top of page

UNDER ARMOUR - ביגוד בטכנולוגיה חדשה

UNDER ARMOUR משיק בעולם ובישראל, לקראת קיץ 2016, ביגוד המיוצר בטכנולוגיה חדשה וייחודית : טכנולוגיית - UA COOLSWITCH

UA COOLSWITCH היא טכנולוגייה חדשנית לקירור הגוף. היא מושקת לראשונה בישראל, ועוזרת למתאמן לקרר את גופו בצורה מירבית, בזמן פעילות גופנית.

פירוש שם החברה UNDER ARMOUR: מתחת לשיריון. הכוונה לחולצה ראשונה (מתחת לשריון הכבד והמגינים של הפוטבול) ששומרת על חום הגוף.

פריטי הביגוד של UA המיוצרים בטכנולוגיה זו מרחיקים אנרגיה חמה מהגוף ומעניקים תחושה של קירור ראשונית. יתרון נוסף לבגדים בטכנלוגיה זו, הוא שכאשר המתעמל מתחיל להזיע, הטכנולוגיה הנמצאת בבגד עוזרת לגוף להפעיל את מנגנון הקירור העצמי. אלה הופכים את הביגוד של UA בטכנולוגיית ה COOLSWITCH לבעלי ערך למתאמן.

כל הפריטים בקולקצייה משלבים את ה- DNA של המותג, הנשען על המסר כי כל מוצר של UNDER ARMOUR מיוצר מתוך מחשבה על המתאמן, נוחות האימון ושיפור הביצועים. כל הפריטים המוצעים בקולקציית קיץ 2016 מיוצרים על פי קטגוריות וטכנולוגיות בלעדיות שפותחו עבור המותג.

לדברי פלג נוראני, סמנכ"ל בחברת גרונדמן ושות', יבואנית מותג הספורט UNDER ARMOUR לישראל: "כחלק מהיות UNDER ARMOUR מותג חדשני ופורץ דרך בעולם כולו בתחום בגדי ונעלי ספורט, גם הטכנולוגיה החדשה, COOLSWITCH, פותחה בכדי לתת את המענה הטוב והמתקדם ביותר בעולם לכל סוגי המתאמנים ובזמן 'אמת'. לדבריו, הודות לטכנולגיה זו, הנמצאת כבר בקולקציית הביגוד לקיץ 2016 המתאמנים יוכלו להשאר רעננים ולהמשיך בביצועיהם - לאורך זמן ממושך יותר. "מבדיקות שערכה החברה, ידוע כי בזמן פעילות גופנית כמו ריצה, אימון כושר, פעילות בסטודיו וכיוב' הגוף מתחמם ופה נכנס היתרון של טכנולוגיית ה COOLSWITCH: באמצעות תבנית 'קריסטל' ניתן להרחיק את החום מהגוף ולקרר את עור הגוף בו זמנית".

פלג נוראני ורוני אראל-גינצבורג

לדברי רוני אראל-גינצבורג, מנהלת השיווק של המותג: "אנו חברה אמריקאית, בינלאומית. הבעלים הוא קווין פלאנק – שחקן פוטבול. בצעירותו הוא הכריז שיום אחד, כשיגדל, יקים חברה לחולצות נושמות, מבד נעים למגע, עבור הספורטאים. הוא עבד במחסן והחל למכור חולצות ממשאית בניו-יורק. היום – החברה היא השנייה בגודלה (אחרי נייק) בארה"ב. החברה מצליחה מאד בשוק התחרותי של מותגים בינלאומיים, בגלל האיסטרטגיה הקפדנית שמכוונת לעזור לאתלטים לשפר את הישגיהם האישיים. היא פונה למתחרים בספורט, למתאמנים כפעילות יומיומית, ולאלה שהספורט עבורם מהווה תחביב.

קווין פלאנק - מייסד ובעלים של החברה

רוני אראל-גינצבורג, מנהלת השיווק של המותג

החברה מתרחבת לאירופה, יפן, הונג-קונג, דובאי ועוד. הקונספט של חנויות הדגל הוא "shopping shop" – חנויות בתוך חנויות אחרות.

החברה בחרה פרזנטורים מובילים בתחומי הספורט השונים. הדגש הוא על מוצר צעיר ושאפתן שיגרום למתחרים ולמתאמנים להרגיש בנוח. המסר החברתי הוא : I will what I want - החדרת התשוקה להישגיות מול עצמי".

מותג הספורט UNDER ARMOUR משיק לראשונה בישראל את קולקציית נעלי הכדורסל והביגוד של סטפן קארי - שחקן הכדורסל המצטיין של ה NBA ואחד הקלעים הטובים בעולם

נעלי הכדורסל הגיעו ב- 3 צבעים במידות 41- 48 ומחירם 799 ₪

מותג הספורט UNDER ARMOUR משיק לראשונה בישראל את נעלי הכדורסל שיוצרו בשיתוף עם השחקן סטפן קארי MVP של ליגת ה NBA. הנעל עוצבה בהשראת סיפור חייו של קארי, מהיותו שחקן אנונימי ועד הפיכתו לאחד השחקנים המוערכים ביותר בליגת ה-NBA ומשקפת את נקודות השפל וההצלחה הגדולות ביותר בקריירה שלו. קווי העיצוב המדוייקים והחדים של הנעל בהשראת אופן משחקו קר הרוח והמהנפט של קארי.

