top of page

חורף 15-16 קסידי בוטיק COMFORT  ZONE

קולקציית החורף של 2015-2016 משפעת מתחושות – התחושות של - COMFORT ZONE איזור הנוחות האישי של כל אחת ואחת , מתוך מחשבה ליצור חיבור אישי לקולקציה לכל לקוחה.

חיפוש מקורות חדשים – RE SOURCES

כדי למצוא מקורות חדשים פנינו לעבר ,לתחילת תקופת המחשבים,במחשב ראשון-שבו היה שימוש בצורות פשוטות. בשילוב אומנות הבלוק וארכיטקטורה.כשההשראה לקוחה ממבניים תעשייתיים , הצללית הינה בהשראת בגדי עבודה במראה גרפי מובנה וקופסתי, ומושפע מספורט ומנוחיות ,הכולל , מעילי פרקה עם כיסים גדולים, יש ללבוש אותם עם סריגי גולף, במראה ספורטיבי.

מוטיב רטרו חשוב העונה הינו דפוס דומיננטי ודרמטי של משבצות –grid lock במכנסיים,שמלות בגזרות רטרו, וכן חולצות בהומאז לחולצות הפלנל מתקופת הגראנג, ג'קטים קצרים בשילוב של בוקלה צמרי ודמוי עור מט עם תפורים מודגשים.

טופים במבנה קופסתי מעטרים ברשת עדינה גזורה בצורה תעשייתית בקווים נקיים.שעוברים שטיפה וצביעה בעבודת יד ,חיבור חומרים שונים שימוש בבדים במבנה בסיסי.

בדים- דמוי עור שטוף במגוון צבעים עשיר , סריגי בוקלה גס בצבעוניות אפרורית , בד צוללנים דו צדדי.בשילוב חומרים חדשניים.

צבעוניות: צבעים קרים ומתכתיים לקוחים מעולם העבודה ומהעולם הטכנולוגי: כחולים כהים אינדיגו, אפורים שונים ומלאנ"גים במראה שטיפות לא אחיד.

"עשביות" HERBARIUM

זה יותר מטרנד אופנתי – זהו אורך חיים, פשטות שנותנת כבוד אמיתי לטבע ולאיזון בחיים, רגישות והגנה על הסביבה ימלאו את כל צרכנו, בית, חיים, שכבות מגינות רכות ומכרבלות, סריגים גדולים, לבוש אורגני, מבדים טבעיים אבל גם דפוסים, רקמות ועיטורים עם אלמנטים אורגניים מן הטבע ,

לבוש בית ללבישה בחוץ. שכבות של סריגים עבים, שמלות סריג וצבעים טבעיים,שימוש בדמוי עור רך, צבעים מרגיעים סופר חיוורים שמשתלבים בצורה אורגנית.

טקסטורות ושעירות מקבלות טוויסט על גזרות קלאסיות פוקוס על כתפיים שמוטות בז'קטים ומעילים באורך ¾, סריגים בסריגה מאוד גסה במידות XL, מעילים נדיבים מקווילט.שכמיות גדולות ומפנקות עם גדילים וטקסטורות גסות .

פרוות קצרות ומקורזלות, דפוסי פרחי בר, באריגה גסה,בד דו צדדי. נגיעות תחרה ואפליקציות מעל בטנות, למראה מתחכם .

לבוש בית שיוצאים איתו החוצה בתחכום והרגשה של יוקרה. להישאר בבית אף פעם לא היה כל כך שיקי.

צבעוניות אורגנית של ירוקים החל מירוק זית, ירוק יער עמוק ועד ירוק מנטה קריר וצבעים מחממים של חומים, אדום יין ,בורדו ובריק.

נשף ונציאני VENITIAN BALL

ניחוח של לילות ונציה. ההשראה מהקרנבל שנחגג בוונציה מדי שנה בחג זה הותרו חילופי תפקידים בין גברים לנשים, בין אצילים לדלת העם, בין מציאות לפנטזיה.

רומנטיקה , תענוג איטי, שילוב של טכנולוגיה גבוהה ופשטות. האיטיות מזמינה אותנו לקחת את הזמן לראות את הדברים בפרטים ויוצרת תשוקה למשהו איכותי עשוי טוב.פריטים עם אמירה של מודרניות נשית.

גזרות אלגנטיות- חליפות שלמות מסאטן מעוטרות בוולנים טוניקות עשירות משולבות בד לורקס ורשת עדינה, שמלות לורקס ארוכות, שמלות סריג עם מחשוף גב מפתיע.

בדים באיכות גבוהה, סאטן, , ברוקד, ג'אקרד עם חוטי לורקס, בוקלה גס משולב בלורקס, סריגה בצפיפות גבוהה , שילובי תחרה איכותית.

פלטת צבעים שלקוחה מעולם התכשיטים :גוונים מטאליים שימוש בכסף וזהב וצבעוניות של אבנים יקרות.

צילומים​: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page