top of page

רשת  HEADS מטפחת ומייפה לנו את השיער

"הרשת הירוקה" מציבה את לקוחותיה במרכז. היא מציעה מקצועיות ברמה בינלאומית, רמת שירות גבוהה וחוויית לקוח חדשנית ומתקדמת בתחום עיצוב השיער.

HEADS מניפה על דגלה "חשיבה ירוקה", תוך שמירה על סטנדרטים בלתי מתפשרים, אותם היא מעניקה ללקוחותיה. ברשת - הטיפולים לשיער הם טבעיים וחדשניים, וללא כימיקלים מזיקים.

ב- HEADS עוסקים בפיתוח מגמות אופנה מתקדמות בתחום עיצוב השיער, בטיפולי יופי ייחודיים - וכל זאת כדי להעניק מראה צעיר, עדכני ומותאם אישית לכל לקוח/ה. הטיפולים והטיפוח מעניקים לשיער מראה מושלם ופרקטי לאורך זמן.

בסלוני הרשת ניתן לעשות החלקה ביו-ירוקה, ללא פורמלין וחומרים אגרסיביים, טיפול במספריים חמות, צבע ללא PPD, למינציה BIO, סלסול וצבע תוך 8 דקות. בנוסף לכך, הרשת מציעה שירותי ייעוץ והכוונה מקצועית למוצרים ולתכשירי עיצוב השיער, לשימוש בבית. הביקור החודשי ב- HEADS מעניק חוויה ייחודית במספרה והנאה מטיפול קוסמטי, ציפורניים, מסאז’, ושלל פינוקים.

HEADS מנוהלת על ידי 3 מעצבי שיער ידועים בישראל, שהם המייסדים ובעלי הרשת:

  • מיטש סולימנוב מסניף ראשל"צ

  • ראובן טפר מסניף באר-שבע

  • יגאל גוט מסניף נס-ציונה

מיטש, ראובן ויגאל הם ART DIRECTORS שעומדים בראש 3 מספרות ותיקות ומובילות בארץ.

מיטש סולימנוב, מנהל סניף HEADS ראשון לציון

הם מפעילים את בית הספר המקצועי לעיצוב שיער Hair College, והם בעלי הכרה בינלאומית בזכות המופעים המרהיבים והאיכותיים אותם הם מעבירים ברחבי העולם.

הרשת מונה כיום שבעה סניפים ברחבי הארץ: ירושלים, תל-מונד, נס-ציונה, ראשון לציון, רחובות,

באר-שבע וחדרה. הכוונה לפתוח סניפים נוספים ברמת גן, נתניה, פתח תקווה, מודיעין, חיפה, כרמיאל, אשדוד, אילת, ועוד ידם נטויה...

קבעתי תור והגעתי לסניף HEADS בראשל"צ. את פני קיבלו יוני - מעצב שיער בכיר, ותימור – מעצב שיער. מציעים שתייה כדי שארגיש כמו בבית....

השלב הבא הוא תיאום ציפיות, ומיד ניגשים למלאכה.

תימור – מעצב שיער מוכשר המתמחה במספריים חמות

על אחד הכסאות במספרה, יושבת ד"ר ארינה קוגל – רופאת אסתטיקה ולקוחה של "HEADS" מזה שנים רבות. לדבריה: "כשאני רואה אישה עם תסרוקת יפה ומיוחדת, אני שואלת מי סיפר אותך, מתוך ידיעה ברורה שזה מיטש. כשהתשובה היא "מיטש" – אני מיד עונה: "ידעתי"! עם השנים למדתי לזהות את סגנון התספורת המיוחד של מיטש, את האיכות והשילוב של הצבעים, ואת קו התספורת האמנותי והיצירתי שלו".

שאלתי את מיטש...

כיצד הגעת לתחום טיפוח ועיצוב השיער? "בנערותי, רציתי להיות טבח. אמא התנגדה ואמרה "על גופתי"... אבא היה מעצב שיער בכיר, שופט בינלאומי בתחרויות עיצוב שיער בעולם, ופעיל בהתאחדות מעצבי השיער. הוא זכה בפרסים ובתארים רבים. רצה הגורל, ובעקבות ההכוונה של הוריי – הגעתי למקצוע הזה. ברגע שנגעתי בו, הבנתי שהוא תפור עליי. שזהו הייעוד שלי. בחרתי ללמוד בתיכון עמל טכנולוגי, במגמת עיצוב שיער. נבחרתי לתלמיד מצטיין, ונשלחתי בשנת 95 לתחרות בינלאומית של דור העתיד, בפסטיבל השלום. התחרות התקיימה בהיכל התרבות בת"א. ייצגתי את רשת עמל ואת מדינת ישראל, וזכיתי במקום הראשון."

