top of page

תערוכת "ריהוטים 2016"


"EGO ITALIANO" - מותג מערכות הישיבה האיטלקי – הושק בתערוכת "ריהוטים 2016"

התערוכה נפתחה לקהל הרחב במוצאי החג הראשון של סוכות ב-28.9.15 במרכז הירידים בתל-אביב. הכניסה חינם.

תערוכת "ריהוטים 2016" התערוכה המובילה בתחום העיצוב והריהוט בישראל יוצאת לדרך בהשקעה של כ-30 מיליון שקל, מתוכם כ-2 מיליון שקל בקמפיין הפרסום בהובלתו של מושיק גלאמין. הקמפיין כולל: טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט.

היקף פעילות צפוי ל"ריהוטים" כ- 200 מיליון שקל.

זו השנה ה- 38 שבה יוצגו תחת קורת גג אחת יוצגו הקולקציות האחרונות, החידושים והטרנדים האחרונים של מיטב החברות והמותגים הבולטים והמובילים כיום בארץ ובעולם בתחום הריהוט והעיצוב. התערוכה תארח השנה מותגים ומעצבים בינלאומיים בולטים בתחומי העיצוב, התכנון, הריהוט והמוצרים המשלימים לבית, מהארץ ומחו"ל ואף מותגים בינלאומיים שהוצגו בתערוכות עיצוב בעולם.

למעלה מ- 120 מציגים בתחום העיצוב והריהוט

בתערוכה ייקחו חלק למעלה מ-120 מציגים, בין המשתתפים בתערוכה, חברות מובילות במשק, ביניהן: ביתילי, הולנדיה, מטבחי זיו, נטוצי, ניקולטי, ד"ר גב, אירופלקס, אולטימה, סימונס, נייט סליפ, עצמל'ה, האוס אין, זאגה, ועוד רבים אחרים.

המע"מ ירד מ-1 באוקטובר ל-17%.

מספר חברות המשתתפות בתערוכת "ריהוטים 2016" (ביניהן הולנדיה, אירופלקס ואחרות) הודיעו על הורדת המע"מ כבר עם פתיחתה של התערוכה, וזאת לצד מבצעים אטרקטיביים רבים אחרים.

לדברי Giuseppe Gagliardi - נציג חברת Pauza Italiano מאיטליה: העיצוב שלנו ייחודי, הכל עשוי עור רך. אין פלסטיק ואין PVC

Piero Stano ,Giuseppe Gagliardi, יוסי הוך

יוסי הוך, מנהל השיווק המכונה ע"י ג'וזף "האנגרגטי מכולם" אמר בהשקה: תחילה חיפשנו עיצוב איכותי ואסתטי, ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר הזול ביותר, עבור הקהל הדתי חרדי. קפצתי על הספות האיטלקיות כדי לבחון את עמידותן כשיגיעו למשפחות ברוכות ילדים. כשהספות עברו את המבחן, קבלנו את זכיון של החברה האיטלקית המובילה בתחום הריהוט. התחלנו מכירה ממחסן (כדי לחסוך עלויות), וברווח של 5%. ממכירה התחלתית לקהל הדתי הגענו כיום ל-5 סניפים, ביניהם הסניף בראשל"צ המציע רהיטים גם לקהל הרחב.

חברת פאוזה איטליאנו הישראלית, בבעלותו של יוסי הוכמן, קיבלה את הזיכיון לשיווק ולהפצה בישראל של EGO ITALIANO, מותג מערכות הישיבה האיטלקי היוקרתי, המביא את בשורת מסורת העיצוב האיטלקי האותנטי. המותג קוטף בשנים האחרונות פרסים רבים בתחום החדשנות העיצובית ומרענן את זירת העיצוב האיטלקית אשר עברה מספר משברים לאחרונה.

בכוונת החברה הישראלית להקים רשת של חנויות רהיטים יוקרתיות אשר תהיינה פרוסות ברחבי הארץ, ולאפשר למשקי הבית השונים לרכוש ריהוט מעוצב, באיכויות הגבוהות ביותר פרי תוצרתה של חברה איטלקית המצהירה על עיצוב וייצור Made in Italy 100% וכל זאת במחירים שפויים.

בכוונת פאוזה איטליאנו להנגיש לקהל הישראלי את אחד מהמותגים האיטלקיים המוכרים והחזקים ביותר בתחום מערכות הישיבה.

הסיפור של EGO ITALIANO

חברת EGO ITALIANO הוקמה בשנת 2007 על טהרת העיצוב והגימור האיטלקי.

החברה הוקמה על ידי בכירים בתעשיית הריהוט האיטלקית (יוצאי ניקולטי, נטוצי ומותגים נוספים), מעצבים ואנשי שיווק כאחד שחברו יחדיו להקמת חברה שתייצג את הגאווה ומסורת העיצוב האיטלקית בעלת המוניטין והוותיקה.

