top of page

חברת BH JEANS - קולקציית סתיו-חורף 2015-2016

Back to school

חברת האופנה BH JEANS מתמחה באופנה לנשים וצעירות. את דרכה החלה בעולם הדנים-הג'ינסים, ובימים אלה היא משיקה את קולקציית הסתיו חורף 2015-2016. הקולקציה מעוצבת בסגנון עשיר ומגוון, החל ממראה הקז'ואל הנצחי והנוח, ועד למראה המתאים לאירוע יוקרתי.

החברה מזוהה בעיקר עם קטגורית הג'ינסים, ומציעה מלתחה רחבה של אופנה, שמלות, טוניקות, חצאיות וגם אקססוריז.

ולריה היפה, היא דוגמנית הבית הבינלאומית של חברת האופנה BH JEANS.

כל צילום שלה עם פריטי המלתחה של - BH JEANS עובר מסך ובגדול !!!

על המותג...

המותג מוכר בלוס-אנג'לס שבארה"ב. זהו מותג נחשק בקרב מובילי אופנה וסטייליסטים הבוחרים באופן קבוע מלתחה שלמה לפרסומות ולתכניות טלוויזיה. BH JEANS הוא אחד המותגים המזוהים והיותר פופולריים על כוכבות הוליווד הנתפסות בעדשות הפפרצ'י .

מותג האופנה מזוהה בעיקר עם קטגורית הג'ינסים, כאשר ג'ינס הוא הבסיס וההשראה לטוטאל לוק שיקי. בקולקציה ניתן למצוא ג'ינסים קצרים, ג'ינסים ארוכים, צמודים, גבוהים, נמוכים, צבעוניים, קרועים, מתרחבים, נמוכים ועוד.

לצד קולקציית הג'ינסים, מציעה חברת האופנה גם מלתחה של אופנה עדכנית המשלימה את קווי הג'ינס, שמלות, טוניקות, חצאיות, ברמודות, במגוון שילובים טרנדיים קז'ואלים ונוחים. כולם מעוצבים בגזרות מחמיאות ונשיות.

קולקציית הג'ינסים מתרגמת את הטרנדים המובילים. היא מורכבת מקבוצות צבעים עיקריות היוצרות יחד קולקציה צבעונית ברוח צעירה ומרעננת. כמו כן היא משלבת התאמה, ומעניקה פתרון לנשים במידות 34 ומעלה בגילאי 16+ עם אמירה אופנתית עדכנית חזקה.

הקונספט של המותג הוא התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס- Affordable chic.

מתאים לצרכניות שמחפשות מחירים נוחים ורוצות לשמור על אופנתיות, טרנדיות ונשיות.

בימים אלה החברה יוצאת בקמפיין Back to school, ופותחת את מכירת סוף הקיץ בה מציעה מחירים מיוחדים על מבחר ג'ינסים לנערות שישדרגו את המראה.

החברה הינה חברה סיטונאית המשווקת את מוצריה לכ-100 נקודות מכירה מובילות ברחבי הארץ.

ניתן למצוא בחנות: in style

רח' קינג ג'ורג' 1 ת"א

רח' אלנבי 84 ת"א

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page