הנעל מיוצרת בשתי טכנולוגיות חדישות המעניקות לקארי את היתרונות הדרושות לו במהלך המשחק. הראשונה, מערכת ריפוד חדשה הסופגת וממירה אנרגיה בכדי להעניק צעד ראשוני עוצמתי יותר. טכנולוגייה נוספת המאפשרת לפזר בהתאמה מדוייקת את התמיכה בכף הרגל בעזרת סולייה עשויה בקצף EVA החיונית להתאמה אנטומית לרגל.

לנעל: The Curry 2 עקב המעוצב בצורה המעניקה תמיכה מלאה השומרת על כף הרגל נעולה במקום וכן סוליה חיצונית המספקת שליטה מלאה ומרופדת ברשת המגבירה את תחושת האיוורור.

מחירה: 799 ₪ ניתן להשיג במידות במידות 41- 51 ב- 3 צבעים: אפור לבן ושחור. להשיג ברשת חנויות GET PRO ובחנויות ספורט מובילות ברחבי הארץ.

כמו כן הגיעה קולקציה של השחקן הכוללת חולצות, גופיות, מכנסיים למבוגרים ילדים .

MAKE RUNNERS BETTER

לקראת קיץ 2016: הדור הבא של נעלי הריצה הגיע לישראל

מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR משיק קולקציית נעלי ריצה לנשים וגברים המתהדרת בטכנולוגיית CHARED CUSHIONING ("החזרת האנרגיה לרצים").

מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR משיק לקראת קיץ 2016, את הדור הבא של נעלי הריצה בישראל. קולקצייית הנעליים החדשה מיוצרת בטכנולוגיית ה - SPEEDFORM המוכרת והידועה של המותג, אך משלבת גם טכנולוגייה נוספת: טכנולוגית החזרת האנרגיה לרצים (CHARED CUSHIONING), המאפשרת לרץ להחזיר לעצמו את האנרגיה במהלך הריצה.

נעלי הריצה של UNDER ARMOUR המיוצרות בטכנולוגיית ה- SPEEDFORM, הן נעליים קלות, מהירות, נוחות ובעלות מבנה אנטומי, עם עיצוב תבנית מיוחדת לאצבעות הרגל. כמו כן, הבדים בהם משתמשים לייצור הנעליים בטכנולוגיה זו, הם דקים ונושמים. תכונות אלה מעניקות לרצים אפס חיכוך בזמן הריצה ותמיכה מקסימאלית לכף הרגל. בנוסף לטכנולוגייה זו, נעלי הריצה בקולקצייה החדשה משלבות טכנולוגיה נוספת: החזרת האנרגיה לרצים (CHARED CUSHIONING) - כלומר, הנעל מצויידת במערכת הגנה מפני זעזועים ומעניקה תמיכה המתאימה עצמה לכל רץ, כך שהוא יכול "להחזיר" לעצמו אנרגיה במהלך הריצה.

תחום נעלי הריצה של מותג הספורט UNDER ARMOUR נחלק ל-3 קטגוריות ראשיות:

  1. RUN LONG – נעליים המתאימות לרצים בריצות למרחקים ארוכים ו/או רוצים לשפר את הישיגהם בתחום הריצות למרחקים ארוכים

  2. RUN FAST - נעליים המתאימות לרצים במהירות ורוצים לשפר את תוצאות הריצה באימון / במרוצים.

  3. RUN STRONG – נעליים המתאימות לרצים המבקשים לשלב את הריצה עם בניית שרירים.

קולקציית הנעליים החדשה לקיץ 2016 מציעה בהתאם לקטגוריות אלו, 3 דגמים משופרים המצוידים בטכנולוגיה החדשנית של המותג בתחום נעלי הריצה לנשים וגברים:

GEMINI 2 – נעל שנייה בסדרה המצליחה ביותר בתחום נעלי הריצה למרחקים ארוכים לרצי כביש. הנעל מיוצרת במפעל לייצור חזיות. ההשראה לייצור במפעל חזיות הייתה דוקא ממוצרים המיוצרים לאסטרונאוטים מבחינת הקלות וגמישות הבד, שהם אבני היסוד בחשיבה הטכנולוגית של הנעל.

בקולקציית קיץ 2016 הנעליים בדגמים של GEMINI 2 מעוצבות בעיצוב חדשני ומודרני, במגוון רחב של צבעים.

APOLLO 2 – נעל שנייה בסדרה המשלבת את טכנולוגיית ארמור ונט (ARMOUR VENT), המצויה בגפת הנעל ומאפשרת כניסת אויר מרבית במהלך הריצה. זאת באמצעות בד עמיד, נמתח ומנדף זיעה במהירות ובכך מאפשר ריצה במהירות מקסימלית.

FORTIS VENT – נעל המיועדת לריצה חזקה המתמקדת בבניית השריר תוך כדי ריצה. הנעל בעלת תמיכה מיוחדת לעקב הרגל ולכן מאפשרת ריכוז מתמיד בריצה ללא הסחות דעת.

ניתן להשיג ברשת גט פרו ברחבי הארץ ובחנויות ספורט נבחרות ברחבי הארץ

ומשהו "בקטנה" על חברת גרונדמן ושות'...

חברת גרונדמן ושות' היא היבואנית הבלעדית של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR בישראל, ומשווקת את מוצריה ברשת חנויות GET PRO ובחנויות ספורט מובילות ברחבי הארץ .

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page