top of page

ברייצ'ל קליניק - את בידיים מקצועיות וטובות...

הגעתי לקליניקה של רייצ'ל - הלא היא רחלי בן-עזרא. קבענו "טיפול פנים פרימיום". ציפיתי לטיפול מפנק, משהו בסגנון "עיסוי שבדי לפנים"... הציפייה שלי לא התגשמה, כי רייצ'ל מטפלת ממוקדת, מכוונת-תוצאה, והפינוק כידוע - הוא רגעי, ואילו התוצאות – ניכרות לאורך זמן.

לדברי רייצ'ל:

"הרומן שלי עם הטיפולים הקוסמטיים החל בגיל 15, לפני 26 שנים. בגיל 13 סבלתי מאקנה. אמא לקחה אותי למרפאה שם פגעו לי בעור. תוצאה של טיפול אגרסיבי. בגיל 15 החלטתי ללמוד לטפל בעור שלי בדרך הטובה והנכונה ביותר. למדתי קוסמטיקה בתיכון נעמ"ת בקיריית שרת בחולון. נשביתי בתחום, ומאז ועד היום – אני עוסקת במקצוע. למדתי אצל מיטב המורים (ד"ר קליין, מרינה אומנסקי, איבון לייבוביץ ...). תחילה פתחתי קליניקה – חדר שכור בדירה בנווה-צדק. עבדתי גם בספא ובמכוני יופי. גיליתי שיש צורך בקליניקה בנווה צדק. ביום - עבדתי, ובלילות חילקתי פליירים. לפני 6 שנים פתחתי את "קליניקת רייצ'ל" – מרכז יופי ואסתטיקה. ומאז הכל היסטוריה...

רייצ'ל ורוז - העזר שכנגד

העצמת נשים קרובה ללבי. אני מעסיקה בקליניקה שלי אמהות חד הוריות, גרושות. כולן למדו והפכו מקצועיות.

קוראים לי "תותחית אקנה". בנוסף לכך, אני גם מאבחנת רב-מערכתית, ומטפלת בשיטה פארא-רפואית בכל בעיות העור. אני רוצה לראות תוצאות ושינוי בזמן אמת!

רייצ'ל קליניק הוא מרכז טיפולים ייחודי. מתבצעים בו גם טיפולי אנטי-אייג'ינג – מהטיפולים המתקדמים ביותר בעולם, עם גלי רדיו, החדרת לחות. צוות העובדות ואני מקדמות ומשפרות את עור הלקוחה. אנו משתמשות במוצרים ייעודיים ואיכותיים בלבד.

הטיפול לא צריך להימשך זמן רב. מגיעות אלינו לקוחות בהפסקת הצהריים שלהן, וחוזרות – ניראות טוב – להמשך יום העבודה. זהו עידן הרייטינג. אין זמן. החומרים הפעילים והמיכשור המתקדם - עושים את שלהם.

מגיעים לכאן גם גברים. גם הם עוברים את כל סוגי הטיפולים: פדיקור, מניקור, טיפולי פנים. ההבדל הוא שהם זקוקים ליותר לחות, בגלל הגילוח שעור הפנים שלהם עובר יום-יום.

קהל היעד שמגיע לקליניקה שלי הוא אנשי עסקים, יזמים, עורכי דין – נשים וגברים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני ומעלה. התגמול הגדול ביותר שלי בעבודה הוא התוצאות והמחמאות שאני זוכה מלקוחותיי.

ה"אני מאמין" שלי הוא: האמיני בעצמך. להיות אישה עצמאית כלכלית – זה לקחת את עצמך בידיים, ולא להאשים אף אחד. זה לקחת אחריות. אני אמא חד הורית ליהונתן בן ה-3, ומשלבת עסקים ואמהות בהצלחה רבה.

טיפול הפרימיום הוא המצאה ייחודית שלי. שילבתי בה את כל הידע והניסיון הרב שלי. תרגמתי אותו הלכה למעשה. גם העובדות שלי למדו אותו, והן בקיאות בו. הוא מוכיח את עצמו שוב ושוב בשיפור פניהם של הלקוחות. הטיפול מותאם למצב של עור הלקוחה, לאורח חייה, לגילה... אני מאמינה בסדרות קצרות של טיפולים, ולא "בזבנג וגמרנו". יחד עם זאת נדרשת תחזוקה קבועה של העור. לטפח אותו ולשמור עליו. אני מלמדת את הלקוחה כיצד לעשות זאת בביתה, בדקות ספורות, ועם התכשירים הנכונים לה, שהם חומרים פעילים ליום וללילה.

לקוחות יוצאות מהקליניקה שלי עם פנים זוהרים, עור מוצק ומלא חיות – תוצאה של זרימת דם תקינה. והמחמאות? זורמות אלי ואל הצוות בשפע..."

רייצ'ל קליניק

להזמנת תור: 03-5100770

כל ישראל חברים 4 (בשבזי 10 - שמאלה)

שכונת נווה צדק, תל אביב

אתר אינטרנט: www.rachel-clinic.co.il

פייסבוק: rachel clinic

צילומים: רייצ'ל, סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page