top of page

"הוד והדר לבושה" - יריד האופנה והאקססוריז

היריד מפנק את נשות המגזר הדתי והמסורתי במלחתחה חדשה לקראת החגים

במכירה מיוחדת לקראת החגים, יתפרס השנה היריד המיוחד, המבוקש והנחשב ביותר, ב-4 מוקדים שונים בארץ: ירושלים, גבעת שמואל, חיפה ואשדוד

מגוון עצום של פריטי אופנה ואקססוריז, בהשראת הטרנדים השולטים באופנה של מיטב המעצבות, בהנחות והטבות משתלמות של עד 70%.

במסגרת היריד, שפתוח לנשים בלבד (למעט מתחם קפה מיוחד לגברים), יכולות הנשים למדוד במקום את הפריטים, לבחור וליהנות מקניית בגדים ומתנות לחג במחירים אטרקטיביים.

לקראת היריד, הוזמנו עיתונאים ובלוגרים לאירוע מענג ומפנק בביתם של יפה ודב'לה פליישמן – הבעלים של יריד המעצבים לאישה הדתית.

נורית כהן – הפרוייקטורית, הגתה, יזמה והפיקה את היריד המבורך הזה.

נורית מספרת: "לפני 7 שנים הגעתי לפסטיבל גורמה כשר. שאלתי את דב'לה: "אוכל זה דבר נחמד, אבל מה עם בגדים?" כאן נשתל זרע היריד. תחילה, סבתות, בנות ונכדות הגיעו להפנינג. מכרו וקנו. עם השנים התחלנו לחדש את הקונספט בדגמים אופנתיים (עד מידה 48), הוספנו הרצאות, מקומות נוספים, הגרלות, הנחות ומבצעים, והפעם - הזמנו עיתונאים כדי שיפיצו את הבשורה ברבים..."

מיקומים ומועדים:

חיפה והצפון - מרכז הקונגרסים חיפה

25-26/8

ט' - י' באלול תשע"ה ימים: ב', ג'

גבעת שמואל והמרכז - מרכז וואלה סנטר

2-4/9

י"ח - כ' באלול תשע"ה ימים ד', ה', ו'

אשדוד והדרום - מרכז יד לבנים

6-7/9

כ"ב - כ"ג באלול תשע"ה ימים א', ב'

ירושלים והסביבה - אולמי ארנה

8-10/9

כ"ד - כ"ו באלול תשע"ה ימים ג', ד', ה'

ביריד ישתתפו כ-100 מעצבות ומותגי אופנה מובילים שיציגו את מיטב פריטי האופנה והאקססוריז תחת קורת גג אחת. הם יציעו מענה כולל לאישה הדתית הסטייליסטית בעזרת פריטים אופנתיים של ביגוד ואקססוריז.

המעצבות המשתתפות שיביאו לירידים את מרכולתן המיוחדת והאופנתית:

שדה בר, הודיה לוביץ, גילית, הדס, ג'ודי, שמים וארץ, צ'פצ'ולה, סטודיו שיהר, מיטל נאמן, יעל רוזמרין, הילה הילולים, הדרא עיצובים, רות הולצמן, י.ח אוהד כיפות, פאנג'ה, נעלי קליגולה, ד"ר מטפחת, אתכסיה, הדסה עיצוב אחר, ברניקה, שחרית, ליאת שיף, אורנה ורננה, ריל פול פאשן, הדס תכשיטים, סטודיו מנדרינה, לימור בן ארי, נוגה סבג, מישמש כובעים, נעמול מטפחות, שירלי קשתות ,יעל לב, אלה מטפחות, מטליקה, חרל"פ תיקים, רעות עיצובים, שבלולה מטפחות, ניסן תכשיטים, חנה אנטמן, שעייא, רוני קנטור, ביאנקו אנד נרו, ורדית תכשיטים, סופי תותים, ליאורה תכשיטים, הדס גור, חגית מטפחות, גוונים - עדי לימון , יובל תכשיטים ועוד...

שרון חזום – סטייליסטית שמלווה, מתאימה ומשדרגת את הופעתה של האישה על פי סגנונה האישי.

