top of page

והזוכה הוא... סוד 4 כדוריות הניקיון לאסלה "כחול אקטיבי"

זוכה פרס החדשנות מוצר השנה 2016 על פי בחירת הצרכנים

סדרת המוצרים ייחודית בקטגוריית ניקיון השירותים הוכתרה כפסגת החדשנות. הסדרה הגיעה לישראל ב-2014 לאחר שכבשה את השווקים ברחבי העולם, וזוכה מזו השנה השנייה בפרס "מוצר השנה".

סוד 4 כדוריות כחול אקטיבי מספק 4 פעולות ניקיון ובנוסף צובע את המים בכחול לרעננות גם בין ההדחות.

בסדרה: כחול אקטיבי בתוספת אקונומיקה, כחול אקטיבי בניחוח אקליפטוס.

סוד מציגה חדשנות בסדרת 4 כדוריות הניקיון לאסלה – 4 כדוריות הניקיון כחול אקטיבי. הכדוריות מנקות בעוצמה את האסלה וצובעות את המים בכחול לרעננות גם בין ההדחות.

סדרת 4 כדוריות הניקיון "כחול אקטיבי"

סבון אסלה נתלה המורכב מארבע כדוריות סבון כאשר כל כדורית מכילה חומרים פעילי שטח ורכיבי עזר המבצעים פעולות אקטיביות בניקוי האסלה בכל הדחה ומהווים:

  • ניקוי יסודי וצביעת המים בכחול בכל הדחה

  • מנקה ומרענן בין הדחות

  • הקצפה וחיטוי

  • מנקה אבנית וכתמים

ומשהו "בקטנה" אודות הנקל סוד

חברת הנקל סוד בע"מ מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טיפוח הבית, טיפוח הפרט, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה היא בבעלות מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד בע"מ נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.

אין פלא שסוד 4 כדוריות הניקיון לאסלה "כחול אקטיבי" זכו בפרס החדשנות של מוצר השנה 2016. גם אני נמניתי על הצרכנים הממליצים.

הריח הנפלא שנידף מהמוצר לכל עבר, פעולות הניקיון האפקטיביות וצבע המים הכחולים באסלה – מצדיקים את הבחירה.

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page