top of page

"קדם" - מתחם אירועים, ו"מי עלמה" – קייטרינג, משלבים ידיים לעבר מגמות חדשות בענף


אירועי בוטיק ב"קדם"

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה חדשה בעולם האירועים: אירועים אינטימיים יותר, במקום אירועי ענק. הדגש הוא על כמות מוזמנים קטנה יותר ואיכות אירוח גבוהה יותר.

זהו קונספט שעוטף את האירוע, וחוויה כוללת מהרגע הראשון. היא באה לידי ביטוי בנראות המקום, בטעמים המשובחים, במוזיקה, ולמעשה... בכל פרט פרט.

להקת קליינטה, עם הזמרת ליאורה

הדגש ב"קדם" הוא על יצירת חלל שתואם את הקונספט של האירוע, דרך עיצוב כולל של החלל, כולל הקמת מפלסים שונים במקום, בחירת ריהוט תואם וכמובן בחירה קפדנית של תפריט האירוע והסאונד המלווה אותו. חוויה מוצלחת היא כזו שתוקפת את כל החושים ויורדת לפרטים הקטנים.

מקומות מיוחדים לחגוג בהם...

המקומות החדשים לחגוג בהם, כבר לא נראים ומרגישים כמו "אולם אירועים מסורתי", אלא מציעים חללים מעוצבים ומוקפדים, עם דגש על קולינריה מצוינת. המטרה היא ליצור אווירה שונה וייחודית, להתרחק מהאולם המסורתי המוכר, עם מפת הסאטן והמפית המקופלת לצד הצלחת, ולהעניק למוזמנים חוויה אחרת. חללים רבים מעוצבים בסגנונות שונים כמו קלאב, כפרי, וינטג' וגם הסגנון האורבני שתפס תאוצה בשנים האחרונות.

אופן הושבה מקורי - איך לא חשבו על זה קודם?

חללי האירועים המובילים מייצרים אופן הושבה שונה וחווייתי, בין היתר באמצעות סוגי ישיבה מגוונים. החל מהושבה על ספות, דרך שולחנות עגולים קטנים וסביבם שולחנות אבירים גדולים. חומרי הגלם של השולחנות והריהוט בחלל שונים ומגוונים גם כן. שולחנות עץ, מראה, זכוכית ובקיצור - ריהוט שמשאיר את חומר הגלם חשוף ולא מצריך כיסוי השולחן במפה או כיסאות בבדי לייקרה. גם צורת השולחן היא דינמית וניתן לשלב בו זמנית בין שולחנות בצורות ובגבהים שונים.

תאורה קלאסית המתאימה לקונספט האירוע

התאורה היא כלי חשוב ביצירת החוויה הכוללת. תאורה קלאסית וטבעית תחליף את התאורה העמוסה והצבעונית כשהמטרה היא כמובן לשרת את הקונספט של האירוע, לייצר היררכיות בחלל ומבלי להעמיס ולהיות טרחנית.

מיתוג ועיצוב חלל האירוע

עיצוב מותאם אישית וייחודי - הוא מרכיב חשוב וחם בתחום. מגמה שתופסת תאוצה היא אירועים קונספטואליים מותאמים אישית, המאפשרים יצירת חוויה ייחודית. חלק משמעותי מיצירת אירוע ייחודי הוא מיתוג ועיצוב החלל. בחירת אלמנטים עיצובים לחלל, סידורי שולחנות ומיתוג גרפי של האירוע, כל אלו מטרתם להקנות לאירוע שפה אחידה בהתאם לקונספט ולאווירה הרצויה. השפה מתחילה מההזמנה ועד לפריטים ממותגים באירוע עצמו כמו תפריטים, סידורי הושבה, מתנות לאורחים ועוד.

