top of page

אנג'לה טיטרו – אמנית "פיסול השיער" - באה מעולם אחר...

את אנג'לה טיטרו היכרתי לפני כשנה וחצי בנשף השנה האזרחית החדשה. לנשף זה הגיעו במיוחד, טייקונים במטוסי הג'ט שלהם, היישר מבריה"מ לשעבר. זה היה אירוע מהמם של האלפיון העליון. אנג'לה עיצבה את שערן של נשות הטייקונים. נדהמתי לגלות אישה צנועה. ללא אגו, ללא רעש וצלצולים...

אנג'לה מובילה כבר שנים רבות את אופנת השיער בארץ ובעולם:

  • ב-2007 זכתה בתחרות המעצב הישראלי בתחום התסרוקות.

  • ב-2007 זכתה במקום הראשון בתחרות מעצבים צעירים בלונדון.

  • ב-2008 ייצגה את ישראל בתחרות תסרוקות עולמית וזכתה במקום השני.

  • ב-2009 זכתה במקום השני באליפות אירופה בקטגוריית עיצוב תסרוקות ערב. ייצגה את ישראל לעיני מעצבים רבים שהגיעו מרחבי העולם לכנס גדול שהתקיים בהולנד מטעם חברת שוורצקופף העולמית.

  • באוקטובר 2010 , בסופיה שבבולגריה, הפגינה ביצועים מרשימים בתסרוקות כלה. 40 מעצבי שיער מ-27 מדינות התחרו על אליפות העולם של ארגון מעצבי השיער העולמי. אנג'לה זכתה במקום השלישי.

  • שבועיים לאחר מכן, בתחרות המונדיאל של מעצבי השיער בפריז, שפטה לצידו של וידאל ששון האגדי.

  • ב-2010 זכתה באליפות העולם לתסרוקות.

  • נחשבת לאחת מחמשת מעצבי השיער ששברו את שיא גינס בסנט פטרבורג כאשר קלעו את הצמה הארוכה ביותר בעולם.

  • בעבר ייצגה ושימשה כמדריכה ראשית של חברת שוורצקופף הגרמנית.

  • מומחית לכימיה של השיער, לתוספות ולתסרוקות מהממות - כאילו נלקחו מעולמות אחרים.

  • מעצבת שיער של דוגמניות ושחקניות לתצוגות, ימי צילום, תכניות טלוויזיה...

  • הוזמנה לשפוט בתחרויות בינלאומיות שיתקיימו בקרוב בניו-יורק (מנהטן) - בחודש דצמבר 2015.

  • בימים אלה קיבלה תפקיד מדריכה ראשית בחברת וולה העולמית.

אנג'לה ואיתי דומב - מנכ"ל וולה פרופסיונאל בישראל

חוגגים לאנג'לה את קבלת תפקיד "המדריכה הראשית בוולה העולמית"

הגעתי לסלון של אנג'לה ברחוב מעלה יצחק 16 בנצרת עילית. מספיק לשאול כל עובר אורח, כל נהג מונית או אוטובוס "איפה נמצא הסלון של אנג'לה" והוא יצביע לעבר המקום, כי הסלון שלה נחשב ל"שם דבר".

אנג'לה טיפלה בשערי במקצועיות וברוגע. מגע של ידי קסם שמשדרות ביטחון. "משחקת" בשיער כרצונה, כאילו היה פלסטלינה, והתוצאה: שיער מפוסל במראה מושלם. כשיצאתי משם, בקושי היכרתי את עצמי. זה היה מהפך!!! משיער מקורזל כמו ביסלי, יצאתי עם שיער חלק, קלוע באמנות לצמה גדולה ומרשימה. מכירים את ההרגשה של זוהרת ויפה? ביומיים האחרונים זכיתי למחמאות מקיר לקיר: "הורסת, מלכה, כוכבת, זה הוליווד"... ומי צריך יותר מזה כדי להרגיש טוב עם עצמו???

בסלון המפואר של אנג'לה פגשתי אישה בשם עדנה. לקוחה ותיקה. היא סיפרה לי: "את אנג'לה היכרתי בשכונת שלום בנצרת עילית עוד לפני 20 שנה. דודתי היתה לקוחה שלה. למרות שהיא ידועה בכל האיזור ככוכבת, היא אישה צנועה. כשאני באה אליה, אני זוכה לפינוק, לרוגע ולתספורת/תסרוקת מדהימה".