מיהו קהל היעד של המספרה/הרשת?

"נשים בעלות מודעות עצמית גבוהה לטיפוח ולעיצוב השיער. הן באות מכל הקשת הסוציו-אקונומיות. אנו מתמחים בבעיות הנובעות משיער דק ודליל, ועד לשיער מתולתל, נפוח ומרדני (שיער ישראלי טיפוסי).

כיצד אתם שומרים על מעמדכם כמובילים בתחום?

"האינטרנט מאפשר אמנם גישה זמינה ונוחה למידע, אבל לא כל המידע שמגיע ממנו ללקוחות הוא אמין. אנו בוחרים להביא את הטוב והנכון ביותר ללקוחותינו, להכתיב את האופנה העדכנית ולחפש פתרונות אופטימליים לאישה הישראלית, ללא פשרה על איכות, סגנון ומראה. האישה המודרנית היא גם אמא, גם קרייריסטית, גם אישה, וגם מאהבת. היא חווה קצב חיים תזזיתי, ועל-כן היא רוצה נוחות ואופנה, תוך שמירה על הייחודיות שלה. התאמת הטיפול היא אישית. אין פלא שהתנהלות כזאת משמרת את נאמנות לקוחותינו.

מעבר לכך, אנו - השותפים, מקיימים מדי חודש פגישת מנהלים. בפגישות אלה אנו מקיימים סיעור חומות אסטרטגי, ומציעים שיפורים למען הלקוחות ולמען ניהול משופר יותר של המספרות. אחת לרבעון, אנו יוזמים סדנאות והדרכות מקצועיות לכל אנשי הצוות. המספרה היא עסק לכל דבר, שדורש חשיבת TQM (איכות בשיפור מתמיד): שיפור השירות, פיתוח ושיפור המוצרים, הטמעת נהלים ומדידת איכויות. אנו עובדים עם "חומרי הגלם" הכי רגישים בעולם – הלא הן הנשים! אנו דורשים מעצמנו מיומנות מקצועית גבוהה ובלתי מתפשרת, וגישה מדעית ופסיכולוגית".

מה מייחד את החומרים והטיפולים שלכם?

"כל הטיפולים הם על טהרת החומרים הטבעיים. הם ידידותיים לסביבה, לשיער ולקרקפת. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם המעבדות המתקדמות ביותר בישראל. לאחר שנתיים וחצי של מחקר ופיתוח (מו"פ) – הפקנו מוצרים על בסיס אורגני, ללא SLS וגם לא פרבנים. הם לא נוסו על בעלי חיים, ומתאימים גם לאנשים הסובלים מרגישויות שונות, ואפילו לטבעונים. אנו לא נחים על זרי דפנה. בקרוב נחדש קו של מוצרים המשלבים שמנים, יוגורטים וצמחים".

מדוע עלות התספורת של גבר נמוכה באופן משמעותי מעלות תספורת אישה?

"אני חושב שהעלויות צריכות להיות זהות. לצערי, זה לא קורה בארץ, כי המודעות לתספורת של גבר, עדיין לא מפותחת. הגבר הממוצע מסתפר אחת לשבועיים-שלושה, והסגנון הוא כמעט אחיד לכולם. ישראל היא מדינה חמה, ורוב הגברים רוצים לקצץ את השיער. הצעירים הם בעלי מודעות לקווי התספורת המודרנית, אבל הם לא מהווים את רוב הלקוחות. אני מאמין שתספורת של גבר, דורשת מיומנות ומקצועיות בדיוק כמו תספורת של אישה. במספרות, גבר זוכה להשקעה של 10 דקות בממוצע לתספורת. אצלנו – תספורת של גבר יקרה מהממוצע, בשל ההשקעה הרבה הנדרשת בעיצוב ובטיפוח".

מדוע, סטטיסטית, רוב מעצבי השיער הם גברים?

המקצוע קשה. מחייב כ-12 שעות עבודה ביום. זה הרבה יותר מאשר באירופה. אישה עם בית וילדים – מתקשה להתמסר לקריירה התובענית הזאת".

יוני – מעצב שיער בכיר, צנוע ואמיתי...

