top of page

רשת בורגר סאלון (מבית לימוזין) מפנקת בהמבורגרים טריים ומשובחים

הרשת מגישה המבורגרים מבשר שנטחן בסניף, ומסופק על ידי "חוות לימוזין" הידועה באיכות הבשר הגבוהה שלה.

רשת בורגר סאלון מנתה, עד לא מזמן, 4 סניפים באזור הצפון: בטבעון (סניף בלו-בלג׳ המיתולוגי), זיכרון-יעקב, חיפה ויקום - כולם בבעלות מלאה.

הרשת מתרחבת למרכז, ועוברת לשיטת הזכיינות. לאחרונה היא פתחה עוד שני סניפים באזור המרכז - ברמת השרון ובראשון לציון, וסניף צפוני חדש נוסף ב"ביג" קריית אתא. בעתיד הקרוב צפויים להיפתח עוד שלושה סניפים ביהוד, צומת קדימה וכרמיאל.

ועל כך נאמר שהרשת מצביעה על הצלחתה – בפריסתה ההולכת וגדלה, לאחר שהלקוחות מצביעים ברגליים...

אמיר טלמור ורמי גינת, בעלי בורגר סאלון, הם מקימיה ובעליה של מסעדת לימוזין ברמת ישי. המסעדה נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ. את הבשר למסעדה ולרשת ההמבורגרים הם מביאים מחוות הבקר שבבעלותם - חוות מרעה בת 3000 דונם בעמק יזרעאל.

אמיר טלמור, מבעלי הרשת, אומר:

"גם רמי וגם אני התחלנו את דרכנו כבוקרים. אנחנו חיים את עולם הבשר, ומפקחים על התהליך מראשיתו – משדה המרעה ועד למוצר הסופי, תוך הקפדה על טריות ועל איכות.

אנחנו מביאים את השפה החדשה שיצרנו בלימוזין, לגבי איכויות של בשר ויישונו - גם לבורגר סאלון. ההמבורגרים ברשת, עשויים מבשר טרי בלבד, שיושן באוויר הפתוח, ולא עבר אריזה בוואקום. נתחי הבשר מגיעים לסניפים בקיטים של 5 ק"ג, ארוזים ברשת (ללא מגע של ניילון), וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה.

הבשר נטחן במקום ונצלה מול עיני הסועדים, כשהוא טרי ולא עבר הקפאה. גם את הלחמניות אנחנו מתפיחים ואופים במקום, והלקוח מקבל המבורגר פרימיום שלא נראה כמותו בארץ".

המסעדות של רשת בורגר סאלון מעוצבות בסגנון ובאווירה של דיינר אמריקאי. על הקירות תלויים צילומים מחוות הבקר של הבעלים. הקונספט של הרשת הוא fast casual – אוכל מהיר בתנאים של מסעדה.

איתי שוסטר – הזכיין הראשון של הסניף בראשון לציון. החל לעבוד בשנת 2007 במטבח, בגריל, בקצביה... מכיר את כל תהליכי העבודה ברשת ובמסעדה. ניהל את ההדרכה והפיקוח על הרשת, והכשיר זכיינים ועובדים.

התארחתי בבורגר סאלון , סניף ראשל"צ. קיבלו את פניי ...

אבי סיגלר, מנהל הרשת. איש שיווק שמאמין, ואפילו מאוהב במוצרי הרשת

ואיתי שוסטר, הזכיין החרוץ והמסור מסניף ראשל"צ

לדברי אבי סיגלר: "חוות לימוזין הוקמה לפני כ-20 שנה בתימרת שבעמק יזרעאל. היא החלה כאטליז, והפכה כעבור שנתיים למסעדת בשרים ברמת ישי שליד טבעון. בחווה מגדלים פרות מסוג BLACK ANGOS שבשרן שומני ועסיסי ומתאים להכנת המבורגרים איכותיים וטעימים. זהו הבשר הטוב ביותר בארץ. כל נתח שמגיע לחווה, עובר טעימה ומקבל ציון. הנתחים כגון סינטה, אנטריקוט, פילה – מגיעים למסעדה. נתחים משובחים אחרים כגון אינטרניה ופיקניה - מעובדים להמבורגרים.

קהל לקוחותינו מגיע מפה לאוזן. זהו קהל נאמן שמבין באיכות ובטעם".

הוויילד-בורגר של בורגל סאלון היא קציצת המבורגר בשרנית, עשויה כולה מ-100% בשר בקר טרי, שמקורו בחוות לימוזין שבלב הירוק של עמק יזרעאל.

