top of page

ארוס רמזוטי  - הזמר והיוצר האיטלקי - עומד להופיע בישראל עם צוות של 36 איש


קבוצת הליקון בשיתוף חברת בלוסטון מציגים...

EROS RAMAZZOTTI WORLD TOUR 2015-2016

היכל מנורה מבטחים 30.4.16

השיר Alla Fine Del Mondo מתוך האלבום החדש

במסיבת העיתונאים וההכרזה הרשמית על הופעתו של ארוס רמזוטי לראשונה בישראל, אמר שי מור-יוסף, מבעלי חברת בלוסטון: "אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה רגישה. לא פשוט לנו להביא אמנים בסדר גודל כמו ארוס רמזוטי לארץ. בזכות שיתוף הפעולה בין קבוצות הליקון ובלוסטון – יוצאים פרוייקטים מבורכים כאלה לפועל".

לדברי גיא בסר, מבעלי חברת בלוסטון: "פעלנו רבות כדי לשכנע את ארוס להגיע לארץ, מאחר שהלו"ז שלו צפוף. זהו אמן מוביל באיטליה. מאות אלפי מעריצים בעולם ובארץ – נוהרים אחריו. הוא יגיע בשני מטוסים פרטיים. אחד מהם הוא מטוס מטען שיוביל את הציוד הרב והמורכב שלו. באירופה, הופעתו, יחסית לארץ, זולה יותר כי השינוע נעשה באמצעות משאיות. כאן, למרות ההטסה, אנו מקפידים לשמור על עלויות סבירות והוגנות".

קבוצת הליקון וקבוצת בלוסטון מכריזים על הופעתו הראשונה בישראל של הזמר והיוצר האיטלקי המצליח EROS RAMAZZOTTI שיגיע לראשונה להופעה אחת בלבד בישראל.

למעלה מ-60 מיליון אלבומים מכר ארוס רמזוטי, הכוכב הבלתי מעורער והמוביל באיטליה.

ב-30 שנות קריירה ענפה ומצליחה, במסגרתה הקליט 11 אלבומי אולפן, הוציא 3 אלבומי אוסף, 3 אלבומים בהופעה חיה, EP 1 אחד וזכה באין ספור פרסים.

שנים ארוכות מנסים מפיקים ואמרגנים ישראלים להביא את רמזוטי. הוא ממלא, עד אפס מקום, איצטדיונים והיכלים באיטליה ובכל רחבי אירופה. עכשיו, עם יציאתו לסיבוב ההופעות העולמי Perfetto"", המלווה את יציאת אלבומו האחרון (הנושא את אותו השם) שיצא במאי 2015 ומופץ על ידי הליקון מיוזיק, התקבלה הסכמתו לכלול את ישראל במסגרת הטור. ההופעה תתקיים בהיכל מנורה מבטחים במוצא"ש 30 באפריל 2016.

שר, טינה טרנר, אנדראה בוצ'לי, ריקי מרטין, ג'ו קוקר, לוצ'יאנו פאברוטי, לאורה פאוסיני, פטסי קנזיט, ואנסטסיה... הם רק חלק מהאמנים איתם שיתף פעולה במהלך הקריירה הענפה שלו שהחלה בשנת 1984 בפסטיבל היוקרתי סן-רמו עם השיר "Terra promessa".

ארוס רמזוטי ינחת בישראל מלווה בצוות של 36 איש. במטוס תובלה נפרד ינחת הציוד המורכב של המופע, הכולל 35 קונטיינרים של תאורה מיוחדת, במה משולשת, מסכי לד עצומים וציוד הנגינה.

כאמור הופעתו בישראל היא חלק מסיבוב הופעות עולמי. לישראל הוא יגיע מיארבן שבארמניה.

אז יש למי ולמה לצפות...

מכירת הכרטיסים תחל ב- 5.1.16 בשעה 18.00 במשרד הכרטיסים לאן

טלפון: 8780* או אתר האינטרנט: www.leaan.co.il

מחיר הכרטיסים החל מ- 290 ₪ ועד 1800 ₪ בשורות הראשונות באורקסטרה ובתאי הכבוד.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page