top of page

הלורנס - מתחם אירועים מחודש ומהודר

בליבה של יפו העתיקה, נחנך "הלורנס" – מתחם אירועים, שמציע רומנטיקה לבנטינית, והלא כבר נאמר שאין כמו יפו בלילות'ה... וגם בימים...

בין הים לבין לשוק הפשפשים, בתוך פנינה ארכיטקטונית יפהפייה, שוכן לו הלורנס – מתחם אירועים לבנטיני המעניק חוויה יפואית אותנטית, באווירה נעימה וחמימה.

הלורנס (גלריה לורנס לשעבר) ממוקם בסמטה ציורית, בין גלריות מובילות וחנויות עיצוב, בצמוד לשוק הפשפשים. הוא הפך בשנים האחרונות למוקד תיירות מהארץ ומהעולם. בסמוך לים ובמרחק קצר מהמיקום הכי רומנטי במזרח התיכון - גן הפסגה, משקיף על הים התיכון, על נמל יפו ועל קו החוף המפואר של תל-אביב.

הלורנס המחודש מציע כל מה שהופך אירוע ביפו, לאירוע צבעוני, מלא שיק וייחודי: מבנה עותומאני יפהפה עם קשתות מעוטרות ותקרות גבוהות שיוצרים תחושת אותנטיות מיידית, נוף מנצח הנשקף מכל עבר מהגג וממלא בהשראה, דקורציה ועיצוב אקלקטי של החללים וכמובן: בר עדכני לצד תפריט נפלא, איכותי ומדוייק שהופכים כל אירוע לחגיגה גדולה וקולינארית לעיניים ולנשמה!

בלורנס ניתן לערוך אירוע פרטי, או אירוע עסקי, ליהנות מבר עדכני הממוקם מול קיר צמחייה רענן, מבית קפה יפואי אותנטי, מפינות חמארה לישיבה נינוחה, מרחבת ריקודים עם סאונד מטורף ועוד. הלורנס מתאים לכל אירוע החל מ – 100 ועד 400 אורחים (ישיבה) או 700 אורחים (קוקטייל).

ניתן לערוך את ההתכנסות, קבלת הפנים, או הקוקטייל של האירוע, בקומת הגג היפהפיה - בצל העץ, עם נוף מרגש של גגות יפו העתיקה, כשמסורת ותרבות בת אלפי שנים מקיפה אתכם מכל עבר.

את הרומנטיקה אין צורך לפרש, רק נזכיר שבעיני רבים, יפו היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר. LEVANT רומנטיקה לבנטינית - הוא מונח גאוגרפי ותרבותי המתייחס לחלקו המזרחי של אגן הים התיכון - ובפרט לחלק המערבי של אזור הסהר הפורה (סוריה, לבנון, ישראל, עבר הירדן וכן חלקים ממסופוטמיה).

שמו של הלורנס – נקבע כהומאז' לתומאס אדוארד לורנס הידוע בכינויו לורנס איש ערב, אשר היה ידוע כהרפקתן סוער והמערבי הראשון שהתאהב בנפלאות המזרח. בין לבין מסעותיו הרבים במזרח התיכון, כולל בישראל, נשבה בקסם התרבות הערבית, בשמחה הפשוטה, באצילות, בנועזות ובסיפורי הנפלאות.

הזמרת שפיטה הופיעה בערב זה. שפיטה החלה להופיע עם ההרכב "ShefitaAndSabbaba", איתו התפרסמה בזכות קאבר אתני לשיר "Karma Police" של להקת רדיוהד, שהפך במהרה לויראלי דרך הרשתות החברתיות. כיום Shefita מופיעה באופן עצמאי, מלווה בנגנים המצטרפים אליה, בהופעות מרעננות ומצחיקות המורכבות מקאברים לשירי רוק מוכרים, לצד שירים מקוריים.

הוזמנתי להשקת מתחם הלורנס המחודש. המקום היוקרתי הזה, מושקע ברמה של "וואו" !!!

מצאתי עצמי מסתובבת במקום ומביעה משאלת-לב, שבבוא היום, בתי היקרה תינשא לבחיר ליבה במקום המדהים הזה.

להזמנת אירועים: 6837373 –03

צילומים: סימה להט, אייל לוין "פינגווין צלמים", יח"צ

סרטון: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page