top of page

אנגרי בירדס הסרט

The Angry Birds Movie

ארה"ב 2016

בימוי: פרגל ריילי וקליי קייטיס

תסריט: ג'ון ויטי

הפקה: ג'ון כהן, קת'רין ווינדר

פסקול: היטור פריירה

שחקנים:

ג'ייסון סודיקיס - רד

ג'וש גאד – צ'אק

מאיה רודולף - מטילדה

ביל היידר – לאונרד

דיבוב:

בימוי דיבוב: שרון כהן

תרגום ועיבוד לעברית: עמוס דיאמנט

אולפני דיבוב: אולפני אלרום

בהשתתפות:

יפתח אופיר - רד

שמחה ברבירו – צ'אק

אלון נוימן - העיט האדיר

קובי מאור - לאונרד

קרן פלס - מטילדה

אמנון וולף - בומבה

גדי לוי - השופט פקינפאו

מיה קדוש - סטלה

אורך הסרט: 95 דקות

הסרט מופץ על ידי א.ד מטלון ופורום פילם ומגיע לבתי הקולנוע ב- 12.5.16.

יוקרן בדיבוב לעברית בתלת ממד ובדו ממד ובאנגלית בדו ממד עם תרגום.

תקציר:

הסרט לוקח אותנו לאי המאוכלס כולו בידי ציפורים מאושרות וחסרות מעוף – כמעט כולו... בגן העדן הזה רד (ג'ייסון סודיקיס "אנחנו המילרים", "איך להיפטר מהבוס"), ציפור עם מזג חם ופתיל קצר, ספידי צ'אק (ג'וש גאד "לשבור את הקרח", "שושבין להשכרה"), והפצצה המתנדפת (דני מקברייד "סוף"), תמיד היו אאוטסיידרים. אבל כשחזירים ירוקים מסתוריים מגיעים לאי, הכל תלוי בחבורת בעלי הכנף המנודה לגלות מה החזירים מתכננים...

סרט מקסים שנועד לילדים ולמבוגרים כאחד.

הדמויות בסרט – מואנשות וצבעוניות. קל להזדהות איתן, ולצאת למסע של הרפתקאות בשבילי החיים.

התרגשתי, חייכתי, צחקתי, וגם הפנמתי שהרוע, בסופו של דבר, איננו משתלם.

רוצו לצפות. ממליצה בחום !

על ההפקה:

בדצמבר 2009 אנשים ברחבי העולם החלו להוריד משחק לטלפונים שלהם ובזאת החלה תופעה. חזירונים ירוקים וקטנים פלשו לאי בכוונה לגנוב את הביצים של הציפורים בו, והציפורים האלה היו... טוב, יש רק מילה אחת לזה. איך היית מרגיש אם מישהו היה בא לבית שלך ולוקח את הילדים שלך?

המשחק בעל שיא ההורדות של כל הזמנים, המהדורות השונות שלו הורדו מעל שלושה מיליארדים פעמים – וכעת הוא מגיע אל המסך הגדול וצופי הקולנוע סוף סוף ילמדו מדוע הציפורים כל כך כועסות.

לדברי המפיק ג'ון כהן (גנוב על הירח), המשחק הקלאסי היה נקודת התחלה מצוינת עבור הסרט שיוצרי הסרט רצו לעשות . "בתוך הרעיון המרכזי של המשחק היו הזרעים של מה שהאמנו שיכולים לנבוט לתוך קומדיית אנימציה פנטסטית", הוא אומר. "הייתה לנו ההזדמנות להרחיב על הדמויות במשחק, לפתח את הציפורים לדמויות מלאות עם אישיות שונה וכוחות ייחודיים. אבל יש גם רעיון רגשי חזק במרכז הסרט: בליבם של המשחקים יש סיפור של ציפורים כועסות שלקחו להן את ביציהן – ילדיהן. והציפורים חייבות לצאת למבצע חיפוש והצלה כדי להשיג את הילדים שלהם בחזרה."

"היו לנו שני דברים שהובילו אותנו בבניית הדמויות - ההנחה הקומית הבסיסית של התנגשות בין שתי תרבויות, ואיך הציפורים התרגזו, "אומר הבמאי ריילי. "התסריטאי ג'ון ויטי תפס את ההנחות האלה וכתב תסריט מאוד מצחיק. כשאתה מוכן לאמץ את ההנחות המשעשעות זה קל יותר ליצור דמויות באמת מצחיקות ומרתקות. המפתח לפיצוח הסיפור היה מערכות היחסים בין הדמויות של רד, צ'אק והפצצה המתנדפת", מסכם ריילי.

השחקן ג'ייסון סודיקיס מספר על דמותו רד - " הוא כועס מן ההתחלה. הוא רואה את עצמו כאיש חכם על ספינה של שוטים. הוא קצת מתוסכל, הכבשה השחורה, הוא בהחלט בולט כמו מה שנראה מהסיבות הלא הנכונות בהתחלה, אבל מסתבר שהוא כנראה עלה על משהו", מסביר סודיקיס.

על הבמאים והמדבבים:

פרגל ריילי – במאי

זהו סרטו הראשון באורך מלא כבמאי. עבד במחלקת הארט של הסרטים הבאים: "גשם של פלאפל", "הדרדסים", "ענק הברזל" ועוד.

קליי קייטיס – במאי

זהו סרטו הראשון באורך מלא כבמאי. עבד במחלקת האנימציה של הסרטים: "ראלף ההורס", "לפגוש את הרובינסונים", "פלונטר", "לשבור את הקרח" ועוד.

ג'ייסון סודיקיס – רד

כיכב בסרטים: "אנחנו המילרים", "איך להיפטר מהבוס", "איך להיפטר מהבוס 2", "לשכב עם אחרים" ועוד.

ג'וש גאד – צ'אק

דיבב את איש השלג אולף בסרט "לשבור את הקרח". כמו כן, כיכב בסרטים: "שושבין להשכרה", "פיקסלים", "הלוואי והייתי כאן", "לדפוק התמחות" ועוד.

מאיה רודולף – מטילדה

הייתה מועמדת לפרס האמי על תפקידה בסדרת הטלוויזיה "סאטרדי נייט לייב". דיבבה בסרט "6 גיבורים" וכיכבה בסרטים: "מסיבת רווקות", "מגודלים 2", "העולם ע"פ דאנקן", "חברים עם ילדים" ועוד.

ביל היידר - לאונרד

זכה בפרס האמי על דיבובו בסדרת הטלוויזיה "סאות' פארק". עוד דיבב בסרטים "הקול בראש", "גשם של פלאפל" וכיכב בסרטים: "סופרבאד", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", "אסון מהלך" ועוד.

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page