מאיר, בן זוגה ו"העזר כנגדה" של אנג'לה, מבין שלצד "כוכבת-על" כזאת, צריך לוותר על "האגו של הגבר הגרוזיני המצוי", לתמוך ולטפל במסירות ובסבלנות בכל הלוגיסטיקה הרבה מסביב. זה אומר טלפונים, תיאום פגישות, טיפול בהזמנות סוכנים, משכורות עובדים, ואפילו... הכנת הלקוחות מבחינת חפיפה, צבע ושורשים. מאיר מנהל הכל במיומנות רבה, דואג שהכל "יתקתק". הוא מפרגן לאנג'לה. מחזיק לה אצבעות מאחורי הקלעים כשהיא עומדת בקידמת הבמות בארץ ובעולם וזוכה לגביעים, מדליות, תעודות הוקרה, צילומים מתחרויות ברחבי העולם, וכמובן לתשואות רמות.

מאיר מבין שעיצוב השיער זורם בדמה של רעייתו מאז ילדותה, וזה חזק מכל מסורת, הרגלים ומינהגים. אפילו אביה, אלברט, שבא מתרבות גרוזינית נוקשה, לפיה נערה לא צריכה ללמוד, אלא חשוב שתתחתן ותלד ילדים - תומך ומפרגן לכישרון הנדיר והמוכח של בתו.

צוות לעניין: מאיר, רים שעובדת במקצועיות ומשדרת אצילות, ואנג'לה - מטפלים בלקוחה

אנג'לה מספרת: "אני נחשבת למשפיעה ולמכתיבה של אופנת השיער. מעצבים באים ללמוד אצלי. חשוב לי להתעדכן ב"זמן אמת” וכל הזמן, ולהיות ב-TOP של המקצוע. יותר מכסף, חשובה לי הנאמנות לחברה בה אני עובדת, ללקוחות, וחשוב לי לעמוד במילה שלי. אני מקבלת ודוחה הצעות רבות ממעצבי שיער בינלאומיים שמבקשים שאקים עסק עבורם ואכשיר את עובדיהם. אני טסה ליעדים רבים בעולם, אבל חוזרת אל "הבית" שהוא כאן, בארץ, בנצרת עילית.

אני אוהבת לעצב שיער לנשים. באות אלי שופטות, רופאות, כלות מנצרת ומערים אחרות בארץ, משפחות ידועניות ממעמד סוציו-אקונומי גבוה שרוצות טיפול VIP. לעתים, לרגל אירוע, מגיעות נשות משפחה שלמה וסוגרות יום שלם רק עבורן. רוב הלקוחות שלי הן קבועות ונאמנות.

מגיל צעיר ידעתי שזה מה שאני רוצה: לעשות כל תפקיד במספרה, אפילו מבלי לקבל תשלום על כך. זה הכייף שלי. אמא זיהתה את אהבתי, ארגנה והיקצתה לי חדר-מספרה בבית. לפני 20 שנה, בהיותי בת 17 כבר פתחתי את המספרה הראשונה שלי. בן זוגי, מאיר, תומך ומלווה אותי בעבודה כבר 6 שנים. מעולם לא למדתי קורס ספרות, אבל השתתפתי בהשתלמויות רבות בארץ ובעולם. עיצוב התסרוקות – בא לי מהבטן. ממש מתוכי. מהאינסטינקטים שלי. אני אוהבת לעשות גם טוב וגם יפה לנשים. כשהייתי נערה, לא ידעתי לומר "לא רוצה". הלכתי בתלם, כמו שציפו ממני. היום אני יודעת שרק בגלל היותי נחושה ועקשנית – הגעתי למה שהגעתי. כשאני על הבמה, או כשאני מעבירה סדנאות אומן, או כשאני משתתפת בתחרות – אני פורחת. כאילו נולדת מחדש."

סיפור חיים מעורר השראה...

אנג'לה נישאה למאיר בהיותה בת 15. מאיר היה בן 23. שידוך מבורך של הדוד, כי כך מקובל במשפחות גרוזיניות.

בשלב מסויים, בהיותי במספרה, שמעתי את אנג'לה אומרת בשיא הטבעיות למאיר בן זוגה: "לא סתם הדוד לי בחר בך" !!! משפט כזה אחרי 22 שנות נישואין – ממש לא מובן מאליו...

אין ספק – אנג'לה ומאיר – זוג מנצח שנותן השראה של יופי וחברות אמת לכל מי שסובב אותם. מאיר שומר על המשפחה, ואנג'לה – דוהרת קדימה. איזו השלמה מבורכת !!!

מאיר, סימה (עם "שיער ביסלי" לפני הטיפול) ואנג'לה

סימה (אחרי הטיפול)

אופיר – בונה ציפורניים ומניקוריסטית

ויש גם מחלקות טיפוח ואיפור, פדיקור... רמת טיפול מעולם אחר

סלון אנג'לה – מעלה יצחק 16, נצרת עילית

שאלו עוברים ושבים: איפה הסלון של אנג'לה? – כולם יודעים !

טלפון: 04-6469646

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page