top of page

אנריקה איגלסיאס - כוכב הפופ הספרדי - מגיע להופעה אחת בישראל

אנריקה יגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו Sex and Love Tour להופעה אחת בלבד ב- 16 בדצמבר 2015, בהיכל מנורה מבטחים.

מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון 18.10.15 בשעה 19:00 במשרד הכרטיסים לאן 8780* www.leaan.co.il

מחירי כרטיסים:

290- יציע

390-360 אולם

890-590 אורקסטרה

סיבוב ההופעות העולמי החדש של אנריקה איגלסיאס SEX AND LOVE באירופה ובאמריקה, מגיע בעקבות אלבום האולפן העשירי שלו הנושא את אותו השם. הסיבוב החל בספטמבר 2014. מופעי החימום של הסיבוב כללו בין השאר את פיטבול Pitbull בצפון אמריקה, ג'י באלוין J Balvin בצפון אמריקה, דמי לובאטו Demi Lovato באירופה, וג'אן מיגאן Juan Magan בפורטוגל ומכסיקו. עדין לא נקבע מופע החימום בישראל.

איגלסיאס מצליח לשמר את מעמדו כאחד מאומני הפופ המובילים והחשובים בעולם:

זכייה בתואר "אמן השנה" ו"האומן הגברי החביב" בטקס Latin American Music Awards שהתקיים בתחילת חודש אוקטובר ושני להיטי ענק שהנפיק השנה: השיר El Perdon יחד עם Nicky Jam אשר זכה בתואר שיר השנה בטקס Latin American Music Awards ונמצא במקום החמישי במצעד גלגל"צ והשיר Bailando שהוא אחד מעשרת הקליפים הנצפים ביוטיוב בכל הזמנים (מקום 7) עם 1,070,883,424 צפיות.

לקראת הופעתו של אנריקה בישראל, התקיימה הבוקר מסיבת עיתונאים.

שי מור יוסף מבעלי קבוצת בלוסטון, אמר:

"גם אנריקה וגם אנחנו מגיעים ונפגשים למרות המצב הבטחוני בארץ. אנו מביאים ארצה אמנים מובילים, כשהם בשיאם. רוצים שמחירי הכרטיסים יהיו הוגנים, כדי שהקהל הישראלי יגיע בהמוניו ויהנה מהופעה חווייתית ואיכותית".

גיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון, אמר:

"בתקופה זו, חשוב לנו החיבוק מהתקשורת. חשוב לחשוף שאמנים בסדר גודל כזה כמו של אנריקה – מגיעים למרות הכל ואף על פי כן. למוזיקה ולתרבות אין גבולות. העשייה והיצירה מגיעות לקהל הישראלי. אנו נמשיך להשפיע על אמנים להגיע ארצה, ולצאת מכאן שגרירים אוהבי המדינה ואוהבי העם".

SEX AND LOVE TOUR - SET LIST

  1. "Tonight I'm Lovin' You"

  2. "I'm a Freak"

  3. "I Like How It Feels"

  4. "No me digas que no"

  5. "Heart Attack"

  6. "Nunca te olvidaré"

  7. "No me digas que no"

  8. "Bailamos"

  9. "Cuando Me Enamoro"

  10. "El Perdedor"

  11. "Por amarte"

  12. "Experiencia religiosa"

  13. "Lloro por ti"

  14. "Loco"

  15. "Finally Found You""Be With You"

  16. "Escape"

  17. "Dímelo"

  18. "Bailando"

  19. "Tonight (I'm Lovin' You)" (reprise)

  20. "Hero"

  21. "I Like It"

דברים שכדאי לדעת על אנריקה...

אנריקה, בנו של הזמר המפורסם חוליו איגלסיאס נולד במדריד לפני 40 שנה. את הקריירה המוסיקלית המצליחה מאד שלו החל בהשתתפות במחזות זמר בתקופת התיכון. במהלך לימודיו באוניברסיטת מיאמי הוחתם בחברת fonovisa שם הוציא את אלבומו הראשון (1995). הצלחתו של האלבום בשוק הלטיני בכל רחבי העולם הובילה את חברת Universal Music latino לחתום איתו תוך שנה על חוזה הקלטות בשווי של כ- 50 מיליון דולר.

שנה לאחר צאת אלבומו הראשון איגלסיאס מוציא את הרלבום השני Cosas Del Amor ויוצא לסיבוב הופעות מקוצר במהלכו הוא מתבשר על זכייתו בתואר הזמר הלטיני האהוב ביותר ב- Amarican Music Award. ושוב חולפת שנה וב-1997 הוא משחרר את אלבומו השלישי Vivir הממקם אותו בצמרת כוכבי המוזיקה הלטינים בכל רחבי העולם.

את אלבומו הרביעי Enrique שיצא בשנת 1999 הקליט באנגלית וכך גם את התקליטים הבאים שלו. הפריצה הגדולה הגיעה באלבומו השני באנגלית Escape. הסינגל הראשון מתוכו Hero חרך את המצעדים בכל רחבי העולם והגיע למקומות הראשונים במצעד הבריטי הנחשב.

באלבומי האולפן, ההופעה והאוספים שהוציא אנריקה בעשרים שנות פעילותו הוא שיתף פעולה בין השאר עם נדיה, סיארנ, אייקון, אשר, ניקול שרזינגר, חואן לואיס גווארה, פיטבול , רומאו סאנטוס, דצמבר בואנו , גנטה דה זון ואחרים .במהלך הקריירה זכה איגלסיאס ב- world music awards ב-2 קטגוריות: World best-selling Latin performer ו-World's best-selling Spanish artist

קבוצת בלוסטון בבעלותם של שי מור יוסף וגיא בסר הוקמה בשנת 2007 . היא נחשבת לאחת משלושת קבוצות ההפקה הגדולות בישראל. הקבוצה מספקת מערך מקיף של שירותי הפקה ותוכן ובכלל זאת הפקת מופעים ואירועים, קריאייטיב, מיתוג, עיצוב, פרסום, שיווק וניו מדיה . בשנים האחרונות הביאה הקבוצה לישראל בין השאר את הופעותיהם של בון ג'ובי, ריהאנה, בקסטריט בוייז, וואן ריפבליק ואחרים.

מרסל אברם – מפיק ומייבא הופעות של אמנים בינלאומיים לישראל למעלה מ-30 שנה. בין השאר הביא לישראל בשנים האחרונות את לאונרד כהן, פול סיימון, אלטון ג'ון, בוב דילן, רובי וויליאמס, בון ג'ובי ואחרים

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page