top of page

"קטיפה לבנה" – תחליפי גבינה טבעוניים וטעימים

"זן מזון בריא" משיקה, לרגל חג השבועות, טעמים חדשים בסדרת תחליפי הגבינה "קטיפה לבנה" – סדרת ממרחים טבעוניים המיוצרים ממיצוי של פולי סויה טריים

חברת "זן מזון בריא", מפתחת ויצרנית של מוצרים טבעוניים וללא גלוטן, מרחיבה את סדרת הממרחים הטבעוניים "קטיפה לבנה" – סדרת קרם סויה במרקם גבינתי, ומשיקה 2 טעמים חדשים:

  • קרם סויה עם עגבניות מיובשות

  • קרם סויה עם זיתים ירוקים

הטעמים החדשים מצטרפים ל-3 טעמים נוספים בסדרה:

  • קרם סויה עם שום ושמיר

  • קרם סויה בטעם סלמון מעושן

  • קרם סויה בטעם קלאסי (חלק)

אליה רש - המנכ"לית והבעלים של חברת זן מזון בריא, ממשיכה להטביע את חותמה על שוק מזון הבריאות. במשך 12 שנים, היתה אליה, בעלת מפעל לייצור טופו. הניסיון שצברה, ביחד עם הכישרון הטבעי שלה לחזות ולזהות טרנדים חדשים בתחום המזון הבריא – מביאים אותה להצלחה בייצור מוצרים טבעוניים שמספקים מענה לצורכי השוק.

לדברי אליה רש: "ממרחי "קטיפה לבנה" הם תוצר של פיתוח חדשני וייחודי של מוצרי בריאות טבעוניים, המיוצרים ללא מרכיבים מן החי, ממיצוי של פולי סויה טריים בלבד! שלא עברו הנדסה גנטית או עיבוד, והם בעלי ערך תזונתי גבוה. (הסויה היא מקור מצוין לחלבון מלא, עשירה בוויטמין C, ברזל, סידן ועוד). כמו כן כל הרכיבים הנוספים המצויים בממרחים, כמו בכל מוצרי החברה, הם טבעיים, איכותיים וטובים לבריאות, כגון - סוכר ענבים (בעל ערך גליקמי נמוך), מלח ים טבעי ולא מעובד, שומן קוקוס, שמן חמניות בכבישה קרה ועוד. הממרחים אינם מכילים רכיבים מהונדסים גנטית, שומן טראנס, לקטוז וקזאין. השימוש ברכיבים בריאים אינו בא על חשבון הטעם! המוצרים טעימים מאוד וכיפים לאכילה לילדים ולמבוגרים כאחד".

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר בני ברק

מחיר: כ-19 ₪ לקופסה של 200 גרם

להשיג ברשתות: שופרסל דיל, עדן טבע מרקט, טיב טעם, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

טעמתי את הקטיפה הלבנה ואהבתי... טבלתי ב"קטיפה הלבנה" בייגלה שטוחלה והתענגתי על הטעם. היא טעימה לי ממש כמו הגבינה החלבית...

לפרטים נוספים באתר: www.zen-foodsltd.com

צילומים: לירן אגסי

כתבות נוספות
bottom of page