top of page

מלון ארקדיה טאוור – מלון בוטיק יוקרתי. העסקי הראשון בתל-אביב !

מלון ארקדיה טאוור ממוקם בבית המגדלור, בלב "העיר הלבנה" והתוססת ; דקות אחדות מחוף הים.

בית מגדלור הוא מבנה היסטורי בתל אביב, אשר ממוקם על-יד שפת הים. פעימה אחת מלב העיר. המבנה משמש כיום כמרכז ניהולי שמארח משרדים כמו הקונסולה הצרפתית, המשרד לענייני הציבור של שגרירות ארה"ב, משרדים של שגרירות בריטניה, הקונסוליה הרוסית, סוכניות תיירות מובילות ועוד... מאחר שהבניין ממוקם באחד הרחובות הראשיים של תל אביב – הנגישות לתחבורה הציבורית לכל רחבי העיר – זמינה ונוחה.

החדרים במלון מעוצבים בסגנון טרנדי ואורבני. המסדרונות מציגים אמנות אורבנית מודרנית. המתקנים החדישים והיוקרתיים - מותאמים לצרכים עסקיים. ומי צריך יותר מזה כדי לקדם עסקים, להתאושש מעמל היום, ולהתפנק בארוחת בוקר ובארוחת Happy Hour מושקעת, טעימה ואיכותית?

הוזמנתי לסופ"ש במלון. זו הפעם הראשונה שאני נופשת קרוב הביתה. חששתי שבשל-כך לא ארגיש את החופשה, שהרי כמעט בכל יום אני מגיעה לאירועים עיתונאיים בתל-אביב. מרגע בואי, הופתעתי לגלות מעין "נווה מדבר" מפנק, שירות לעילא ולעילא מצד כל אנשי הצוות, חדר יפה ונוח, ארוחות טעימות ואווירה אינטימית.

את פניי קיבלה במאור פנים, מיכל כהן, מנהלת הקבלה.

וגולת הכותרת - גלעד וילונסקי, הלא הוא מנהל המלון. צעיר נמרץ ונלהב, בעל תודעת שירות גבוהה, ממוקד-מטרה להצליח, חי ומעורב בכל הקורה והנעשה במלון: החל מעיצוב החדרים, עבור לפרחים ולקפה, וכלה בפרט השולי ביותר ("למה הסודה מתעכבת"?).

לדברי גלעד:

"גרתי בכוכב יאיר. אני חצי ישראלי וחצי אוסטרלי. בגיל 22, לאחר שירותי הצבאי, נסעתי לאוסטרליה. זיהיתי, עם חבר, צורך בבית הארחה מושקע ומפנק, ובכוחות משותפים הקמנו אותו. התאהבתי בתעשיית התיירות, וראיתי את עצמי משתלב בה. חזרתי ארצה והתחלתי ללמוד ניהול תיירות ומלונאות באוניברסיטת בן-גוריון. לצד לימודיי עבדתי בהילטון מלכת-שבא באילת. עברתי את כל המסלול. מפקיד, אחראי משמרת, מנהל מועדון לקוחות, מנהל טרקלין עסקים, סגן מנהל קבלה... אני מאמין שאין מעלית להצלחה. רק מדרגות. נסעתי לעבוד בהילטון לונדון כמנהל קבלה. חזרתי שוב לישראל, וגם הפעם ניהלתי את הקבלה במלון שרתון ת"א.

לצד כל עבודותיי, אני ממשיך ולומד באוניברסיטת הנגב לתואר שני במינהל עסקים, עם התמחות בייעוץ ארגוני.

בשלב שהרגשתי שאני רוצה שינוי, הגיעה אלי הצעה מעופר ומאיר דעבול – הבעלים של רשת מלונות ארקדיה, לנהל את מלון ארקדיה טאוור. "הרמתי את הכפפה" בידיעה שאין דרך לנהל מלון ללא מחוייבות טוטאלית, ואמנם כך אני נוהג".

גלעד מגיע למלון בשבת, לאחר ריצת בוקר בחוף הים...

אורחי מלון ארקדיה טאוור נהנים החל מחודש נובמבר 2015 מהשירותים הבאים:

קומה 9, בשלב זה, משמשת כחדר אוכל (ארוחת בוקר ו-Happy Hour) וגם טרקלין עסקים. הצפי הוא שעד יוני 2016 יסתיים שיפוץ הקומה, והיא תשתלב עם קומות 14 ו-16, עם 19 חדרים נוספים. בסה"כ יהיו 60 חדרים וחדר ישיבות שיאכלס עד 20 איש.