"בגיל 14 התחלתי לעבוד במספרה, באחת השכונות של העיר לוד. אחרי הצבא למדתי אצל שוקי זיקרי, עבדתי במספרות בת"א, ומשם עברתי ל-HEADS בראשל"צ. התאהבתי בחזון של הרשת, בשיטה, ואני רואה עצמי כ"דור ההמשך" – פותח ומנהל סניף גדול ומצליח של הרשת. אני אוהב את המקצוע ואת העבודה. אוהב את חברתו של יבגני יעקובסון – מנהל הרשת, ושל מיטש ושל תימור - חבריי בסניף. יבגני מתעניין בשלומנו, מנהל איתנו שיחות מוטיבציה, ועושה הכל כדי שנתפתח מבחינה מקצועית. המספרה סגורה בימי שני, כי כולנו משתלמים בהרצליה. אנו מתעדכנים בכימיה של הצבעים, בקווי תספורת חדשים ועוד. אני מתמחה ב"החלקות ירוקות" על בסיס שמנים, ואשר אורכות 8 דקות המתנה (במקום 40 דקות כפי שמקובל)".

לדברי תימור – מאסטר ומדריך "שיטת המספריים החמות", וגם חתיך הורס: "המכשיר נועד לבעלות שיער דק ודליל. הוא מחובר לחשמל, עם מחשב קטן שמכוון את מידת החום לפי סוג השערה. כשמספרים באמצעות המספריים החמות, המכשיר מלחים וסוגר את קצה השערה כדי שלא תתפצל. בשיטה זו – השיער נשמר בריא ומבריק, והתספורת נשמרת לזמן רב יותר".

חזון רשת HEADS

הרשת שואפת להיות מובילה, ולעמוד בשורה הראשונה של המספרות לעיצוב שיער בארץ ובעולם. היא שומרת ומקפידה על האופי הבלתי מתפשר מבחינה מקצועית של כל מספרות הרשת, כדי להבטיח את המרוצות ואת הנאמנות של לקוחותיהן.

הרשת מחוייבת:

  • להתעדכן וללמוד, להבין ולחזות את השאיפות והרצונות המשתנים של לקוחותיה. לשתף את לקוחות הרשת בידע, בניסיון ובמומחיות שפותחו ונרכשו על ידי עובדי הרשת.

  • הרשת מחוייבת לאיכות חסרת פשרות של מוצריה ושירותיה. לספק ללקוחותיה את המוצר הטוב ביותר, תוך שאיפה מתמדת לאיתור מוצרים בעלי איכות משופרת, ולהרחבת מגוון המוצרים והשירותים הנלווים.

  • לספק ללקוחותיה פתרונות יצירתיים, גמישים, ייחודיים ותחרותיים.

  • לשמור על מסורת של קשר אישי חם עם לקוחותיה. מחוייבות ל"משפחתיות", שיתוף, תקשורת בין-אישית, ערכים של אמינות ונאמנות - בין אנשי הרשת, ובינם לבין הלקוחות.

  • להרחיב את פעילותה בארץ ובעולם, תוך שמירה על מובילות מקצועית.

  • להשקיע מאמצים בשמירה על ההון האנושי של הרשת באמצעות פיתוח וקידום מנהלים ועובדים.

השירותים הניתנים ברשת HEADS:

תספורה אישה ללא פן

תספורת גבר

צבע שיער קצר/ארוך

גוונים קצר/ארוך

הבהרה ללא גוון

סלסול קצר/ארוך

החלקה קצר/ארוך

פן קצר/ארוך

תסרוקת ערב

שירותים ירוקים של "HEADS" :

טיפול במספריים חמות

טיפול עמוק במספריים חמות

טיפולי למינציה לשיער

צבע שיער ב-8 דקות קצר/ארוך

צבע ללא אמוניה קצר/ארוך

צבע זמני ללא חמצן וללא אמוניה

אמבט צבע

טיפול שיקומי לשיער

סלסול ידידותי על בסיס טבעי קצר/ארוך

החלקת במבוק (ירוקה)

הבהרת שמנים אורגנית

מוחק צבע ללא הבהרה ונזקים

חפיפת ניקוי צבע

ל-HEADS סניפים ברחבי הארץ, ועובדים בהם טובי מעצבי השיער של ישראל

נכנסתי לטיפול בשיערי, כשאני כפופה ועייפה. יצאתי - זקופה ויפה.

ומי צריך יותר מזה כדי להרגיש טוב עם עצמו?

שעות פתיחה:

א', ג', ד', ה' 09:30 עד 20:00 (ללא הפסקה)

ימי ו' 08:30 עד 15:00

אתר אינטרנט: http://headspro.com

טלפון הסניף הקרוב: 1-700-50-87-50

צילומים וסרטונים: סימה להט, אתר HEADS

כתבות נוספות
bottom of page