוח צעירים ובהובלתה של דניאלה גולן – מפתחת שיטת ביוטיפול-מיינד – זוכים לערך מוסף שהוא בלעדי לקליניקה.

לקוחות הקליניקה נהנות מחברות מפנקת בפורום נשות L.A.FACE המקנה להן צבירת נקודות והטבות בלעדיות. הפורום מהווה סביבה אוהדת, תומכת ומכילה לנשים בישראל ומשמש כחממה לרכישת כלים להצלחה אישית, מקצועית ועסקית.

בשורה לנשים בישראל: פייס ליפט (מתיחת פנים וצוואר) בהרדמה מקומית – עכשיו גם בישראל!

קליניקת L.A.FACE הביאה את השיטה האמריקאית המתקדמת בעולם לארץ, ופועלת באישור משרד הבריאות.

בפורום נשים שנערך אתמול בהנחיית פולינה וינשטיין - ראש צוות כירורגיה בקליניקת L.A.FACE - סיפרה וינשטיין על הייחודיות שבשיטות הפייס ליפט שמתבצעות בקליניקה.

פולינה וינשטיין – "הרמת הפנים מתבצעת בהרדמה מקומית, באוירה רגועה, תוך שיתו"פ מלא עם המנותחת, ועם התאוששות קלה יחסית".

מתברר כי בקליניקת L.A.FACE - אימצו את שלושת הטרנדים בתחום הפלסטיקה - שהפכו בשלושת השנים האחרונות את מתיחות הפנים והצוואר לפופולאריים יותר מאי פעם באמריקה.

דניאלה גולן, מייסדת ומנהלת הקליניקה, החליטה להביא את השיטה האמריקאית לישראל, לאחר שעברה בעצמה בלוס אנג'לס פרוצדורה של פייס ליפט בהרדמה מקומית לפני כשלוש שנים, וגילתה שניתן לעבור הליך של מתיחת פנים וצוואר עם מינימום סבל, סיבוכים ועלויות.

דניאלה גולן - מנהלת L.A.FACE

כיום קליניקת L.A.FACE, המתמחה בטיפולים אסתטיים כירורגיים לעור הפנים והצוואר בלבד, מציעה לנשים בישראל מגוון טיפולים ופרוצדורות שמאפשרת להן לשוב לגרסה הצעירה שלהן. הטיפולים השונים נערכים בהרדמה מקומית, במינימום סיבוכים, בצמצום תופעות הלוואי האופייניות להרדמה מלאה ואפילו בהפחתת עלויות - כיוון שאין צורך בשכירת חדר ניתוח, באשפוז או ברופא מרדים.

בהרצאה שנערכה בהשתתפות עיתונאים ובלוגרים, סיפרה וינשטין כי בשנים האחרונות ישנה עליה מתמדת בעולם בביקוש לפייס ליפט מלא או חלקי במראה הטבעי.

ספיר ברי – מנהלת הפורום - בעלת תודעת שירות גבוהה

מהם החידושים שהופכים את הניתוחים האלו ליותר ויותר נפוצים בעולם? מהם יתרונות השיטה החדשה ומה חשיבותם להצלחת הטיפול?

פייס ליפט מלא או חלקי בהרדמה מקומית (כמו טיפול שיניים):

כיום יש העדפה בקרב הפלסטיקאים המובילים באמריקה לבצע מתיחת פנים וצוואר בהרדמה מקומית ולא בהרדמה כללית. כמו כן ניתן להחליט על היקף המתיחה והאזור הנמתח על פי הנתונים של המנותחת, כך למשל ניתן לעתים להסתפק במיני פייס ליפט הכולל מתיחת קו הלסת והצוואר בלבד ולא ביצוע מתיחה של כל עור הפנים.

ההרדמה המקומית נעשית על ידי אלחוש נקודתי של האזור המטופל, המאפשרת למטופל להיות במצב של ערות אך ללא תחושת כאב, בעת ביצוע ההליך, וללא צורך באינפוזיה, אשפוז ואמצעים הכרחיים אחרים - כאשר מבצעים הליכים כאלו בהרדמה כללית.