כל הטרנדים נמצאים ביריד. המגמה העולמית היא קווים נקייים, קלאסיים, חצאיות באורכים שונים, אפשרות לתוספת שרוול - עם השראות אתניות.

מציעה בנוסף: שמלת חרוזים ופייטים – חגיגית לבית הכנסת...

חגית רז בן-ישי – ד"ר מטפחת

מקיימת סדנאות לקשירת מטפחות. לכל אישה יש מטפחת שמתאימה לה בצורה, בנפח, בצבע...

ליאת שיף – בעלת סטודיו, מעצבת קולקציות של בגדי מעצבים, ומפעילה חנויות אינטרנט. ייחוד הקונספט: משאירה מכפלת של 15 ס"מ כדי להתאים את הבגד לאורך המבוקש.

שלומית פרידמן – בוטיק וינטג' עלמה. "קניתי שמלות בחנויות וינטג' באירופה, ובבוטיקים בלונדון. חברות שלי ביקשו לקנות ממני, ומאז הכל היסטוריה... כיום אני רוכשת גם כמויות מהיצרנים עצמם".

שיהר מאופנה פראית ואצילית. הקונספט: בגד לערב וליום המשלב אצילות בריטית ובדואית. השילוב האתני מתאים למגזר הדתי והחילוני. התאמה אישית, גם במידות גדולות. מכירה לחו"ל באינטרנט. בגדים עם נוכחות דרמטית מוויסקוזה, סריגים, אריגי כותנה מהודו, קולקציית חגורות...

חברת "שדה בר" – שתי מעצבות: אריאלה אביטן ונריה כהן. חברות מגיל הנעורים. הצטרפה אליהן שולי, השותפה השלישית. חלמו שכשיהיו גדולות - יפתחו עסק ביחד. בתיכון – תפרו ומכרו. אחרי השירות הלאומי החליטו לממש את החלום, ומאז... הן מעצבות בסגנון כפרי-רומנטי עם נגיעות ווינטג' אתני. מטרתן לעצב בגד שלם ויפה.

גליתביגוד ליומיום ולשבת. הגעתי לתחום מתוך הצורך בבגד שיענה על צרכיי האישיים. עד אז מצאתי בגדים קצרים מידי, שרוולים ארוכים מידי...

ענבר - מותג "SNAP" - תכשיטים מודולריים. כל תכשיט מגיע עם 3 קישוטים שמאפשרים עיצובים שונים.

רוני קנטור – "אני חילונית. אומצתי על ידי המגזר הדתי. שמלות הווינטג' עוברות אצלי עיצוב מחדש. הפריטים מקוריים, בני 50-60 שנה לפחות, שהשתמרו כמו חדשים. מקורם מהארץ, מיפן ומאירופה".

חנה ועליזה – "מטליקה". חיפשנו פתרונות ללבוש צנוע. השלמה לשרוול עם חולצה פנימית קטנה שלא תפגע בקו המחשוף; או רק שרוול עם "טיק טק זכר ונקבה" שלובשים על השמלה; תחתית לשמלה עם טוניקה קצרה באורכים שונים. מוזמנים להציץ באתר "סוגר מחשוף".

יפה – מותג "מיש-מש" – עיצוב וייצור כיסויי ראש יפים ונוחים. כובעים, ברטים, מטפחות ובנדנות. המטפחות קשורות ומוכנות לחבישה ככובע.

חיה שוסהיים L.E.R – FULL FASHION - אופנה ללא שכבות. עובדת רק לפי הלב. "מאחר שלא למדתי - אין אצלי כללים. אני מעצבת גיזרה שתחמיא לנשים אחרי לידות, שתעלים את הבטן, בסגנון צללית אירופאית, נקייה".

רעות – מבחר גזרות ייחודיות של קשתות בד ותחרה, כיסויי ראש חלקיים.

הכניסה לנשים בלבד.

מחיר כניסה ליריד -.15 ₪ בלבד

חיילות, בנות שירות לאומי ומורות עם הצגת תעודה - במחיר מיוחד של 10 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/Yarid.Ofna?fref=ts עמוד גוגל+: https://plus.google.com/u/0/b עמוד פינטרסט: https://www.pinterest.com/YaridOfna

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page