בנוסף לקציצת ההמבורגר הבשרנית, מציעים ברשת מנות עם "טוויסט" מיוחד:

המבורגר, עליו נתחי אסאדו מעושן ובשרני, מוקפץ על הפלנצ'ה

קציצת המבורגר, בתוכה משולש גבינה מומס

קציצת המבורגר צמחונית מסלמון

קציצת פרגית

המבורגר הודו דל שומן

וברוח הטבעונות שנושבת בשנים האחרונות... קציצת המבורגר טבעונית שעל פיתוחה עמלו חודשים ארוכים כדי לשוות לה מרקם וטעם "בשרניים". היא עשויה מסויה טחון עם ציר של מרק ירקות.

על החווה ...

מקורו של בשר הבקר הטרי, המשמש להכנת הווילד-בורגר, הוא בחווה הנמצאת בליבו של עמק יזרעאל, שבו נולדו רבות מאגדות החקלאות הישראלית. בחווה זוכים בעלי החיים לתנאי מחייה טובים, נהנים ממרעה במרחבים, וניזונים ממזון איכותי. תנאי חיים אלה, משפיעים על הפרה ועל נתח הבשר.

לדברי הבוקרים-הבעלים: “בשר העגל איננו רק תוצר של הגזע שלו ושל הוריו, אלא גם של האישיות שלו. אם העגל עצבני ותזזיתי - הבשר שלו יהיה קשה, לכן חשוב לגדל את הפרות והעגלים באווירה רגועה, ולהעניק להם יחס חם ומזון טוב”.

מהחווה לסניפי הרשת

לאחר השחיטה ופירוק הבשר, החלקים האיכותיים נבחרים בקפידה ועוברים לטחינה לצורך הכנת ההמבורגרים ברשת. הבשר עושה דרך סטרילית: אינו מנוילן, ולא עובר דרך מכונת ואקום או זרז אחר לשם קבלת תוצאות מהירות.

הבשר מיושן במקום, באוויר הפתוח, כשגינת וטלמור טועמים את הנתחים בעצמם. הוא נכנס לקירור, בטמפרטורה שבין 0-2 מעלות. בשלב הבא נארזים הנתחים במארז רשת, ומובלים, בקירור ובפיקוח וטרינרי לסניפי הרשת.

טחינה וצלייה לעיני הלקוח

הבשר שמובא אל הקצביות בסניפי הרשת, נטחן על-ידי גריל-מן מיומן ומקצועי, כשהוא טרי ומיושן, אל מול עיני הלקוחות. התבלינים שנוספים לו הם מלח, פלפל ובצל קצוץ בלבד; כי כשנתחים טריים ואיכותיים, והבשר משובח - לא צריך יותר מזה.

לאחר הטחינה ויצירת הקציצה, היא עוברת תהליך צלייה, שאף הוא נעשה לעיני הלקוחות. ב”בורגר סאלון” קציצת ההמבורגר היא המרכז, ולכן הוויילד-בורגר הוא הכוכב האמיתי בתפריט.

גם "שחקניות המשנה" - הלחמניות הטריות, נאפות במקום. לצד מנות מנצחות נוספות כמו הבורגר הצמחוני, יש גם סלט סאלון, סלופי ג׳ו וקינוחים תוצרת בית, שסוגרים ארוחה מנצחת.

גינת מסכם: “אם אתה נאמן לאמת שלך והולך איתה, בלי לסבך אותה עם כימיקלים ועם פטנטים - מתקבל המבורגר מצוין, כי זה הכוח של המזון הזה - הפשטות שלו”.

ומשהו "בקטנה" על המותג...

השם "בורגר סאלון" נבחר מתוך כבוד למורשת ההמבורגר האמריקאית. הסמל שנבחר לרשת הוא זאב - סמל לחיים טבעיים ופראיים.

לצד אווירת הדיינר, הרשת משקפת את אורח החיים ואת המשפחתיות של חוות לימוזין. על הקירות תלויות תמונות מחיי היומיום בחווה, ותמונות משפחת הבעלים, רכובים על סוסים.

טעמתי המבורגרים, "בקטנה"... מבחן הטעם והאיכות שלי עובר ב"בליעה חלקה" ללא מעצורים... ואמנם כך היה.

ידעתי שלמחרת אצטער שלא אכלתי יותר...

ומרוב שאהבתי... קניתי בסניף המבורגרים עם גבינה מותכת, כדי להתפנק גם בבית...

פרטים נוספים, מבצעים, תפריט ואת רשימת הסניפים ניתן למצוא באתר האינטרנט www.burgersaloom.co.il ובטלפון 1-700-705-715

שעות הפתיחה בכל הסניפים, בכל ימות השבוע כולל ששי-שבת הן בין 11:00 ל-23:00

לא כשר.

צילומים: סימה להט, דרור כץ, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page