top of page

LE BISTRO BAR במתחם עזריאלי חולון – שוב מחדשת...

והפעם, לכבוד חופשת הקיץ, מציגה LE BISTRO BAR ארוחות ילדים במחירים אטרקטיביים

מסעדת הביסטרו הראשונה בחולון - LE BISTRO BAR - שוכנת במתחם עזריאלי. התפריט משלב את הטעמים והריחות של מסורת מסעדות הביסטרו של פריז וניו-יורק, עם מנות מקומיות ואהובות.

לכבוד חופשת הקיץ, היא משיקה תפריט ארוחות ילדים במחירים הוגנים. תפריט הילדים כולל מנות שילדים אוהבים: שניצל + תוספת (סלט, צ'יפס או תפוחי אדמה בתנור) ב-34 שקל, פיצה אישית על לבנים ב-25 שקל ומבחר מנות של פסטה (פנה או ספגטי) עם רטבים שונים ב-34 שקל. בכל הזמנת ארוחה ניתן להזמין כוס גזוז ב-3 שקלים.

לצד מנות הילדים, מוזמנים ההורים ליהנות גם הם מתפריט עשיר:

התפריט כולל גם מבחר מנות ראשונות, ביניהן, קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו בקר, כרובית בטחינה, ועוד מגוון של מנות עיקריות שעונה על כל טעם ודרישה.

רשימת העיקריות כוללת מבחר תבשילים ביתיים, ביניהם מרק קובה, סופריטו בקר עם תפוח אדמה, מוסקה, קציצות דגים, מנות פסטה תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, פפרדלה עם פירות ים, שלל סלטים בשילובים שונים, מחבת פירות ים עם יין לבן על מצע ניוקי, סטייקים, המבורגים וקבבים אוריינטליים שנטחנים במקום, שניצלים עם פירה, סטייק סלמון, טבעות קלמארי ועוד...

בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-38 שקל.

לצד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט אלכוהול עשיר של יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.

רשימת הקינוחים מציעה כמה מנות מנצחות, כשהמומלצות ביניהן: עוגת גבינת פירורים צרפתית ועוגת הבית ביסקוויט שוקולד.

לדברי שירן שרים, הבעלים של המסעדה:

"לאחרונה התחדשנו בארוחות ילדים ובחולצות וסינרי לוגו לעובדים. בקרוב יושק תפריט מיוחד לחגים שכולל מנות דגים וסלטים, ואם לא די בכל אלה... המאפיה שלנו פועלת משעה 07:00 בבוקר. האופה שלנו אופה מידי בוקר לחמים ולחמניות טריים וחמים, שהופכים לכריכים ולכריכונים לעובדי המשרדים במתחם עזריאלי, ולאורחינו בכלל.

ארוחות הבוקר שלנו – מושקעות ולכן הן מבוקשות. לאחרונה יצאנו במבצע על ארוחת בוקר זוגית.

מגיעים אלינו עובדי המתחם, מחולון כמובן, ומהערים הסמוכות. אנשים יושבים בתוך ומחוץ למסעדה.

אנחנו "חזקים" באירועים כמו שבת-חתן, חגיגות בת ובר מצווה, מסיבות הפתעה, ימי הולדת, מסיבות גיוס, ואפילו קיימנו ברית מילה.

רוב היום אני נמצא במטבח המסעדה כדי לוודא שהמנות יצאו במיטבן. בעיניי "הלקוח תמיד צודק", וזו הסיבה שאנו מקפידים לפנק את לקוחותינו ולספק להם את השירות הטוב ביותר".

LE BISTRO BAR פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.

לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il

צוות המסעדה: בר, לרה ושירן שרים-הבעלים

כתובת: הרוקמים 2 חולון (במתחם עזריאלי)

טלפון: 03-6047485

צילומים: סימה להט, אנטולי מיכאלו, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page