למקימי EGOITALIANO צרבה העובדה שמותגים איטלקיים גדולים הופכים לממוסחרים יותר ולזולים יותר (מבחינת האיכות), משתמשים בחומרי גלם פחות איכותיים ואפילו מתחילים לייצר סחורות רבות מחוץ לגבולות איטליה, במדינות כמו סין או רומניה בהן איכות העבודה היא נמוכה.

גאווה איטלקית

מקימי החברה החליטו לקרוא לחברה על שם הגאווה הגדולה והמסורת היציבה שהם רוצים לשמר - שימוש בחומרי גלם איטלקיים בלבד - החל מהעורות האיטלקיים, הפרות שגדלות ומטופחות באיטליה ועד לסוגי העץ בהם נעשה שימוש ברהיטים, דרך המעצבים עצמם, והבדים השונים: הכל, ללא יוצא מן הכלל הוא תוצרת איטליה ומכאן לקוח גם שם החברה – EGO ITALIANO.

צוות מעצבים בעלי שם עולמי

לחברה צוות של מעצבים וותיקים להם ניסיון ארוך שנים של עיצוב במיטב חברות הריהוט האיטלקיות. Giulio Manzoni, Stefano Bonavita, Fabrizio Ballardini, Enzo Melasi , Leo Stano. אל הצוות הצטרף גם מעצב העל הצרפתי Sylvain Joly .

מפעל החברה ממוקם ב-MATERA, חבל ארץ בדרום איטליה שנחשב למרכז עולם העיצוב האיטלקי ובו ממוקמים המפעלים של החברות המובילות.

מה בקולקציה?

קולקציית 2015/2106 של Egoitaliano ממזגת יחד מסורת איטלקית עם טכנולוגיה מתקדמת, כך שבאותו המוצר משמשים יחדיו החמימות של העץ יחד עם מוצקות הפלדה במשחקים גיאומטריים., גימורים חדשניים, ומנגנונים של חיישני מגע הופכים את הספה לדינמית וניתנת לשינוי.

זו הפרשנות של Egoitaliano למסורת העיצוב האיטלקית אותה היא עוטפת אותה במעטה של חדשנות ועיצוב.

בולטים בקולקציה:

  • הדגם האייקוני ALICE שהולבש בשנים קודמות בבדי ג'ינס וינטג', בעור בצבעי ניאון, ובשילובים של ציורי קיר ואיורי רחוב אמיתיים, מוצג בשנת זו בשילוב הדפס טלאים גיאומטרי ומגוון חדש של צבעים.

  • יחידת המחקר והפיתוח של החברה שואפת כל העת לחדש: דגמים רבים מקבלים עדכון עכשווי כמו דגמי Audrey ו-Sueli - במונחים של נוחות ומודולריות.

  • דגם Ashely למשל מעוצב בקווים עכשוויים ומשולב ברגליים עשויים טיטניום, שהן פרי פיתוח בלעדי של החברה ובתוספת של מנגנון ריקליינר לכתפיים ולגב.

  • כורסת ליזי - הסובבת סביב עצמה ברוטציה של 360 מעלות,

  • עוד מציגה החברה מערכת רילקס חדשה בעלת שני מנועים ותנועה עצמאית המאפשרת תנועה אנכית של משענת הגב, לניצול מקסימלי של השטח.

החממה של Ego Italiano

רעיונות חדשניים באים לידי ביטוי בפרויקט EGOLAB – יחידת מחקר ופיתוח שמשמשת כחממה לכישרונות הצעירים של הדור החדש. EGOLAB משמשת כזכוכית מגדלת לעולם העיצוב הבינלאומי כמו גם לעולם האופנה ועולם העיצוב הגרפי. חממה זו משלבת את הערך של Made in Italy עם ערכים בסיסיים של תרבויות אחרות.

קולקציית הקפסולה מעוררת ההשראה של EGOLAB מאופיינת בעיצוב בינלאומי שמייצגת את ההתפתחות של עולם העיצוב והריהוט.

החנות הראשונה נפתחת בימים אלה בראשון לציון ובהמשך תפתחנה חנויות נוספות: בדיזיין סנטר, במרכז ירושלים, בנתניה, בחיפה והרצליה פיתוח

Giuseppe Gagliardi ,Piero Stano מחברת אגו איטלינו

בביקורי בתערוכה שכבתי על מיטת הולנדיה מתכווננת (ראש ורגליים) מול מסך טלוויזיה, והמחוברת למערכת סטראופונית.

את ראשי הנחתי על כרית אומרסיו (מלשון "לחבק" באיטלקית)

אין ספק: חוויתי נוחות ואיכות במיטבן. פינוק לשמו.