פרופ' ליסבוי (אחד מעשרת המנתחים הטובים בעולם (מהמובילים של השיטה בארה"ב וזוכה פרס רופא השנה מטעם איגוד הפלסטיקאים באמריקה והמנטור של קליניקת L.A.FACE, מציין כי המטופלים שעברו את הניתוח בהרדמה מקומית ולא כללית, עוברים הליך בטוח ביותר, מחלימים מהר יותר, לא סובלים מתופעות הלוואי של הרדמה כללית, משלמים פחות - כי לא צריך לשלם למרדים, לחדר ניתוח ועל אשפוז - וחוזרים לשגרה הרבה יותר מהר.

הפייס ליפט מתבצע במצב של חצי ישיבה:

בשל כוח המשיכה, כאשר אנו שוכבים, עור הפנים שלנו נופל באופן לא טבעי כלפיי מטה ולצדדים, בעוד שבישיבה הטונוס של השרירים נמצא במצב טבעי יותר וכך גם עור הפנים שלנו. לכן קיים יתרון לביצוע הליך של מתיחת פנים - כאשר המטופלת נמצאת בתנוחה של חצי ישיבה.

כך הפלסטיקאי יכול לגשת למלאכת מתיחת הפנים מתוך הבנה של מראה העור והבעות הפנים (המימיקה) של המטופלת ובכך נמנעת מתיחת יתר של העור - היוצרת את המראה המתוח מדיי והלא טבעי המוכר לנו משנים עברו.

בקליניקת L.A.FACE מציגים תמונות של מטופלות שעברו את ההליך תחת הכותרת "את בגרסה הצעירה שלך!" ואכן ניתן לראות כי הפייס ליפט בשיטה המדוברת שומר על מראה הפנים הייחודי והאופייני של המטופלות.

פיסול ומילוי הפנים בשומן עצמי - בזמן ביצוע מתיחת הפנים:

בעבר נהגו לשים דגש על מתיחת עור הפנים והצוואר, אולם הגישה המתקדמת כיום בנוגע לכירורגיה פלסטית, שמה דגש על עיצוב מראה הפנים באמצעות מילוי שומן עצמי. זהו תהליך של העברת תאים שומניים מחלק העשיר בשומנים בגוף המטופלת - כמו ירכיים, בטן וישבן לאזור הפנים.

היתרון של הזרקת שומן עצמי, על פני חומרי מילוי אחרים, הוא שהגוף לא דוחה אותו. השומן משפר את איכות העור, מטפל בצלקות שקועות, מאפשר עיצוב שפתיים ומילוי קמטים ומעניק לעור נפח וחיות שאבדו בתהליך הזדקנות העור. זהו למעשה טיפול משלים להליך מתיחת הפנים, אשר מתבצע בזמן ההליך הכירורגי עצמו – ובכך חוסך למטופלת זמן, כסף או צורך בביצוע פרוצדורה נוספת בעתיד.

קליניקת L.A.FACE אשר אימצה את השיטה האמריקאית לפרוצדורות של מתיחת פנים וצוואר מאפשרת כיום לנשים בישראל להגשים חלום.

כרגע (וככל הנראה לעוד זמן מוגבל) קליניקת L.A.FACE מעניקה לכל הנשים הפונות אליהם קבלת ייעוץ ואבחון חינם עם אחד מהפלסטיקאים הבכירים בקליניקה (עלות מפגש כזה נעה בדרך כלל בין 400-1000 ₪)

ניתן לצפות כאן בסרטון על מטופלות שעברו את הפרוצדורה:

לקביעת ייעוץ ואבחון חינם עם פלסטיקאי בכיר למתיחת פנים וצוואר – ללא התחייבות ניתן לצלצל לטלפון 03-6783838 או לפנות בדוא"ל: office@la-face.co או דרך האתר של הקליניקה בכתובת: http://www.la-face.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page