top of page

בסטודיו לבישול, המרכז לקולינרייה חווייתית, מבטיחים וגם מקיימים...


אם אתם במקרה...

  • אוהבים לבשל

  • קיבלתם השראה מתכניות הטלוויזיה, ומתחשק לכם להרגיש שפים לכמה שעות

  • רוצים לקחת חלק בקורס בישול למתחילים שבסיומו תרגישו כמו בשלנים מדופלמים

  • רוצים להעניק שובר מתנה לרגל יום הולדת, יום נישואין (ניתן לרכוש שובר לסדנה ספציפית או גמיש לבחירה)

  • רוצים סדנת גיבוש לחברה, לארגון או לקבוצה שלכם (4 חללים של סדנאות שמאפשרים אירוח משתתפים בו-זמנית. דגש על עבודת צוות והנאה משותפת)

אתם מוזמנים לבוא לסדנה חווייתית ומקצועית בבישול ובאפייה, בסטודיו לבישול בבן-אביגדור 19 תל-אביב...

קובי וליאון וינטר – אנשי מכירות יעילים ומסבירי פנים

בשעת ערב הגעתי לסטודיו כדי לקחת חלק בסדנת בישול הודי.

את פניי קיבל יואב ליסוביץ. יואב, איש צנוע, הוא אחד מ-4 הבעלים-שותפים, ומשמש כאחראי על צוות המכירות והשיווק. יואב הוא "המוציא לפועל" של חלומות חבריו היזמים.

יואב מספר... "היינו 3 חברים מהצבא. רצינו להקים עסק. חיפשנו שף שמבין בקולינריה ובהנחיית סדנאות. התוודענו לזיו שטיינברג, וצרפנו אותו כשותף רביעי. בתחילה, זה היה סטודיו קטן ברחוב בן-אביגדור. שם עשינו פיילוט, וזיהינו שיש ביקוש גדול לסדנאות בישול אקטיביות. עברנו לאותו רחוב, ואנחנו כיום הסטודיו לבישול הגדול ביותר בארץ ובמזרח התיכון. המיקום הוא מרכזי (ליד קניוני עזריאלי). החלל והמרחב גדולים. אנחנו לא נמצאים באיזור מגורים, ולכן איננו מפריעים לאף אחד. מגיעים לכאן 3,000 עד 5,000 אנשים לחודש. רק היום הגיעו 250 איש. היום, למשל, מתקיימות סדנאות רבות: סדנה בת 4 תחנות: איטלקי, תאילנדי, קינוחים וטבעונית. 70 איש מחברת הייטק, מתחלקים בין התחנות, מבשלים ואופים. האוכל נערך על מזנונים, והמשתתפים נהנים מארוחה משותפת מכל העולמות. בגלריה של הסטודיו מתקיימת סדנת דים-סם, ו"קרב סכינים" – תחרות בין שתי קבוצות. הם מקבלים חומרי גלם זהים ומתחרים על ארוחה מיוחדת, טעימה, מגוונת ואסתטית. לכל קבוצה יש שף מוביל, ולמעשה גם השפים מתחרים ביחד עם קבוצותיהם".

לדברי זיו שטיינברג – מנהל קולינרי של הסטודיו:

"אנחנו, השותפים, מחברים אנשי קולינריה עם אנשי שיווק וכלכלה. כולנו אוהבים לבשל ולארח. לתת "GOOD TIME" לאנשים. אנחנו טובים בזה. השפים כאן עובדים קשה. יחד עם זאת, זכות גדולה נופלת בחלקם כאשר הם פוגשים פנים מול פנים את הלקוחות, ומקבלים מהם מחמאות על האוכל הטעים ועל חוויית הלימוד והפעילות של הבישול והאפייה. שפים במסעדות אחרות לא רואים את הלקוחות. המשוב שהם מקבלים מהלקוחות הוא מצב הצלחות (ריקות או מלאות). כאן יש אינטראקציה "בזמן אמת". השף מלמד ולומד, מבשל ואופה, מארח וצוחק – סיפוק ענק!"

