top of page

אגדת האחים קריי

ארה"ב 2015

בימוי: בריאן הלגלאנד בהשתתפות: טום הארדי – רונלד קריי / רג'י קריי אמילי בראונינג – פרנסס שיי אורך הסרט: 131 דקות הסרט מגיע לבתי הקולנוע ב – 8.10.2015

תקציר: לונדון בשנות ה- 60 הייתה מרכז האופנה, התרבות והמתירנות שהפיצה את בשורת המהפכה לכל העולם. אבל במקביל ומתחת לפני השטח, מי שניהלו את העיר למעשה הם אחים תאומים ששלטו בה דרך עסקי המאפיה שלהם. זהו סיפור אמיתי!

בריאן הלגלאנד, הבמאי זוכה פרס האוסקר ( סודות אל.איי, מיסטיק ריבר ) מביא את סיפור עלייתם ונפילתם של האחים קריי, התאומים הידועים לשמצה רג'י ורוני קריי, את שניהם מגלם בתצוגת משחק מדהימה השחקן טום הארדי.

כאשר רוני משתחרר מהכלא, האחים יוצאים לכבוש את האיסט אנד של לונדון. הם מתעסקים עם נגסטרים אכזריים ועובדים עם המאפיה האמריקנית, מגיעים למעמד של סלבריטאים, מחוזרים ע"י עשירי ומפורסמי לונדון ונראה שהם בלתי ניתנים לעצירה.

בינתיים, רג'י מתאהב בבחורה מקומית, מתחתן איתה ומבטיח ללכת בדרך הישר, הוא מתרחב לעסקים לגיטימיים כבעלים של כמה מועדוני לילה.

עם זאת, שום דבר לא נמשך לנצח. האימפריה של האחים קריי מאויימת מכל הצדדים: חקירה משטרתית מתמשכת, ההתפרצויות האלימות והפרנואידיות של רוני אשר מובילות אותו לבצע רצח וההתפוררות האיטית של הנישואין של רג'י אשר מובילים לטרגדיה.

"אגדת האחים קריי" הוא מותחן פשע מהפנט שלוקח אותנו אל ההיסטוריה הסודית של שנות ה – 60 בלונדון, והאירועים יוצאי הדופן שהפילו את תאומי קריי מגדולתם. צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page