top of page

גריל בר 206 – מסעדת בשרים חדשה בפתח-תקווה, מבית קבוצת 206

206 גריל בר, המסעדה החדשה מבית קבוצת 206 - היא האחות הצעירה והתוססת של מסעדת 206 המיתולוגית בצהלה. היא ממוקמת במתחם הבילויים של פתח תקווה, ומציעה ארוחות המבוססות על אוכל ישראלי מצויין: מגוון רחב של בשרים ודגים איכותיים וטריים כמיטב המסורת של 206. לצד מבחר של מנות פתיחה, יש מנות חדשות ויצירתיות, מזטים, קינוחים, שתייה קלה, בירות וקוקטיילים. ואיך אפשר ללא החומוס המיתולוגי ?

המסעדה היא חלק מקבוצת 206, שנוסדה לפני למעלה מ- 30 שנה ברחוב דיזנגוף 206. הקבוצה חרתה על דגלה מספר עקרונות שלאורם היא מתנהלת לאורך השנים: איכות ודיוק הנשמרים לאורך זמן, אירוח לבבי, מקצועיות ושירות איכותי ללא פשרות. תפישת העולם המגובה בעשרות שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים, נובעת מאהבה אמיתית למקצוע וללקוחות.

דודי פורז, הבעלים של 206: "אחרי שנים רבות, אנו שמחים על ההחלטה להתרחב ולפתוח סניף נוסף של 206. אנחנו גאים להיות חלק מנוף התרבות והקולינריה הישראליים. נמשיך להיות חלק ברגעים הגדולים והמרגשים, ונמשיך להגיש את המנות המפורסמות והאיכותיות שלנו, לצד תוספות מרעננות לתפריט המוכר והאהוב. הכל עתיר בחום אנושי הנשען על 30 שנות ניסיון באירוח ובשירות."

המסעדה המעוצבת מחולקת לאזורי אירוח אישיים, כך שלכל אורח – בהרכב זוגי או משפחתי – יש את "הפינה האינטימית שלו".

אלה המבקשים לשבת על הבר, יוכלו ליהנות, בנוסף לתפריט הרגיל, גם מתפריט הבר, הכולל פיתות חמות הנאפות במקום, וארוחת חומוס 206 לצד אלכוהול משובח, במחירים מוזלים במיוחד. המסעדה כוללת סה״כ 120 מקומות ישיבה ומרפסת מזמינה ורחבת ידיים.

ב-206 גריל בר מתקיימים אירועים פרטיים ועסקיים מגוונים, מפגישה אינטימית ואירועים מצומצמים ועד לארועים גדולים 120 איש. מגוון תפריטים רחב החל מ-80 שקל לסועד.

תפריט הבשרים - איכותי ומבוסס על מנות הדגל האהובות של הרשת, לצד מנות חדשות ויצירתיות, כמו: קרפצ׳יו סלק, סלט קינואה אדומה, סלט קיסר, קציצות עדשים על קינואה, כנפיים, סלט עשבים, המבורגר ומנת החומוס המיתולוגית. כל הסלטים והקינוחים הינם תוצרת בית, הנעשים במקום מידי יום ללא חומרים משמרים. בנוסף, מגוון מנות צמחוניות וטבעוניות, מנות ילדים נדיבות, ותפריט אלכוהול עשיר הכולל בירות וקוקטיילים.

במשך השנים רקמה 206 קשר הדוק עם עולם הספורט הישראלי ואירחה אנשים ואירועים מרגשים רבים. העובדים בצהלה ותיקים מאד. עובדים בין 20-30 שנים, וזה אומר הכל. לסניף צהלה מגיעים גם שחקנים וגם אוהדים, כדי לחגוג את אירועי הגמר של מכבי ת"א. זו מסעדת מכבי!

המסעדה מעוצבת כמו חדר ההלבשה של קבוצת מכבי ת"א. השלט זהה לזה שמציג את התוצאות במגרש הכדורסל 2 לאורחים, 6 למכבי (ביחד 206 כשם המסעדה...)

המסעדה היא חלק מנופי התרבות והקולינריה הישראליים. ממשיכה להגיש את המנות המפורסמות, המוכרות, האהובות והאיכותיות לצד תוספות מרעננות ומפתיעות.

ל-206 פ"ת מגיעים בצהריים עובדי ההייטק מהאיזור. בערב – מגיעים זוגות ומשפחות שגרות באיזור, וכמובן – כאלה שמגיעים מפה לאוזן.

זורי – "האם אתה מנהל את הצוות?" - "לא, אני רק דואג שהכל יהיה בסדר..."

זורי עבד בסניף 206 צהלה במשך 30 שנה. לפני 7 חודשים עבר לסניף פ"ת. אחראי "שהכל יהיה בסדר", על צוות 7 מלצרים בסופ"ש, ו-4 מלצרים בכל משמרת בימי חול.

ניתן לקחת TA ולהנות משרות משלוחים באזור פתח תקווה ובקעת אונו בכל שעות הפעילות. בנוסף, כרטיס חבר מועדון כולל מגוון הטבות.

גריל בר 206

כתובת: השחם 30, פתח תקווה

טלפון: 8206 * שלוחה 3 #

פייסבוק: 206 GRILL BAR

אינסטגרם: 206grillbar

בקרו ותיהנו !

צילומים: סימה להט, אפיק גבאי

כתבות נוספות
bottom of page