top of page

'Nature Valley' – חטיפי דגנים טעימים, משביעים ובריאים

"נייטשר וואלי" - מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי משיק סגמנט חדש וייחודי מסוגו בקטגוריית חטיפי הדגנים: חטיפי פופקורן בעלות השקעה של כ-4 מיליון ₪

תחת הסגמנט החדש ישווקו חטיפי הפופקורן בטעמים: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט, בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים המכילים 92 קלוריות לחטיף. מחקר חדש שערכה נילסן מגלה כי הישראלים אוהבים חדשנות: 57% מהישראלים רכשו מוצר חדש במהלך הקנייה האחרונה שלהם לעומת 44% בממוצע ממדינות אירופה.

מותג חטיפי הדגנים Nature Valley של קונצרן המזון הבינלאומי ג'נרלס מילס, משיק היום (26.10) סדרת חטיפי דגנים מהפכנית שטרם נראתה על המדפים בישראל! – חטיפי פופקורן. מדובר כאן בסגמנט חדש וייחודי בשוק חטיפי הדגנים שפותח על ידי ג'נרלס מילס העולמית, המביא איתו חדשנות ובשורה אמיתית לשוחרי חטיפי הדגנים, המחפשים חטיף חלופי למתוק המאפשר גם לשמור על המשקל.

בג'נרלס מילס מציינים כי בתהליך הפיתוח של חטיף החדש, על אף היותו ארוך ומורכב הושקעו מאמצים רבים לשמור על המרקם האוורירי של הפופקורן בצורה המקסימלית לצד שמירה על מרקם פריך בהתאם לפטנט. הרעיון לפתח ולייצר חטיפי פופקורן נבע בעיקר מהצורך להציע לצרכני חטיפי הדגנים מוצר חדשני וייחודי ל- Nature Valley שישלב בתוכו את הערכים הקשורים לפופקורן לדוג': קליל, בריא, מפנק, טעים וכיפי.

בשלב ההשקה ישווקו חטיפי הפופקורן בשני טעמים: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט, בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים ובהמשך תורחב הקטגוריה לטעמים נוספים. כל חטיפי הפופקורן מכילים 92 קלוריות לחטיף, וימכרו במארז של חמישה חטיפים בכל רשתות השיווק ובבודדים בחנויות הנוחות. החטיפים החדשים עשויים מדגנים מלאים ומכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים כאשר הפופקורן מהווה מרכיב עיקרי ומשמעותי.

מחיר מומלץ לצרכן 19.90 ₪ למארז.

לדברי יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ריטייל ג'נרלס מילס ישראל:

"אנו שמחים לצאת הראשונים עם סגמנט חדש בשוק חטיפי הגרנולה. ג'נרלס מילס ישראל שמה לה למטרה לפתח כל העת מוצרים חדשניים המבוססים על הצרכים של הלקוחות. אנחנו מנהלים דיאלוג שוטף דרך מחקרים איכותניים: פנים אל פנים, קבוצות מיקוד וכן קשר בלתי אמצעי במדיות החברתיות. חטיפי הפופקורן החדשים נותנים מענה למי שמחפש מתוק ליד הקפה בין הארוחות אך מעוניין לשמור על הגזרה, נייצ'ר וואלי פופקורן מכיל 92 קלוריות, הוא אוורירי וטעים. ישראל היא המדינה השנייה בעולם אחרי אנגליה שמשיקה את החטיף הזה אחרי תהליכי פיתוח ארוכים ומורכבים. ג'נרל מילס ישראל תמשיך להביא את המוצרים החדשניים והמובילים בעולם בתחום חטיפי הדגנים מתוך מחויבות של המותג המוביל בקטגוריה להביא את הבשורה. אני צופה כי החטיפים החדשים יתפסו נתח שוק של כ־10% כבר בשנה הראשונה לחדירה".

לקראת ההשקה ערכה חברת ג'נרל מילס ישראל מחקר סנסורי באמצעות חברת new sense research (מקבוצת נילסן ישראל). המדגם נערך בקרב 160 מבוגרים בגילאי 20 עד 40, צרכנים של חטיפי גרנולה. ממצאי המחקר עולה כי, 93% אהבו את החטיף, במיוחד אהבו את הטעם, שילוב הרכיבים, קלוריות נמוכות והייחודיות. יותר ממחצית מהמדגם מאד אהבו את החטיף ( 54% ) והעריכו אותו בציונים גבוהים מאד (מעל 8.0 בסקלה של 0-10).

עוד עולה מהמחקר, כי כוונות הקנייה למוצר החדש היו גבוהות, כאשר 8 מתוך 10 צרכנים ציינו כי היו קונים אותו.

החטיף החדש עונה על צורך חדש, בהשוואה לחטיפים הקיימים, ונמצא כי 60% הצהירו כי יקנו אותו בנוסף לחטיפים הקיימים, ולא במקומם.

ממחקר חדש אחר שערכה נילסן לאחרונה, שבחן את מידת הפתיחות של צרכנים למוצרים חדשים מגלה כי הישראלים הרבה יותר פתוחים לחדשנות מהאירופאים. אחוזי ההתנסות שלהם במוצרים חדשים גבוהים מאוד ביחס לצרכנים ממדינות אירופה, כאשר 57% מהנשאלים הישראלים השיבו כי רכשו מוצר חדש במהלך הקנייה האחרונה שלהם, זאת לעומת 44% בממוצע, מהנשאלים ממדינות אירופה.

שוק חטיפי הגרנולה בישראל עפ"י נתוני נילסן 2015 נאמד בכ- 200 מיליון ₪ בשנה. ג'נרל מילס ישראל מובילה את שוק חטיפי הגרנולה עם המותג נייצ'ר וואלי ומחזיקה ב- 26.5% נתח שוק.

ולסיום...דברים שכדאי לדעת על נייטשר וואלי, ואולי התביישתם לשאול

Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.

צילום: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page