top of page

אידיאל – המומחים לארונות קיר עם דלתות הזזה

ארונות הקיר עם דלתות הזזה תופסים בשנים האחרונות נתח נכבד משוק הארונות בכלל, וב"אידאל" בפרט. הסיבות לכך הן הערך המוסף שהם מעניקים ללקוחות: ארונות ההזזה פרקטיים עקב ניצול אידאלי של המרחב, ומרשימים ביופיים. ניצול המרחב בא לידי ביטוי בכך שאין צורך להותיר מקום לפתיחה של דלתות החזית, ולכן ניתן למקם את הרהיטים בסמוך להם, ללא חשש לנזקים כתוצאה מחיכוך הדלת ברהיט.

לדברי גילי כהן, מעצבת ראשית של חברת אידאל:

“בשנים האחרונות חלו שינויים בעיצוב ארונות ההזזה. אם בעבר העיצובים נטו לכיוון ריבוי דלתות, כיום ישנה מגמה ברורה של הפחתת מספרן. הקו העיצובי הזה מספק מראה נקי ואלגנטי. בעבר רוחב הדלתות נע בסביבות 60 ס"מ עם חלוקות רבות. רוחב הדלת כיום יכול להגיע ל-2.5 מטר. ארון 4 מטר מתחלק לשתי דלתות בלבד.

בנוסף לכך, הארון נטמע בחלל החדר. גולש מגבולותיו ומתמזג עם הקיר והתקרה. פוטנציאל המרכיבים העיצוביים רב יותר, כך שניתן לשלב מגוון אלמנטים כמו הדפסים, שילובים של זכוכיות, צבע בתנור, סוגי עץ שונים, בטון מוחלק שנותן את המראה האורבני, או חיפויי עץ במראה כפרי וחם".

גילי ממשיכה ואומרת: "אני באה מעולם עיצוב פנים שמתחבר לארונות, שהם מעין "קופסאות אחסון". בדרך כלל, בני האדם חושבים כיצד לצאת מהקופסא, ואילו כאן, אני נמצאת בתוכה ומעצבת אותה. אני מפרקת ויוצרת ממנה שימושים אחרים. בעקבות כך הארונות והחדרים עברו שדרוגים רבים, תוך התאמה לקידמה הטכנולוגית. יש בהן מערכות הזזה שמשנעות את הדלת בצורה חלקה ונעימה. כל זה נובע מהבנה הנדסית ברמה גבוהה. למרות הטכנולוגיה העדכנית, נשמר המראה הפרובנסי החם של הארונות. באידאל מתמודדים עם הניראות, המידות והתקציב בצורה הרמונית, תוך ניצול אופטימלי של מרחב האיחסון.

ברמת הייצור והעיצוב, הדלתות עשויות מלמין עץ פורניר, זכוכית (עם או בלי הדפסים), ציפויים בבדים ועורות, ריקועי נחושת, מראות, דלתות מצויירות, צריבות של צבע בתנור ועוד חידושים והמצאות שהיו עד לפני שנים אחדות בגדר של פנטזיה. קולקציית הזכוכיות היא ייחודית. היא נבחרה לאחר מחקר על השפעת הצבעים עלינו. צבעים מייצגים קשת של רגשות, ואנו נותנים להם במה של כבוד בחלל השינה. לכל ארון יש אופי, אמירה משלו. הארונות "נתפרים" בהתאמה אישית. כל זה מתאפשר בזכות הטכנולוגיה העדכנית. הכל – המגירות, המדפים, הפירזולים ומוטות התלייה - מיוצר בנגרייה "כחול-לבן", עם עוצמה של מפעל.

ואם לא די בכל אלה....מאחר שאנו גם מייצרים וגם מייבאים – אנו מצליחים להוזיל עלויות".

דורית אליצור היא מנהלת פיתוח עסקים במרכז הבנייה הישראלי. במסגרת תפקידה היא אחראית על תחום אדריכלים, מעצבי פנים ומפתחי בנייה. דורית מפיקה אירועים לקהלי יעד אלה בכל סניפי תעשיות העיצוב.

לדברי דורית "פעם, ארון שימש רהיט פרקטי לצורכי אחסון. כיום, ארונות הם "אמירה עיצובית" לכל דבר ועניין. הם הפכו כלי לביטוי אישי, סמל סטטוס שמתבטא למשל בארונות הטלוויזיה שמופעלים ע"י שלט או בנגיעה קלה.

חדר ארונות מאובזה עם מיטב הפירזולים הוא חלומם של כל אישה וגבר. בסניפי אידאל רמת העיצוב של גבוהה, ומתוצרת "כחול-לבן".

אני אוהבת את עבודתי. נהנית בה מכל רגע, כי אני פוגשת אנשים נפלאים ורואה דברים יפים".

אושרי שושן הוא מנהל קשרי אדריכלים ומעצבים בחברת אידאל.

לדבריו "המבחר הגדול והאתגרים הרבים – מחייבים אותנו להיענות לדרישות הלקוחות בבואם לבחור ארון קיר. חלק מהאתגרים הם טכניים, כמו מהו גודל הארון האידיאלי, איזה עיצוב נבחר עבורו, היכן יש למקם אותו בחלל, ומהי החלוקה הפנימית הנכונה ביותר? לאורך השנים פיתחנו ב’אידיאל’ תהליך ייחודי של ייעוץ וליווי הלקוח, ששם דגש על מקצועיות ועל שרות, והופך את הליך רכישת ארון הקיר לנעים ומהנה.

