top of page

SUNCOO בית האופנה הצרפתי משיק קולקציית אביב 2016

המותג הצרפתי האיכותי, שעשה עלייה לישראל אך לפני שנה - משיק קולקציית אביב רומנטית ומרגשת. הקולקציה מעבירה, בדיוק מושלם, את אווירת פריז - עיר התשוקות.

SUNCOO נוסד בשנת 2007 על ידי סטלה ותומאס - זוג פריזאי עם חיבה לעיצובים נקיים ונשיים ובעלי ניחוח לוליטה בוהמייני.

המותג הצרפתי SUNCOO PARIS, מוכר ואהוב בקרב נשות העולם הגדול. הוא מלביש פאשניסטות ומבינות דבר אירופאיות, מזה כחמש שנים, עם חמש חנויות דגל ועשרות נקודות מכירה ברחבי אירופה.

לפני כשנה השיק בית האופנה חנות מותג ראשונה בישראל, ברחוב דיזינגוף 310 בתל אביב.

מאחורי הבאתו של המותג לארץ, עומדת אשת האופנה חלי מרג'ן.

במסיבת העיתונאים שאלתי את חלי: "איפה תעדיפי שאתמקד בצילום?"

חלי השיבה: "בכל החנות"

המשכתי להקשות..."התכוונתי על איזו שמלה או בגד שאת אוהבת במיוחד"…

חלי: "את כולם אני אוהבת"...

חלי מרג'ן - אשת אופנה

לדברי חלי: "התחלנו באמצע הקיץ הקודם, עברנו חורף, ועכשיו – עברנו לקיץ משמעותי. אני מרגישה כאילו נולד תינוק חדש.

הקולקציה רחבה. מגיעה מסגנון קז'ואל יומיומי וקליל, ועד לשמלות "שיקיות" (בלון). הטווח - רחב, צבעוני ומגוון. כל אישה ונערה יכולות למצוא פה בגד עד מידה אקסטרה-לארג'.

השראת הביגוד באה ממעצבים צרפתיים. זוהי חנות הדגל הראשונה בארץ. שגרירות צרפת בישראל אימצה אותנו ואת המותג בארץ.

המחירים ברמה בינונית. לא פעם אומרת לנו לקוחה: "אשקיע 20-30% יותר בבגד, אבל אקבל בגד איכותי מבד פשתן או כותנה, עיצוב וגיזרה מדליקים, ואהיה ייחודית. אנו מקבלים משובים מפרגנים מלקוחות. הן הופכות להיות נאמנות.

אנו משווקות חלק מהקולקציה למספר חנויות בוטיק בארץ.

טווח המחירים נע בין 299 ש"ח (גופיות, טי-שרטים) ועד 1,290 ש"ח.

התאומות מאיה ורוני שמריך - הן השותפות שלי

איך מתנהל הקשר שלך עם השותפות שלך, מאיה ורוני?

"אני האמא הפרועה שלהן... מפרה את הנורמות המקובלות ביחסי אמא-בת".

ומשהו "בקטנה" על הקולקציה החדשה...

הקולקציה החדשה מצטיינת באמירה צעירה עם חתימת המותג המוכרת - בוהמייניות ושיק פריזאי.

מעט נגיעות שנות ה90 והטרנד הרומנטי שבא לידי ביטוי בצלליות שנות ה-70 וה-60 ואווירה אתנית עם טוויסט מתקתק.

הדגמים המוצלחים בקולקציה עשויים קרושה, כותנה, משי וג'ינס במגוון גזרות נשיות ופלרטטניות כגון חצאיות ושמלות מיני שובבות, חצאיות פעמון או שמלות מקסי אווריריות אך עשירות בבד וקפטנים מרשימים ונעימים ללבישה, חליפות שני חלקים, אוברולים ועוד.

בגזרת הפרינטים ניתנה הבמה להדפסי טאי דיי מופשטים ופסים אלגנטיים והשיקיים תמיד.

לצד קולקציית הקז'ואל האיכותית נחה קולקציית הערב הנוצצת ונחשקת, (אך עם זאת מאופקת וסנטימנטלית), עשויה בבדים מבריקים ולורקס ומודגשת בגזרות צמודות מול אובר סייז.

הצבעוניות נבחרה בקפידה ובצמצום, כאופייני לאלגנטיות המותג ופלטת הצבעים מכילה גווני חרדל חמימים, כחול נייבי אצילי, זהב יוקרתי,אדום על זמני וגווני בסיס כמו שמנת, לבן ושחור.

למי שטרם גילה, מדובר במותג ביניים שחולש עם אחיו על הכלכלה החדשה באופנה, וגישה לפיה הקונה משלם פחות ומקבל יותר, בניגוד למותגי על או רשתות ייבוא זולות.

האמירה שתתאר בצורה הטובה ביותר את רוח המותג היא ''איכות אירופאית במחיר נגיש''.

מאחורי הבאתו של המותג לארץ עומדת חלי מרגן (44), אשת אופנה שהחלה את דרכה בעולם האופנה לפני 19 שנה כקניינית בדיזל, המשיכה כקניינית הראשית של פקטורי 54 והחליטה לצאת לדרך עצמאית במטרה למצוא מותג ביניים, כזה שיציע מצד אחד פריטים ייחודיים ומעוצבים לעילא אך יתומחר ברמה סבירה בהרבה ממותגי האופנה העילית; כזה שיאפשר ללקוחה להתלבש לכל מאורע בחייה - מלבוש עם טוויסט לעבודה ועד לבוש ערב - וידבר גם לפאשניסטות צעירות וגם לנשים קלאסיות יותר המבקשות לתבל את הגרדרובה בפריטים רבי שימוש עם אפיל צרפתי. מרגן חברה לתאומות מאיה ורוני שמריך (22), שמוכרות יותר כשחקניות כדורגל בנבחרת ישראל. השתיים החליטו לשלב בין האהבה לספורט לבין האהבה העזה לאופנה, ובמקום טיול אחרי צבא החליטו לפתוח עם מרגן את SUNCOO TLV שעתידה להפוך לרשת.

״המותג תפס אותי בשנייה הראשונה״ אומרת מרגן; ״ מה שתפס אותי במותג זו האיכות של הפריט ורמת המחיר הסבירה לצרכנית פה בארץ ביחס למותגים צרפתים אחרים שמחירם כפול מזה של SUNCOO. זו נישה שחסרה בארץ גם ברמת המחיר וגם בהיצע. לכן אני זמינה לבחורה בת 18 וגם לאישה בת 50״.

SUNCOO טווח המחירים: 299-1,790 ש״ח

דיזינגוף 310 תל אביב

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page