top of page

קניון BIG FASHION נצרת חוגג כריסטמס מואר וצבעוני

WE WISH YOU A FASHION CHRISTMAS

סנטה קלאוס, תפאורת חג מרהיבה, ויריד דוכנים חגיגי, יוצרים חווית כריסטמס בלתי נשכחת בקניון

BIG FASHION נצרת.

האורות, העצים, הצבעים והטעמים והכל באווירת חו"ל אירופאית להפליא- קניון BIG FASHION נצרת כבר ערוך ומוכן עם כל מאפייני הכריסטמס. אז למה לטוס לחו"ל שאפשר למצוא חווית כריסטמס גם כאן אצלנו?

קניון BIG FASHION נצרת, קניון, אשר כמו בבירות מובילות באירופה, חוגג כריסטמס אמיתי. המקום כולו מעוטר בעצי אשוח, קישוטי כריסטמס מוארים, כדור שלג ענק ודוכנים שמציעים מתנות לחג.

גם חנויות ורשתות הקניון, בדיוק כמו באירופה, מקשטים את חלונות הראווה שלהם לקראת החג עם פתיתי שלג, עצי אשוח, איילים ונצנצים שמושכים את תשומת הלב לחלון גם ממרחקים, כאשר בקניון מתקיימת תחרות חלון הראווה היפה ביותר עם פרס מפנק לצוות החנות שחלון הראווה שלה יהיה המקושט והחגיגי ביותר.

בית עץ מסורתי של סנטה קלאוס מקושט ומואר נבנה בקניון ומשמש כחנות פופ אפ לכריסטמס עם מבחר של מוצרים, מתנות, קישוטים לעץ האשוח, ומזכרות לחג. גם סנטה קלאוס עצמו מטייל בקניון, מוביל תהלוכות, מחלק מתנות לילדים, רוקד וחוגג איתם עם שירי החג.

בנוסף, תוקם תפאורה מרהיבה המדמה את אווירת החג בבית על כל מאפייניה: אח ענק מעץ, שטיח צמר חמים, כסא נדנדה מעץ, עץ אשוח מקושט ומואר ומתנות מפוזרות מתחתיו ועוד.

עוד יתקיים בקניון יריד דוכנים חגיגי אשר יציע מגוון של אקססוריז מיוחדים לחג: קישוטים אותנטיים, כובעי סנטה, מאכלים מיוחדים, תבלינים ועוד.

האווירה הבינלאומית המאפיינת את קניון BIG FASHION נצרת במהלך הכריסטמס הינה חלק בלתי נפרד מהחגיגות המתקיימות בעיר נצרת, כאשר הקניון מציע למבקריו את חווית הכריסטמס בדיוק כפי שהיא באה לידי ביטוי ברחבי העולם.

קניון BIG FASHION נצרת מקבוצת ביג מרכזי קניות הינו מתחם לייף סטייל חדש וראשון מסוגו בישראל המאופיין בתמהיל חנויות מגוון ממיטב המותגים הבינלאומיים בדגש על אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים ובתי קפה. המתחם בנוי כשדרת רחובות פתוחים עם אלמנטים המותאמים לסביבה ולנוף המקומי, ההופכים את המרכז למתחם ייחודי באווירה בינלאומית ומעניקים תחושה של חווית קניה ברחוב עירוני המאופיין ברמה גבוהה של עיצוב.

עמוד הפייסבוק של קניון BIG FASHION נצרת מעדכן בקלות ובמהירות בכל הבשורות החמות ביותר מהקניון- המבצעים וההטבות שמציעות החנויות והרשתות בקניון, המותגים, הטרנדים האופנתיים, קולקציות חדשות, פעילויות ואירועים שונים שמתקיימים בקניון לרגל הכריסטמס.

ואם לא די בכל אלה... נצרת מציעה אטרקציות מענגות למבקרים בה:

מפעל חלווה נצרת, דור רביעי של עסק משפחתי המייצר טחינה, חלבה ומוצרים נילווים (רחת לוקום, חלביצה, דרז'ה שקדים מצופים, חלבה שערות מסולסלת, מסוגים ובטעמים שונים), ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הכל טרי וטעים.

בילאל מספר על מקורות שיח השומשום, ועל תהליכי הייצור. מעניין ביותר.

כנסיית הבשורה האורתודוקסית

בתוכה נמצאת המערה הקדושה, בה בישר המלאך גבריאל למרים הבתולה על לידת ישוע המשיח. המערה נבנתה מעל מעיין בשנת 326 לספירה, בתקופת שלטון הקיסר הביזאנטי קונסטנטיין.

כיכר הבישוף ולצידה הבית של התרבות והאמנות וה-guest house – בית הארחה בבניין עתיק ומיוחד.

המדריך פאוזי

שווקים – פירות ירקות וכמובן... מזכרות

חנויות ברחוב "אל-בשירה" -הבשורה

המסגד הלבן – אלג'מע אל-אבייד – כאן מאמינים בשלום ובאחווה. אין מטיפים נגד דתות אחרות. לא מקבלים תרומות כדי לא לערב "הון ושלטון"... סיוע מתקבל רק מבני המשפחה שמאמינים באותה האידאולוגיה הסובלנית.

וגולת הכותרת... "קפה קפה" בקניון BIG FASHION

לונה, המנהלת שניצחה על אירוח העיתונאים ביד רמה ובאהבה רבה, כאילו "קפה קפה" הוא העסק הפרטי שלה... ביחד עם צוות המלצרים החרוצים והאדיבים שלה - כיבדו אותנו, העיתונאים, בארוחת קריסטמס מסורתית ואותנטית. היה בה הכל מכל: מאכלים טעימים שהוגשו בצורה אסתטית, שפע שנבע מנדיבות-לב, אווירת חג ושירות מעולה.

ואם לא די בכל אלה, השתתפנו גם בסדנא להכנת קנאפה עליה ניצח השף הטורקי "לבן", וקינחנו בחגיגת קניות בקניון.

ומי צריך יותר מזה כדי לחגוג את החג ואת החיים הטובים?

חגיגות הכריסטמס יחלו בקניון BIG FASHION נצרת החל מ-10 בדצמבר.

הצטרפו לפייסבוק של BIG ותתעדכנו LIVE על כל האירועים, המבצעים וההטבות שמחכות לכם במרכזי וקניוני BIG בכל הארץ! https://www.facebook.com/BIGCENTERISRAEL צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page