top of page

חברת "מבושלת" מוציאה אותנו מעבדות לחירות, בחג הפסח הבא עלינו לטובה

השנה לא צריך לטרוח. "מבושלת" משיקה מארז המכיל ארוחת ליל הסדר, לכל המשפחה. הארוחה מוכנה וטעימה. מגיעה עד פתח הבית.

חברת מבושלת מציעה מגוון של ארוחות חג כשרות, טעימות ומוכנות, לחמישה סועדים ומעלה - במחירים אטרקטיביים.

חג הפסח ממתין לנו מעבר לפינה, והרי פתרון קל, זמין וטעים של חברת 'מבושלת': ארוחת חג שלמה המגיעה עד פתח הדלת, ונותנת מענה למשפחות קטנות, אנשים עסוקים, שומרי כשרות, קשישים, וגם כאלה שלא יודעים או לא אוהבים לבשל...

בכל חג צצה אותה הדילמה: היכן לאכול את ארוחת החג, ומה לבשל בליל הסדר. בתום ההכנות, הניקיונות והסידורים הרבים לקראת החג, נפגשים כל בני המשפחה לסעודה החגיגית.

יגאל קרביץ – מנכ"ל מבושלת

חברת 'מבושלת' - מהחברות הגדולות והמוכרות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה, משיקה ארוחת חג במארז לחמישה סועדים המגיעה עם שליח עד פתח הבית. הארוחות הוכנו בהמון מחשבה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, בניצוחם של שף החברה ותזונאית. התוצאה היא ארוחות חג טעימות, מזינות ובריאות במגוון רחב של סגנונות וטעמים. הן כוללות מנות מסורתיות לצד מנות חדשניות, תוך הקפדה מירבית (בשלבי הבישול וההכנה) על אסתטיקה וניקיון, חומרי-גלם איכותיים ובקרה על תהליכי הבישול.

לדברי דורון כהן, סמנכ"ל שיווק "מבושלת": "אנו שמחים להציג את סדרת הארוחות המוכנות לחג הפסח של חברת 'מבושלת'. צוות מקצועי עמל בהרכבת ארוחת חג חגיגית, טעימה ומזינה לכל בני המשפחה. מאחורי כל מנה הקפדנו על הפרטים הקטנים כגדולים, ממוצרי מזון טריים ואיכותיים ועד למארז נוח ואסתטי. בהזדמנות זאת, חברת 'מבושלת' מאחלת חג שמח לכל עם ישראל".

דורון כהן – מנהל שיווק ומכירות של חברת מבושלת

לדברי שלום בוסקילה, השף של חברת מבושלת: "אנו משחזרים, בצורה אותנטית, ארוחות ליל סדר משפחתיות, וקולעים לטעמם של כולם. אנו מספקים ארוחות לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ: דתיים וחילוניים, מזרחיים ואשכנזים. ארוחות שלמות, טעימות ואיכותיות – מגיעות לבתי הלקוחות, מבלי שיטרחו. הערכה כוללת 11 מנות: מרק, דגים, מנות עיקריות (בשר ועוף), ירקות ופחממות. אליק ומאיר – שפים שעובדים אתי יד ביד. בחברה מועסקים 320 עובדים, מהם 50 מנהלים. אנו מייצרים כ-40,000 ארוחות טעימות ביום".

שלום בוסקילה – השף של חברת מבושלת

מגוון הארוחות כולל:

  • מרק ירקות וכופתאות עוף

  • מנה ראשונה - גלילות חציל במילוי בשר, פשטידת פטריות

  • 2 מנות דגים – דג נסיכה בנוסח חריימה- מזרחי, פילה סלמון בניחוח ריחן

  • מגוון מנות עיקריות - פרגיות ממולאות בנוסח השף, צלי בקר ברוטב בורגיניון, פילה עוף מוקפץ, בדבש תמרים.

  • מנה עיקרית לילדים - חזה עוף על הגריל ברוטב

  • תוספת לארוחה - תפו"א בעשבי תבלין

  • תבשיל ירקות הגינה

בכל מארז 5 מנות ארוזות המגיעות קפואות ומוכנות לחימום. הארוחות יגיעו עד פתח הבית מספר ימים לפני כניסת החג. השנה החברה משיקה קונספט חדש של מארז אחד הכולל 11 מנות במבחר טעמים אשר נבחרו בקפידה על ידי שף החברה ומתאימים למגוון רחב של סועדים סביב שולחן הסדר.

ומשהו "בקטנה" על חברת מבושלת...

טעם, בריאות וחוויה – אלה שלושת התבלינים שעושים את "מבושלת", מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. החברה מספקת כיום כ- 40,000 מנות כשרות ביום ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ ובעולם. ל"מבושלת" צוות המשלב שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנולוג מזון, ותזונאית הדואגים לכל מנה. מבושלת מספקת ארוחות חמות, מנות מוכנות במגוון סגנונות ולכל מטרה: למקומות עבודה ולמוסדות חינוך, לטיולים בישראל ובחו"ל, לשבתות, לחגים ולאירועים, למשפחות, לילדים ולגיל הזהב.

טעמתי את המנות של "מבושלת". טעימות להפליא. לא האמנתי שהם חוממו ממצב של הקפאה והוגשו לשולחני. הכל טעים, כאילו בושל זה הרגע.

מחיר מארז ליל הסדר ל-5 סועדים - 799 ₪ כולל מע"מ.

מבצע מיוחד לרוכשים מעל ערכה אחת -5% הנחה מהערכה השנייה ומעלה.

קבלת הזמנות מתאריך 27/3 - 18/4 בלבד. מספר הערכות מוגבל.

המחיר כולל משלוח ואספקה עד לבית הלקוח

ניתן להזמין דרך אתר החברה www.mevushelet.co.il,

או בטלפון 8050*

השפים של חברת מבושלת: אליק, שלום ומאיר

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page