top of page

גולף קולקציית אביב-קיץ 2016  - URBAN TRIBES


את מיצג האופנה המרשים של גולף, פתח הבוקר אלי מיזרוח, מנכ"ל הקבוצה.

שבטים אורבניים הם ההשראה לקולקציית אביב-קיץ 2016 של גולף. החיים במציאות החברתית של היום בה אנו אוהבים לשתף ולהשתתף, לאפיין את סגנון החיים והלבוש שלנו דרך קודים ספציפיים המשייכים אותנו לקבוצה כזו או אחרת. בנוסף, החיבור שבין המסורת הישנה לבין הקדמה הטכנולוגית הוא מתח מעניין שבין ישן לחדש, שבין ייחודי לחברתי, בין עבודת היד לייצור התעשייתי. קולקציית אביב-קיץ 2016 של גולף עוסקת בדיאלוג היצירתי שבין הטבעי לבין הטכנולוגי; בין הפראי לבין האורבני. כאשר מעצבות בית האופנה יצרו שלוש השראות מרכזיות: אתניות גרפית, אוריינטליות קולוניאליסטית ומינרליות תת מימית. אחדות ניגודים מעוררת השראה שהפכה לקולקציה מרגשת, מפתיעה ומרעננת.

בקיץ 2016 קולקציות הגברים והנשים עוצבו בהשראה משותפת, בפריטים משלימים בצבעוניות ובהדפסים במטרה ליצור זהות משותפת. הרצון ליצור כתב יד ייחודי על ידי החיבור המעניין שבין ההשראות, מאפיין את הדפסי הקולקציה. הגזרות והבדים נבחרו בקפידה על מנת לספק לקהל הלקוחות של גולף את כל הפריטים המתאימים לעונת הקיץ. לעבודה, לפנאי ולנסיעות.

GRAFT

העונה נפתחת בהשראה משותפת לקולקציית הנשים והגברים ובה פריטים משלימים בצבעוניות ובהדפסים המופיעים הן בעיצובי הנשים והגברים, המדגישים את הקשר הזוגי גם בסטייל האישי. הקולקציה שואבת את ההשראה מאחדות ניגודים - אמנות שבטית וגרפיקה גאומטרית. כשהמתח שבין צורות גרפיות לבין עבודת היד מאפיין את הדפסי הקולקציה.

מדובר בהדפסי עלים, ציורים ורקמות אתניות עם אלמנטים גאומטריים 'שבורים' ופסים העשויים בקווים חופשיים ולא מדויקים בעבודת יד היוצרים שיבושים א-סימטריים. יצירות בעבודת יד דוגמת: תחריטי עץ, ציורי בוץ, סלי נצרים קלועים וצביעות טבעיות הופכים להדפסים צבעוניים של פסים, צורות ועלי בננה המופיעים בקולקציית הנשים והגברים כאחד תחת הקונספט העיצובי החדש של גולף Look-alike collection -

בקולקציית הנשים עוצבו: חולצות טי עם פרנזים בהדפסי פסים עם נגיעות של כתום וכחול מעושן; חצאיות מידי עם הדפסי עלים וכיסים; מכנסיים מחויטים עם הדפס שבטי בשחור ולבן; מכנסי פשתן רחבים ומכנסוני ג'קארד רקומים; חולצות חושפות כתפיים במראה אתני; שמלות בגזרת A עם משחקי אריגה וחוטים צבעוניים; גופיות עם דפוסי כיתובים ללא שרוולים; ז'קט קימונו; ז'קט עם דשים נשפכים ושמלות סרוגות עם דוגמאות אתניות. כשהמוטיב המרכזי בקולקציה הם גדילים, פרנזים וקצוות פרומים במראה מרושל-מוקפד. אותם משלימים אביזרים כמו: סנדלים, כפכפים, תיקי צד, תיקי שק ותכשיטי אוברסייז ומינימל בסגנון שבטי.

לגברים עוצבו העונה: חולצות פשתן ארוכות ומשוחררות, חולצות טי עם הדפס עלים אול-אובר בעבודת יד לצד הדפסי כיתובים; חולצות ג'קארד במראה אתני; מכנסי צ'ינו מפשתן; מכנסי 5 כיסים בגווני חרדל ושמנת; חולצת קפושון רחבה דמוית פשתן בגוון תכלת שטוף ולבן מלאנז'; חולצות פולו עם משחקי פסים בעבודת יד וגם חולצות צווארון עם אלמנטים אתניים בחזה לצד חולצות במראה משופשף ובלייזר קיצי בגווני אדמה.

בדי הקולקציה: כותנות שונות דקות ונושמות, פשתן, ג'קארד, ויסקוזה וטנסל.

