top of page

פסטיבל הבירה ברשת טיב טעם


רשת טיב טעם תערוך במהלך חודש יולי, זו השנה השישית ברציפות, את חגיגות פסטיבל הבירה, ב-35 סניפי הרשת ברחבי הארץ. במסגרת הפסטיבל, תציע הרשת למעלה מ-500 סוגים וטעמים, תשיק בירות מובחרות מהארץ ומהעולם, תפתח מתחמי בר, תערוך טעימות, מבצעים והנחות...

הבירות המיובאות מרחבי העולם מגיעות ממדינות כמו גרמניה, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב ועוד. כמו-כן יימכרו בירות בוטיק ישראליות. לקוחות הרשת יוכלו במהלך חודש הפסטיבל, ליהנות ממתחמי בר, טעימות, מוזיקה, השקת בירות חדשות, מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות.

לדברי עדי כהן - מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "הבירה היא המשקה השלישי הפופולרי בעולם. כיום מציע שוק הבירות מספר קטגוריות כמו: בירה לייט, בירה ללא אלכוהול, בירה ללא גלוטן ועוד. לקוחות הרשת ייהנו מחוויית טעמים ומריחות משכרים. ההערכה היא שבמהלך חודש יולי תשווק הרשת כ-250 אלף בקבוקי בירות - גידול של כ- 26% אחוז לעומת חודש רגיל.

אנו מבינים את הפוטנציאל הגלום בקטגוריית הבירה המתפתחת בישראל, על כן החלטנו להעמיק ולהרחיב את תחום הבירה. להבדיל מרשתות קמעונאיות אחרות, באמצעות רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות מתמחות של בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה.

הקהל הישראלי שנוהג לבלות ולטייל בעולם ולהתנסות מטעמים חדשים של בירות איכותיות מבקש ומחפש זאת גם בארץ. וזו מחוייבות הרשת לצרכן, כמובילה בתחום הקולינריה והאלכוהול, להביא לארץ את המוצרים האיכותיים ביותר ובמגוון חסר תקדים. כאמור, קטגוריית הבירה ברשת טיב טעם נחשבת למובילה באיכות ובמגוון, ואנו בעצם מהווים את חנות הבירה הגדולה בישראל".

עדי כהן - מנכ"ל קבוצת טיב טעם

בסדנת בירות שנערכה בסניף טיב טעם ברמת החייל, אמר עדי כהן:

"הבירה מציעה ערכים כגון: חוויה קולינרית, איכותית ושירותית, במחיר תחרותי, ובמגוון רחב של סוגים -רובם מיובאים מארצות כמו יוון, סין, פורטוגל, ספרד, רוסיה, איטליה, יפן ובלגיה.

עולם הבירה בשוק הישראלי עובר שינויים גם בכמות הצריכה שעולה, וגם במגוון הסוגים והטעמים. הצרכן מחפש, כמו באלכוהול וביין, את המיוחד. הוא מסתובב בעולם, קונה בירה ונהנה. הוא מתרגל לטעמים חדשים ומחפש אותם בארץ. הצרכן נהיה אנין טעם ומתוחכם יותר. רוצה חוויה אחרת. לשתות בירה עם הבשר, למזוג אותה בבישול...

מגמת הבריאות תורמת מוצר טבעי ובריא. רצי מרתון שותים בירה, והופכים למובילי דעת קהל. בכך הם מעודדים את הצריכה.

רשת טיב טעם עוקפת את כל הרשתות והחנויות במגוון הגדול של סוגי הבירות. בחודש יולי תציע הרשת את כל המגוון במחירים מוזלים".

לדברי רותם בר אילן – מנהל השיווק של "פרוטרי קאפט ביר" ומומחה בתחום הבירות:

"ב-30 השנים האחרונות, עוברת הבירה מהפך שמגיע לשיאו בקיץ זה. בירה, היא למעשה מוצר פשוט. מורכב ממים, לתת (דגן שעבר הנבטה), כשות (פרח שנועד להקנות מרירות וארומה לבירה) ושמרים. כך מייצרים בירה מסורתית. כיום המגוון, והטעמים – מישתנים חדשות לבקרים. מבשלות קטנות החל לייצר בירות מעניינות".