מעל 20 סוגי סדנאות בישול ואפייה, במגוון של נושאים, ממתינים לקהל בסטודיו לבישול... מיטב השפים המובילים, מנצחים על כל סדנא, כל אחד בתחום התמחותו.

סדנאות הבישול הן אקטיביות – הקהל משתתף בהכנת המנות. כל סדנה אורכת כ-3 שעות, ובסיומה זוכים לארוחת גורמה, פרי עמלם של המשתתפים – בליווי שתייה קלה/חמה ושפע יינות של יקבי בנימינה.

הגעתי לסדנת בישול הודי. בעבר, החך שלי התנסה באוכל הודי, בשני מסעותיי להודו, בסדנת ART OF LIVING בברלין, ובמסעדת המהרג'ה ברמלה. אי אפשר להישאר אדיש לייחוד ולטעמים של המטבח ההודי. מבחינתי, התנאי להנאה הוא שלא יהיה"חריף אש", אלא "חריף רגוע", במינון שפוי. וזה אמנם "קרה"... הסדנה מותאמת לחך ולטעם הישראלי, והיא צמחונית. מתאימה גם לטבעונים (בתיאום מראש).

תכנית הסדנה כללה:

  • קבלת פנים עם פוקצ'ה רוזמרין חמה מהתנור

  • משקה לאסי (על בסיס יוגורט/חלב סויה)

  • צ'אי הודי מסורתי

  • צ'אפטי – פיתה הודית דקה

  • פאקורה

  • ראיטה – יוגורט מתובל להורדת החריפות (לטבעונים טחינה עם לימון כבוש)

  • אורז לבן / מלא

  • מלאי כופתא

  • דאל צהוב ירוק - עדשים צהובים עם מסלה ירוקה

  • שעועית ירוקה ברוטב עגבניות

  • אלו גובי - תפו"א כרובית

והיא לווותה בשפע של יינות אדומים ולבנים ובשתייה חמה

סדנת הבישול ההודי הועברה ע"י השף שלומי פלח. שלומי הוא בוגר בית הספר תדמור. החל את דרכו כשף במסעדה האיטלקית "אמורה מיו". לאחר מכן עבד כקונדיטור ב"בראסרי", ב"בית מספר 3" ביפו, ב"פורטונה דל מאר" ובמסעדת "24 רופי" ההודית. שלומי מנחה סדנאות בישול איטלקי והודי, וכן סדנאות ייחודיות בתחום של הנחיית קבוצות וזוגיות.

שלומי ניצח על הסדנא כמו מלך בממלכתו. הוכיח מקצועיות כאשר לימד, הסביר והדגים, האציל סמכויות בקרב כ-30 משתתפים, שידר ביטחון אישי ובעבודה, השיב לשאלות בסבלנות ובנועם הליכות, וכמובן.. האוכל בניצוחו היה טעים, ארומתי ואסתטי. למדנו להכיר תבלינים שונים ומשונים כגון גראם מסאלה ירוקה ואדומה (תערובת חמה של תבלינים שניקלו על מחבת), חרדל שחור, זרעי כמון, זרעי כוסברה (הניחוח שבכדורי הפלאפל), כורכום, קארי הודי/מדרס (הומצא ע"י הבריטים), אבקת הינג אספטידה (לניטרול גזים), פפריקה מתוקה, מחית שום וג'ינג'ר, מחית עגבניות, סחוג הודי ועוד ועוד...

הסדנא בסטודיו לבישול ברחוב בן-אביגדור 19 תל-אביב - היתה מהנה, רוויית ניחוחות, טעמים וארומה. היא השאירה את המשתתפים שבעים ומרוצים.

אין ספק - חווייה קולינרית !

אתר אינטרנט: www.cookingstudio.co.il

שעות הפעילות בסטודיו

א'-ה' 9:00-22:00 שישי 9:00-15:00

כתובת: בן-אביגדור 19, תל-אביב

טלפון: 073-741-5633

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page