הטרנדים הקולינריים באירועי קיץ 2016

חברת הקייטרינג מי עלמה (MI ALMA) היא חברת בוטיק מהמובילות בענף. היא פועלת כקייטרינג הבית של מתחם אירועי הבוטיק "קדם", בכניסה לקיבוץ בארות יצחק שבמרכז הארץ. היא מרחיבה את הטרנד שבו חברות הקייטרינג ממציאות את עצמן בכל אירוע מחדש, עם קונספט קולינרי מקורי ושונה.

שף הקייטרינג, עמוס יוסף, בעל 15 שנות ניסיון, מספר על כמה מגמות פופולריות:

"בשנת 2016 אנחנו רואים כמה מגמות עיקריות שיתפסו את מקומם מהצד הקולינרי של עולם האירועים". בראש ובראשונה "אוכל רחוב" (סטריט פוד). הצפי הוא שמגמה זו תוביל את עולם האירועים בשנת 2016. מגמה זו שמה דגש על אוכל פשוט יחסית, עם חומרי גלם מצויינים. בדרך כלל אוכל הנעשה בהכנה פרונטאלית אל מול עיני האורחים. טרנד זה מאפשר גישה לכל אורח ואורח, דגש על הכנת מנה שמותאמת באופן אישי לפי בקשתו. אוכל מגוון המציע אין ספור אפשרויות - מאוכל רחוב לפי עולמות, ועד אוכל רחוב ישראלי ים תיכוני. טרנד ה"שרינג" שקיים במחוזותינו כבר כמה שנים - תופס תאוצה. אם בעבר האמריקן-סרוויס (הגשה לשולחן לפי מנות באופן אישי) תפס מקום עיקרי באירועי הגשה, הרי שכיום, ניתן לראות דגש על מנות גדולות המוגשות למרכז שולחן, והאורחים חולקים אותן זה עם זה. מדובר באווירה קלילה יותר שמעניקה לאירוע תחושת רוגע ונוחות, שאנו יודעים כמה הם חשובים באירועים...".

ועוד מוסיף השף עמוס יוסף ואומר: "מי עלמה באה להשלים את חלקי הפאזל בחוויה הקולינרית של מתחם קדם החדש. תפריטים מסוגים שונים, שנכתבו לאחר מחשבות רבות, טעימות רבות וסיעור מוחות ערני ותזזיתי, מאפשרים לכל לקוח למצוא את התפריט שאליו הוא מתחבר. בנוסף, בגלל הקשר ההדוק בין אנשי האולם לאנשי הקייטרינג, פעמים רבות ניתן ללקוח באשר הוא מבקש, פתרונות מידיים, מהירים, בכל הקשור לשינוי התפריט או בנייה של תפריט מיוחד לאירוע שלו. המוטו שלנו הוא לעשות שמח ולהגשים את החלומות הקולינריים של כל לקוח ולקוח".

ומשהו בקטנה על מתחם האירועים "קדם"...

מתחם האירועים "קדם", הממוקם במרכז הארץ בכניסה לקיבוץ בארות יצחק, מציע שירותי חלל לאירועים פרטיים ועסקיים באווירה שונה ומיוחדת. "קדם" היא גלריה אורבנית הממוקמת בלב ליבה של פינת חמד, אזור ירוק, עתיר שדות ומוקף פרדסים ומדשאות, עטוף באווירה פסטורלית של טבע ושלווה. החלל עצמו הוא מבנה תעשייתי גדול ורחב, בעל תקרה גבוהה המעוצב בסגנון מודרני, בקווים נקיים עם טאץ' אורבני. המתחם מיועד לאירועי בוטיק עסקיים ופרטיים כאחד של עד 500 איש (ישיבה), לצד אירועי קוקטייל של עד 1,000 איש. החלל מאפשר גמישות רבה בעיצוב ובתכנון האירוע והוא כולל גם חצר קדמית גדולה המשמשת כאזור קבלת הפנים והחופה.

מתחם האירועים קדם אירועי בוטיק – מושב בארות יצחק

כתובת: בכניסה למתחם הקניות "מבנה"

טלפון: 03-6207030

צילומים: סימה להט, אבנר צרפתי, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page