רותם בר אילן, מנהל השיווק של "פרוטרי קראפט בירס" - הבית של בירות הבוטיק בישראל

רותם הציע ללגום 4 סוגי בירות:

  1. בירה היטאצ'ינו חיטה בלגית. היצרן: קיוצ'י יפן. כינינו אותה "בירת הינשוף" בשל הציור שמופיע על תווית הבקבוק. היא עדינה, קייצית, מתובלת בזרעי כוסברה וקליפות תפוז. התענגנו עליה.

  2. סימקו - בירה המיוצרת ע"י טריגלה, מבשלת גרמנית.

  3. בירה רוגו - בירה חזקה אייל אגוזי לוז (אמריקאית)

  4. גולדן דראק - על שם הדרקון המוזהב (סמל העיר גנט בבלגיה). בירה לבנה וחזקה (10.5% אלכוהול).

שוק הבירה בישראל הוא שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 22 ליטר בשנה - נמוך משמעותית ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 136 ליטר לנפש, הבריטים 110 ליטרים, וארה"ב כ- 100 ליטר לנפש.

הרשת מקיימת בחודש יולי מבצעים והנחות לחברי המועדון במחלקת הבירה: קונים במחלקת הבירה ומקבלים כסף חזרה לקניות בטיב טעם.

קונים ב-50 ₪ ומעלה במחלקת הבירה, ומקבלים קופון 50 ₪ מתנה לקניה ברשת בחודש אוגוסט בקניה מעל 349 ₪.

קונים ב-100 ₪ ומעלה במחלקת הבירה, ומקבלים 2 קופונים בשווי מצטבר של 100 ₪ מתנה לקניה ברשת ( 50 ₪ לקניה בחודש אוגוסט ו 50 ₪ למימוש בחודש ספטמבר. הקופונים למימוש בקניה מעל 349 ₪)

טיב טעם משיקה בסניף רמת החייל:

מחלקת בירה שתציע למעלה מ- 500 בירות מהארץ והעולם ו- 6 מסכים לצפייה בשידורי הספורט.

רשת טיב טעם משיקה בסניף רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122) מתחם בירה חדש שיכלול למעלה מ- 500 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, מגוון פיצוחים, חדר יין, בר ושירותי ברמן וכן, 6 מסכי ענק לשידורי ספורט.

מתחם הבירה החדש משתרע על שטח של כ- 50 מ"ר ובהשקעה של כ 200 אלף ₪.

לדברי עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: " מהלך זה הוא חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח ברשת טיב טעם. אנו ממשיכים בתנופת ההתחדשות והשדרוג של מגוון טעמי הבירה מהארץ והעולם.

פתיחת מתחם הבירה, בשילוב צפייה במשחקי הכדורגל לקהל לקוחות הסניף, תיערך בסמוך למשחקי היורוליג בשיא חודשי הקיץ ועל כן, אנו צופים עלייה ניכרת של עשרות אחוזים במכירות קטגוריית הבירות".

רשת טיב טעם הנה הרשת הראשונה בישראל, שפיתחה מחלקות בירה ייחודיות, ומצליחה להגדיל את הפעילות בקטגוריה זו באופן משמעותי. עם רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה".

עוד מציעה רשת טיב טעם מחלקות בירה עשירות ומפנקות בסניפי ראשל"צ (רח' המכבים 62) ונתניה (מתחם איקאה).

למען הגילוי הנאות, התלבטתי אם להגיע לסדנת הבירות, שכן מעולם לא התלהבתי מהמשקה המריר הזה. במהלך סדנת הבירות, מצאתי עצמי לוגמת מ-4 סוגי בירות ונהנית... מכאן אני למדה שלעולם אין לומר לעולם לא...

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page