top of page

ב"ברייט-הול" מבשלים אוכל איכותי וטעים, והלקוחות - מתפנקים...

מטעמי "ברייט-הול" - קייטרינג של כל סוגי המאכלים, לכל העדות, מוכנים וטריים – "לקחת הביתה" ולאירועים

בשנים האחרונות, כש"מעמד האישה" (המרצפת מול הכיור) כבר נשחק מרוב השקעת זמן ואנרגיה בבישולים... החלטתי לפרגן לעצמי. אחת לשבוע אני נוסעת לברייט-הול, ברחוב הפלדה 1 באור-יהודה, וקונה ארוחות מוכנות ומגוונות. בכל פעם, אני מברכת את אבי אחונוב - איש צנוע ועניו, ואת בני משפחתו השותפים לעסק, על הנוחות והפינוק שאני זוכה בזכותם. בני משפחתי, חבריי ואורחיי נהנים מהמטעמים האיכותיים, הטריים והטעימים, ואני – מיתפנה לתחביבים ולעיסוקים הכייפיים האחרים שלי.

הבוקר הגעתי לברייט הול. שלט כניסה מאיר עיניים מכריז על המקום משני צידי הרחוב. מגרש חנייה ממול - מיועד ללקוחות, עגלות קניות בפתח, וגיא בזזי – האיש שמאבטח את המטעמים, העגלות ומגרש החנייה - מקבל את פני הלקוחות בנועם ובנכונות לעזור.

ברייט הול נפתחה לפני 6 שנים. רינה בזזי, הקופאית הלבבית ואמו של גיא, מספרת:

"המסעדה היתה שייכת לאחי. לאחר 5 שנים הוא השכיר אותה לאבי אחונוב.

3 טבחים מקצועיים עובדים כאן: רפי, אלי וריצ'רד. לצידם, עוזרים להם בנאמנות ארבעה "סו-שפים" בחיתוך ירקות ובהכנות לקראת הבישול... הם מיומנים ומבשלים הכל: בשרים, ממולאים, סלטים, קובות, ירקות, אורז וקוסקוס... הם חרוצים כמו הגמדים בסיפורי האגדות: מבשלים במשך כל הלילה שבין ימי חמישי וששי, ובמהלך השבוע משעה 06:00 בבוקר...

אבי אחונוב

התפריט אמנם מגוון וקבוע, אבל אנחנו אוהבים לחדש מידי שבוע. היום למשל הוספנו מרק עדשים. בשבוע שעבר – רביולי בטטה. ההחלטה על חידוש המנות נעשית על-סמך בדיקת הצרכים של לקוחותינו. אנחנו בוחנים מהן המנות הפופולריות שהביקוש להן הוא גבוה, ומהן המנות שחלקן נשאר במגשים.

בימי ששי, כל המזון שנותר, נתרם ל"לקט ישראל". נציגים מגיעים עם מיכלים וממלאים אותם במזון עבור נזקקים".

דברים שכדאי לדעת על "לקט ישראל" ואולי התביישתם לשאול...

לקט ישראל הוקם בינואר 2003 כארגון-גג להצלת מזון בישראל. הוא מבטיח שעודפי מזון יגיעו ליעדם הנכון: לאנשים נזקקים.

מנכ"ל הארגון, יוסף גיטלר, ביחד עם אנשי הארגון וקבוצות של מתנדבים למען לקט ישראל – "מצילים" מזון לטובת נזקקים. אוספים אוכל מאולמות אירועים, קפיטריות, בסיסי צבא, חדרי אוכל של מפעלים, מפעלים לייצור אוכל, מגדלי פירות וירקות,... ומחלקים את האוכל לעמותות (מחיפה ועד שדרות) המטפלות בנזקקים, בילדים ובנשים בסיכון, בקשישים ובמשפחות מעוטות יכולת.

בשנים האחרונות הארגון "הציל" מאות אלפי ארוחות מוכנות ומאות טון פירות וירקות. היום הארגון "מציל" אלפי ארוחות חמות ועשרות טון של תוצרים חקלאיים ומוצרי חלב בשבוע.