צבעוניות הקולקציה: כתום זעפרן, כחול מעושן, אפורים שטופים, שמנת, חרדל, תכלת ושחור לבן.

RUSTIC

אריחים מאוירים הופכים בקולקציה זו להדפסים מרהיבים בעבודת יד במראה one of a kind המעובדים דיגיטלית לצד מנדלות ואורנמנטים במראה עתיק המתכתבים עם עיצובי הקולקציה.

לנשים עוצבו: שמלות גלביה עם דפוסים שונים במראה גאומטרי מתעתע; מכנסי ג'ינס בויפרנד עם קרעים ורקמות בגווני לבן ואפרסק; מכנסי שרוואל בשילוב של שני דפוסים; אוברול JUMPSUIT עם שרוול קצר בהדפס סורגים; מכנסי שלושת רבעי עם סרט קשירה במראה יפני; מבחר חצאיות מידי מבדי פליסה עם כיסים או מג'ינס עם כפתרה; חולצות אריג עם שרוך במחשוף; חולצות ללא שרוול עם צווארון או עם משחקי בדים שונים; שמלות קיציות קלילות עם שרוכי גדילים בגווני אפרסק וכחול נייבי; עליוניות בולרו מודפסות; חולצות טי רחבות עם דוגמאות סריגה אוריינטליות ועליוניות שאל בסריגת פוינטל.

הקולקציה מלווה באקססוריז תואמים עם חיתוכי לייזר: תיקי צד בגווני קאמל; ארנקים צרובים בדוגמאות אתניות; תיקי פרנזים בגוונים חומים וכפכפים.

לגברים עוצבו: חולצות אריג בגימור ג'קארד של נקודות, ספייס דאי ושילובים של דנים; מכנסי ברמודה מג'ינס כתום; חולצות טי עם הדפס מרכזי של אריחים וכיתובים; חולצות צווארון משובצות עם שרוול קצר וחולצות טי עם הדפסי דוגמאות אול אובר.

בדי הקולקציה: טנסל במראה ג'ינס, ריב, דנים, ויסקוזה, ג'קארד, סריגים עם דוגמאות.

צבעוניות הקולקציה: טרה קוטה, אפרסק, תכלת, כחול רווי, אינדיגו, כתום אדמתי.

LIQUID

קולקציה קרירה בהשראה מינרלית תת מימית ובה פריטים בצבעים שטופים והדפסים של מים, מינרלים ושוניות. ההשראה הקרירה מתבטאת גם באיורי אקוורל פרחוניים ודוגמאות של גבישים ומינרלים.

לנשים עוצבו: שמלות לבנות בשני חלקים עם משחקי תחרה בחזה ובמותן; שמלות מעטפת באורך מידי עם הדפסי פייזלי בכחול ולבן; חולצות שיפון נוזליות עם שרוולי שלושת רבעי וכפתרה עם הדפס פרחי אקוורל; חולצות טי ג'רזי עם הדפס מימי גאולוגי; בולרו בסריגת פוינטל במראה תחרה בגווני פסטל; גופיות אריג עם סיומות תחרה; חולצות ללא שרוול עם דפוס דיגיטלי של מדוזות; מכנסי ג'ינס בויפרנד בגווני פסטל; חצאיות סקובה עם טקסטורת רשת; שמלות מיני בגזרת שיפט עם דפוסי מראה פרחוניים; מכנסי גזר עם שרוכי קשירה במראה מלחים וחולצות טי עם הדפסי פויל של שושנות מים.

בקולקציית האביזרים עוצבו פריטים ייחודיים כגון: תיקי גב, נעלי אספדריל, כפכפים וסנדלים כסופים מטאליים, לצד תיקים ואביזרים משלימים בלבן וסלמון.

לגברים עוצבו: חולצות טי עם הדפסי צמחיה תת מימית; מבחר של חולצות אריג קלילות בגוונים רכים; מכנסי ג'ינס קצרים ומכנסי צ'ינו בשילוב של כותנה ופשתן ובצביעת פיגמנט במראה טבעי של תכלת מעושן, כחול סיני, קאמל, וטאופה וגם חולצות טי מכותנה מודל עם פסים בגווני סגול מעושן, סלמון ותכלת.

בדי הקולקציה: אריגים, ג'קארד, פשתן, מודל, סקובה, תחרות, קרושה, שיפון, ג'רזי, סריגי פוינטל.

צבעוניות הקולקציה: קורל, ורוד פודרה, שמנת, לבן, כחול ים, נייבי, פסטלים, אפור מלאנז', ירוק אצות, ורוד בייבי, סגול מעושן, כסף, כחול סיני, קאמל וטאופה.

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page