כאשר הייעוץ המקצועי שלנו פוגש את החלום של הלקוח, מתקבל ארון הקיר האידאלי.

אנו ב’אידיאל’ עושים הכל כדי שנוכל להציע מבחר גדול ככל שניתן של ארונות קיר, בשלל גדלים ועיצובים, תוך שילוב אלמנטים מודרניים ופרקטיים, וניצול של מיטב טכנולוגיות הייצור.

בשלב הראשון מגיע הלקוח להתרשמות. הוא רואה, נוגע וחש. הוא מביא תכניות, מידות (צילום הנישה או הארון הקיים יכול לסייע). אנו מבצעים מולו בדיקת צרכים כמו מי משתמש בארון, באיזה אופן, האם הוא זקוק לתלייה, למדפים, למגירות? לאחר תיאום ציפיות, משקפים לו את הערך המוסף שיתן לו הארון החדש והמשודרג, מגיע מודד לביתו, משורטטת תכנית שעוברת למחלקת התכנון, ומשם לייצור".

חדרי ארונות

אידיאל בונה עבור לקוחותיה חדרי ארונות מעוצבים בהתאמה אישית. חדר הארונות משנה את הצורה בה מאחסנים את המלתחה, ומייעל את הסדר והארגון בבית. אחת הדרכים לנצל את יעילותם הרבה של חדרי ארונות, היא בעזרת שימוש באלמנטים נילווים כמו פרזול ותאורה.

אביזרים ומתקנים

ארון הוא בראש ובראשונה רהיט פרקטי, כזה שנעשה בו שימוש יומיומי. מטרתו לייצר מרחב בו ניתן לאחסן מגוון רחב של פריטי לבוש ופריטים נוספים. בדיוק עבור משימה זו נועדו פריטי הפרזול לארונות.

מוצרי פרזול לארונות הפכו בתקופה האחרונה לאלמנט חיוני בכל ארון ביתי, הואיל והם הופכים את מלאכת חיפוש הפריטים לקלה ואפילו מהנה. לתכנון חכם של מוצרי פרזול לארון נודעו יתרונות רבים – חיסכון במקום אחסון, אפשרות לסידור כמויות גדולות של בגדים ואביזרים, הצגת הפריטים בצורה נוחה ופשוטה, שמירה על הבגדים מפני קמטים לאורך זמן והשלמת המראה העיצובי הכולל של פנים הארון.

על מנת להבטיח כי מוצרי הפרזול לארונות ישרתו את הלקוחות לאורך זמן ויסייעו להם לארגן את הפריטים בארון בצורה אידיאלית, דואגים ב"אידאל" לעבוד בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. הם עושים שימוש במתקנים בעלי עובי מאסיבי, עמידים למשקל רב וכמובן מעוצבים עד לפרט הקטן ביותר.

ולסיום... גילי כהן, המעצבת הראשית של אידאל, ממשיכה ואומרת:

“אנו ב”אידיאל” דואגים לכך שמתקני הפרזול יסייעו לעשות סדר בארון, על ידי חלוקה והגדרת אזורים מסויימים עבור פרטי לבוש ספציפיים. כך, מלבד נגישות מיטבית לפרטי הלבוש, הבגדים יישארו מסודרים ומגוהצים. כל העבודה נעשית מתוך מחשבה על צרכי הלקוח, הן בסידור הראשוני של תכולת הארון והן בשמירה על הסדר והארגון לאורך זמן.

אצלנו ב”אידיאל”, שירות הלקוחות הוא ערך עליון. הוא מהווה חלק אינטגרלי מהזהות של החברה. אנו מחויבים לשים דגש על שירות אדיב ומקצועי, על ליווי לאורך כל הדרך ועל מתן מענה לכל שאלה ובקשה. הצוות שלנו, שעובר הכשרות רבות ופועל למען שיפור עצמי ללא הרף, מסייע באורך רוח ועם חיוך, ומוודא שהלקוח יקבל בדיוק את מה שביקש.

קהל הלקוחות שלנו מהווה את הלב הפועם של פעילותנו. כאשר הלקוחות שלנו שבעי רצון, הם לא רק עוזרים לנו לצמוח בכך שהם ממשיכים לעשות עסקים איתנו, אלא הם גם ממליצים עלינו לחבריהם ושותפיהם. ולכן שירות לקוחות מצטיין הוא חלק מה-DNA שלנו, בכל השלבים ובכל הרמות".

ב"אידיאל" מקיימים הרצאות לאדריכלים ומעצבים. המטרה היא להכיר טכנולוגיות חדשות בתכנון חדרי ארונות ופתרונות אחסון, ולהקנות כלים להכנת תיק של עבודות אדריכלות ועיצוב פנים.

סניפים

לרשת “אידיאל” 10 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, אשר מספקים לכל לקוח את כל המידע, הניסיון והמקצועיות הנדרשים לצורך רכישת ארון. בכל סניף יש אולם תצוגה מרווח ומזמין, בו תוכלו למצוא את שלל סוגי הארונות שאידיאל מייצרת. צוות העובדים המסור והמיומן של אידיאל יעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה, כולל מעצב שיספק לכם ייעוץ מקצועי.

אתר אינטרנט: http://www.ideal.org.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page