רינה ממשיכה ואומרת...

"לבנה, חברתי הקופאית ואני – חברות בלב ובנפש. שתינו עובדות מול הלקוחות ומול הקופות. אנחנו אוהבות ליצור קשרים אישיים ולבביים עם הלקוחות. לבנה אפילו נפגשת עם כמה מהם לאחר שעות העבודה על כוס קפה...

לבנה ורינה

לקוחות מגיעים אלינו מכל רחבי הארץ. המוניטין שלנו נבנה ומתפשט מפה לאוזן. עיקר הקניות נערכות בימים חמישי וששי".

ליד הקופה ניצבים 3 מסופים. הנהלת החברות תן-ביס, קופונפון וסיבוס מאפשרות לעובדיהן לאכול במטעמי ברייט-הול לאחר העברת כרטיס. למקום מגיעים גם עובדי החברות העסקיות בסביבה כמו טויוטה, סיריוס, אגד תעבורה ועוד...

לשאלתי, איך אתן רזות כשאתן מוקפות בכאלה מטעמים, עונה רינה: "אמנם הכל טעים, אבל אני חייבת לשמור. לעומת זאת, אצל לבנה, הרזון הוא טבעי".

שירן חוגי, הקופאית היפה... הבת של רינה בזזי

אורית דוידוב, בתו של אבי אחונוב, נוהגת בחוכמה. לא מבשלת. מטעמי ברייט-הול עושים את העבודה במקומה. אמא אוחנוב, לעומת זאת, מבשלת מאכלים שהיא אוהבת, ומגוונת עם תוספות מהמקום.

אורית אחראית על השיוווק והפרסום (אינטרנט, פייסבוק, שלטי חוצות, גרפיקה, לוגו...). בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים, ותורמת מהידע שלה לטובת העסק. "היה לי חבר במשך 3 שנים. הוא שחקן תיאטרון וטלוויזיה, מנחה ותסרטיאי מוכשר. גם הוא בא ממשפחה בוכרית. במסורת הבוכרית לא מקובל שזוג יתרועע ללא מטרה ברורה באופק. מאחר שחברי הוא ליברל בנשמתו, "המטרה" לא נראתה באופק שלו. אבא קיים איתו "שיחת גברים" בנושא "יחסינו לאן?". בתום השיחה הוא ביקש ממנו למסד את הקשר בחתונה או להיפרד. ההתלבטות שלו הסתיימה בהצעת נישואין. היום אנו חובקים בן.

לדברי אורית...

"אחי הבכור ישי, מנהל את העסק. הוא למד טבחות ולכן מבין את מהות העסק. הוא עובד בכל ימות השבוע, ומלווה את הכנת התבשילים בלילות שבין חמישי וששי. ביום ששי, מן הסתם, הוא ישן ונח.

אייל, אחי השני – מנהל עסק משפחתי בתחום מוצרי חשמל.

ואבא, אבי אוחנוב - בעבר הוא ניהל אולם אירועים בראשון לציון. הוא מבין טוב באוכל. עד לניהול מטעמי ברייט הול, הדרך היתה קצרה ובטוחה.

רינה ולבנה הקופאיות – בזכות אישיותן הנעימה והמקרבת, הן "מייצרות" לקוחות נאמנים. סביב הקופה יש אווירה של צחוקים, מצב רוח טוב וחברותא נעימה".

ברייט הול מציעה אוכל טעים ואיכותי, שירות לבבי ומעשי חסד של תרומה שבועית קבועה ל"לקט ישראל" – ומי צריך יותר מזה כדי להתברך במעשי ידיו להתפאר?

בשרים

דגים

ממולאים

קובות

מאפים

מכל טוב הארץ...

ברייט הול – אוכל כשר

רחוב הפלדה 1, אור-יהודה

ימים ושעות פתיחה:

ימי א' 10:00 עד 18:00

ימים ב' – ה' 10:00 עד 20:00

יום ו' 06:00 עד 15:00

טלפון 03-6347744

פקס 03-6347740

צילומים: סימה להט, אתר ברייט-הול

כתבות נוספות
bottom of page