תרבות השינה האירופאית מייחסת חשיבות רבה לפני משטח השינה עליו מונח המזרן בעשרות מחקרים שנערכו במהלך השנים נמצא כי השפעת פני משטח השינה עליו מונח המזרן מהווה גורם מכריע, ומשפיע באופן ישיר על איכות השינה של המשתמש. שינה על משטח אורטופדי משפרת במקרים רבים את איכות השינה ביותר מ- 30%. חברת הולנדיה הינה היחידה בישראל המייחסת חשיבות רבה לא רק למזרן, אלא גם למשטחי השינה, הכל על מנת להעניק חווית שינה מושלמת ומיוחדת במינה.

אבי ברססט, מנכ"ל ובעלים של הולנדיה, מעיד על עצמו שהוא אוהב לישון. הוא אפילו חיבר ספר שעוסק בנושא השינה, שנקרא "לילה במתנה".

Design Market - לראשונה בתערוכת "ריהוטים" יתקיים שוק מעצבים בסדרות קטנות בתחום הריהוט והאביזרים הנלווים וכן בתחום ההום-סטיילינג. זו השנה השלישית ברציפות שתערוכת ריהוטים מעמידה במרכז פעילותה את נושא "עיצוב בר-השגה" וקיומו של שוק זה הוא המשך טבעי למאמצי של הנהלת התערוכה לאפשר גם לכל אדם באשר הוא ליהנות ממוצרי עיצוב במחירים נגישים ואטרקטיביים. נשוק יתקיים בשטחים הפתוחים של התערוכה במרכז הירידים וישתתפו בו כ- 20 מציגים שלאחדים מהם זו ההזדמנות הראשונה להציג ולמכור את יצירותיהם.

"שרפרפים" - תערוכת סטודנטים מהסטודיו לעיצוב מוצר, המחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו חיפה – ביטוי מיוחד יינתן השנה בתערוכה לסטודנטים, מסטודיו לעיצוב מוצר במחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו חיפה, שבה הם יציגו את עבודות הגמר שלהם שנעשו במסגרת קורס.

הקורס השנה עסק בשרפרפים ואפשר לסטודנטים לתת פרשנות אישית לשרפרף ע"י בחינה מעמיקה של צרכיו, הפרופורציות הנכונות וקהל היעד שלו ובהמשך הם נתבקשו לתת אינטרפרטציה אישית משלהם לשרפרף מעץ.

בין הסטודנטים המעצבים שמשתתפים בפרויקט: חן שמעוני המציגה טקסטורה חדשה המורכבת מסוגים שונים של עץ היוצרת ניגודיות בין ישן וחדש, זול ויקר, עידן רז שמציג שרפרף שרגליו מתפקדים כמושב, וכשהמשתמש מתיישב מתבצעת נעילה גאומטרית. המתרחשת רק בעת הישיבה. בנוסף, יציגו מואב ועדיה, יונתן בן דוד, ניב מזרחי, לוטם חממה, אמאני עאזם ועוד.

אוצרי התערוכה הם חן שמעוני וניב מזרחי, סטודנטים במחלקה לארכיטקטורה שנה א',

וצילום הפרוייקט בוצע ע"י אנדריי איסקרולסקו, סטודנט במחלקה לצילום שנה א'.

כנס למעצבים ואדריכלים בנושא כ"חומר ביד היוצר"

הכנס המיועד לאנשי מקצוע בתחום העיצוב והריהוט יארח השנה את אפרת פרידלנד – אשר ניהלה את הקמתה של ספריית החומרים iMatter של מוזיאון העיצוב בחולון ופועלת כיום במינכן, גרמניה .

בכנס ינוהלו דיונים והרצאות בנושא החומרים של עולם המחר, התפתחויות טכנולוגיות שונות, שילוב אומנויות ה- craft בעבודת המעצב והחיבור שבין הגעגוע לעבר לאלמנטים עם ערכים רגשיים ליצירת עיצוב עכשווי.

תאריכים ושעות פתיחה

התערוכה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים במרכז הירידים, בין התאריכים :

­­­28.09.15-05.10.15

הכניסה ללא תשלום.

שעות הפעילות

28.09.15 - יום שני - מצאת החג ועד 24:00

29.09.15 - יום שלישי - 10:00-23:00

30.09.15 - יום רביעי - 10:00-23:00

1.10.15 - יום חמישי - 10:00-23:00

2.10.15 - יום שישי - סגור – מרוץ אופניים

3.10.15 - מוצאי שבת - מצאת השבת ועד 24:00

4.10.15 - ראשון - סגור – מרוץ אופניים

5.10.15 - שני - מצאת החג ועד 24:00

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page