top of page

בצק פילו מוכן למילוי ולאפייה

לכבוד חג השבועות, "חברת תומר" מפנקת את הצרכן, בצק הפילו המוכן – משווק בטמפרטורת החדר, ללא צורך בקירור, הקפאה או הפשרה לפני השימוש.

מתכננים להכין מאפים חגיגיים לחג השבועות?

הודות לבצק הפילו של "תומר" לא תצטרכו עוד לזכור להוציא את הבצק מהמקפיא כמה שעות מראש!

חברת "תומר" המתמחה בשיווק מוצרי מזון, משווקת בצק פילו מוכן להכנה ולאפייה, המשווק בטמפרטורת החדר, ולא עוד במקפיא, כך שאין צורך לדאוג להפשירו מבעוד מועד.

הבצק עשוי מקמח ומים בלבד, ללא שמן או מרגרינה, וללא כל חומרים משמרים.

לנוחות המשתמשים, הבצק מוצע ב-3 צורות - לפי המתכון הרצוי:

  • דפי פילו לפאי

  • דפי בצק פילו לסיגרים

  • בצק פילו למילוי – המתאים למגוון מתכונים

אופן ההכנה: משתמשים בדפי הבצק לפי העובי הרצוי, משמנים בעדינות את הבצק במעט שמן או בחמאה נוזלית, ממלאים במילוי הרצוי ומכניסים לתנור בחום של כ-180 מעלות למשך 10 דקות לפחות (בהתאם למתכון שמכינים), עד לקבלת גוון זהוב. זהירות לא לשרוף !!!

מה אפשר להכין מבצק הפילו?

מתכונים מלוחים ומתוקים לכבוד חג השבועות וגם לכל השנה. למשל:

פשטידת פילו במילוי גבינות (בולגרית, קשקבל ועוד), מאפה פילו במילוי תרד וגבינת פטה, שטרודל תפוחי עץ, מאפה פילו במילוי גבינה מתוקה ודובדבנים או צימוקים, מאפה במילוי בשר, סיגרים במילוי בשר או ירקות, עוגיות שוקולד ועוד.

ידוע שעבודה עם בצק פילו מרתיעה לא מעט אופים/בשלנים. הסיבות העיקריות לכך הן:

  • יש לזכור להוציא את הבצק להפשרה מבעוד מועד, ולכן "גורם הספונטניות" נעלם..

  • החשש הוא מפני הייבוש וההתפרקות של דף הבצק.

אתמול קיבלתי את המוצר. בדרכי לפריזר, לא האמנתי למראה עיניי. על האריזה כתוב היה במפורש שאין צורך לקרר, להקפיא או להפשיר... הנחתי את דפי הפילו על השיש – תזכורת מאתגרת להכין ממנו מעדנים מלוחים ומתוקים לקראת האירוח הקרוב של חבריי בשישבת. הבוקר, לא המתנתי לאירוח, והחלטתי לארח "כאן ועכשיו" את בני משפחתי. במינימום השקעה של זמן ואנרגיה - מלאתי את הבצק בתערובת של גבינות עם חלבון ביצה, ואפיתי. הערתי אותם בטענה שהמאפים לא יתקררו ויישארו פריכים. בדיעבד הם לא התלוננו, כי זו היתה אחת מארוחות הבוקר המפתיעות, המיוחדות והטעימות שאכלו/שאכלנו. הבצק התפוצץ בפה והמאפה עם הקפה – עינג אותנו על הבוקר. הודעתי לכולם שזה לא יהיה הסטנדרט הקבוע להבא, כדי שיהיה להם למה להתגעגע, וגם שיחשבו שעבדתי בפרך על הכנת המאפה המענג... לא ככה?

כשר פרווה באישור הרבנות לישראל ובד"צ בית יוסף

מחיר: 10.90 – 11.90 ₪ (למשקל של 400-330 גרם)

להשיג ברשתות השיווק

צילומים: עידו קימלוב, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page