אנסטסיה, מארחת בחדר האוכל וב-Happy Hour.

ארוחת הבוקר המפנקת

טרקלין העסקים: ממקום בקומה ה-14 במלון, עם נוף הפונה לים, מציע כיבוד קל ושתייה במהלך היום והלילה.

בשעה 17:00 מוגשת בקומה 9, בחדר האוכל האינטימי והמפנק, ארוחת HAPPY HOUR עם מנות איכותיות וטעימות: יינות בוטיק מתוצרת כחול-לבן, גבינות ממשקי צאן ישראלים-יוקרתיים, פלטות של ירקות ופירות, מאפים מלוחים ומתוקים...

בקומה ה- 16 נפתח, החל מחודש נובמבר 2015, חדר כושר אישי קטן, לפני פגישה או אחרי יום עבודה. אורחי המלון יכולים להזמין שירות "אימון אישי" בחדר הכושר, עם המאמנים של חדר הכושר "PURE" בתל אביב.

המלון בן שנתיים. ממוקם בקומות ה-14 וה-16 של הבניין, עם 44 חדרים. הנוף - עוצר נשימה אל העיר וחוף הים. בשעות הערב, האורות של יפו נוצצים לכיוון הדרומי. ישנו יתרון מובהק למיקום מלון בוטיק עסקי זה בתוך בנייני משרדים, עם שגריריות וסוכנויות נסיעות רבות. אורחי המלון יכולים ליהנות מחופשה ונסיעות עסקיות בשקט ובשלווה, ובמירב הנוחות.

במלון מועסקים 20-25 עובדים (תלוי בעונה ובתפושה) שמגיעים מתל-אביב, בת-ים, חולון ואפילו מנתניה.

קהל היעד של המלון: קהל עסקי, קבוצות קטנות ואיכותיות שמגיעות מחו"ל, נופשים בודדים וזוגות ישראלים שרוצים לנפוש במקום אינטימי וברמת שירות גבוהה.

המלון קסום. ממליצה בחום להתארח בו.

בימי ששי בשעה 10:00 יוצא מהמלון סיור בן-שעה, שנקרא "דרך הים" (מקביל לחוף הים). הוא מתנהל ברחוב אלנבי - הרחוב היפה והמכוער ביותר בכל העיר. מעבר לפיח, לרעש, לחנויות ולשווארמיות - מסתתר עולם קסום: מוזיאון אדריכלי של "ארמונות עירוניים"שקפאו בזמן וצברו שכבות של אבק, חנויות קטנות נודפות נוסטלגיה וסיפורים מרתקים... כל אלה מעצבים את אופיה ותרבותה של תל אביב כמטרופולין מתפתח.

נגנים על חוף הים

הסיור יוצא מפתח מלון ארקדיה טאוור, דרך ככר הכנסת ( מקום מושבה הראשון של כנסת ישראל ), כיכר קולנוע ״מוגרבי״, מועדון הריקודים המיתולוגי ״אלנבי 58״, חנות ״הצלמניה״ (פרי-אור) - חנות צילום

המאכסנת פורטרטים ותיעוד מתקופת קום המדינה של העיר תל-אביב, וככר ״מגן-דוד״ שבפתחו של שוק הכרמל ומדרחוב נחלת בנימין.

המדריך הצעיר והמוכשר, נירו טאוב , מ"נירו טריפ", חושף את אמנות הרחוב הישראלית בתל-אביב, תוך שהוא מדביק בהתלהבותו את המטיילים שהולכים לצידו.

ומשהו "בקטנה" על רשת מלונות ארקדיה...

רשת מלונות ארקדיה בוחרת את המלונות שלה בקפידה רבה, תוך התחשבות במיקום וייחודיות הנכס.

במלונות ארקדיה מאמינים בשמירה על הסביבה. בארקדיה טאוור תל אביב מותקנת מערכת ואקום חדשנית שחוסכת מים; בנוסף למערכות תומכות ירוקות אחרות אשר שומרות על הסביבה.

אתר האינטרנט של מלונות ארקדיה: https://www.arcadiahotels.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page