top of page

SUNCOO PARIS - בית האופנה הצרפתי - מגיע לדיזנגוף בת"א

חלי מרג'ן חוברת לתאומות מאיה ורוני שמריך בבוטיק הראשון בארץ של המותג SUNCOO

התאומות מאיה ורוני שמריך

המותג הצרפתי SUNCOO - PARIS מלביש פאשניסטות מזה חמש שנים בעולם, עם חמש חנויות דגל ועשרות נקודות מכירה ברחבי אירופה. המותג עשה עלייה לישראל, עם חנות דגל ראשונה בדיזנגוף. SUNCOO נוסד בשנת 2007על ידי סטלה ותומאס - זוג פריזאי עם חיבה לעיצובים נקיים, מינימליסטים ובעלי חספוס בוהמייני. אלה יצרו יחד פריטים פריזאיים שמתובלים בהדפסים שובבים, סריגים לוהטים, פריטים רקומים, משחקי שקיפויות ובדים, שמלות מוקפדות לצד שובבות...

אלי האבא עם מאיה

מאחורי הבאתו של המותג לארץ עומדת חלי מרג'ן (44) אשת אופנה שהחלה את דרכה בעולם האופנה לפני 25 שנה בתחום האופנה והקניינות.

חלי מרג'ן ואסנת שמריך - אם התאומות

לפני 19 שנה התחילה חלי כקניינית בדיזל, המשיכה כקניינית הראשית של פקטורי 54 עד לפני חצי שנה, והחליטה לצאת לדרך עצמאית במטרה לחפש מותג ביניים, כזה שיציע מצד אחד פריטים ייחודיים ומעוצבים לעילא אך יתומחר ברמה סבירה בהרבה ממותגי האופנה העילית (מותגי FIRST LINE) כזה שיאפשר ללקוחה להתלבש לכל מאורע בחייה - מלבוש קז׳ואלי לעבודה ועד לבוש ערב - וידבר גם לפאשניסטות וגם לנשים מאופקות יותר המבקשות לתבל את הגדרובה בפריטים קלאסיים עם טוויסט צרפתי.

מרג'ן חברה לתאומות מאיה ורוני שמריך (22). השתיים החליטו לשלב בין האהבה לספורט לבין האהבה העזה לאופנה, ובמקום טיול אחרי צבא החליטו לפתוח עם מרג'ן את SUNCOO TLV שעתידה להפוך לרשת, ולהשיק בקרוב גם אתר מכירה אינטרנטי למותג.

לדברי מרג'ן: ״המותג תפס אותי בשנייה הראשונה. יש משהו ביקר מדי שכבר לא מדבר לכולם, וגם קו משני של מותגי האופנה גבוהים מתומחר גבוה מדי. מצד שני, רשתות האופנה מציעות פריטים בידיעה כשאת רוכשת אותם את תהיי כמו כולם ולא מיוחדת. הלקוחה המקומית כבר מחפשת יותר מזה. מה שתפס אותי במותג זו האופנתיות שהוא משדר, האיכות של הפריט ורמת המחיר הסבירה לצרכנית פה בארץ ביחס למותגים צרפתים אחרים שמחירם כפול מזה של SUNCOO. זו נישה שחסרה בארץ גם ברמת המחיר וגם בהיצע. לכן המותג זמין ואטרקטיבי לבחורה בת 18 וגם לאישה בת 60״.

לדברי רוני שמריך: "מאיה, אחותי התאומה, ואני – בנות 22. שחקניות כדורגל מקצועיות בנבחרת ישראל. תמיד היתה לנו זיקה לאופנה. בעינינו, אופנה וספורט הן שילוב מנצח. מאיה לומדת צילום ב"גברא", ואני לומדת סטיילינג ב"שנקר". חלי הציעה לנו לנסוע לפריז כדי להתוודע למותג סאנקו. התאהבנו בו ממבט ראשון, והחלטנו לייבא אותו לארץ כזכייניות בלעדיות. ייבאנו בגדים ואביזרי אופנה שמתאימים לטעם, לסגנון ולמזג האוויר הישראלי. העיקר שנצא מהג'ינס והטי-שרט. החנות בדיזנגוף 310 תל-אביב, היא חנות הדגל שלנו. אנו מתכוונות להפוך לרשת, ולפתוח חנויות נוספות ברחבי הארץ".

SUNCOO מכוון לכולן, מהאישה החדשה ועד זו שחוששת לקחת סיכונים אופנתיים. בחנות הקטנה והמטריפה תמצאו את קולקציית חורף 2015-16, הכוללת טי שירטים, מכנסי אוברסייז ומחוייט, חצאיות סריג ודמוי עור , שמלות ערב וקזואל במגוון בדים רחב, ג׳ינסים, סריגי אנגורה וקשמיר, מעילי צמר, מעילי פוך, ז׳קטים ומעילים מבד סקובה ,ניילון ועור- כולם משחקים על גבולות הנשי-גברי עם מעילי אופנוענים, מעילים בהשפעות צבאיות וגזרות אוברסייז, לצד אביזרים משלימי הופעה, גם הם של המותג ובייבוא בלעדי של מרג'ן - נעלי עקב, מגפיים, סניקרס, תיקי בד ותיקי עור. מלוק יומיומי שמקבל טוויסט שונה ומפתיע כיאה למתלבשות הצרפתיות, ועד לבוש ערב מוקפד שישרת את הלובשת לאורך זמן ויאפשר לה לבלוט בהמון מבלי לקרוע את הכיס. ובקיצור - איכות אירופאית במחיר נגיש.

טווח מחירים: 299-1790 ₪

מכנסים 349- 690

חולצות 299-499

שמלות 399-990

סריגים 349- 590

מעילים 790-2490

נעלים ואקססוריז - 390-990

SUNCOO– רחוב דיזינגוף 310 תל אביב

טל: 03-5593690

שעות פתיחה:

ימים ראשון עד חמישי 10-20

יום שישי - 10-16

אינסטגרם - SUNCOOPARIS

פייסבוק - SUNCOO TLV

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page