top of page

Desheli - טיפול חדשני וטבעי לשיער

איבחון מצב קרקפת ושיער – גם פינוק וגם טיפול

הטיפול מתבסס על תאי גזע ממקור צמחי. נלחם ביעילות בתופעה של נשירת שיער

Diamond Tresurs Brilliant Hair

אחת התופעות הגורמות לנשירת שיער היא קשקשים וגרד בקרקפת. פסוריאזיס (ספחת) היא מחלת עור כרונית ששכיחותה עומדת על כ-3% מכלל האוכלוסייה, ורק בישראל נמנים כ-120,000 אנשים חולים בה. חברת דשלי מציגה את הפתרון המהפכני, הטבעי והמתקדם להשגת שיער ועור בריא. קומפלקס שפותח במעבדות א.ל. הרמן, יחד מעבדות מחקר באירופה, ונרשם כפטנט. הוא מורכב מ-6 מרכיבים בעלי אפקט סינרגטי מוכח בהתחדשות תאי העור בקרקפת, בהשבת מראה נעורים לשיער, ובשיקום מראה טקסטורת השיער לאורך זמן.

מחזירים את תאי הגזע לעור

בעור יש כ 9.7% תאי גזע שלא עברו התמיינות. כאשר יש נזק בעור, סיב השערה קרינה, פצע בקרקפת חימצון וכו' - תאי גזע מקבלים איתות סיגנל ונשלחים לרקמה הפגועה לצורך תיקון. 9.7% תאי גזע שמעניקים שמירה והגנה על עור הקרקפת והשיער - אינם מספיקים. לכן מניעת תהליך ההזדקנות הטבעי אינה מושלמת. כעת, דשלי מביאה את הפתרון: Diamond Tresurs Brilliant Hair - קו מוצרי קוסמטיקה לטיפוח השיער שמתבסס על השימוש בטכנולוגיות מודרניות וידע חדשני.

תכשירי Diamond Tresurs מכילים קומפילקס FYTOTIGH - קוקטייל ביולוגי שמורכב מתאי גזע של ארגן תפוחים, גרעיני ענבים פפטיד Chondricare ומיקרו פודרה טהורה מיהלומים.

PhtoCellTeco Alp Rose מתקן נזקים הנגרמים לשיער כתוצאה ממחמצנים ורדיקלים חופשיים וזיהומים אחרים באוויר. תאי הגזע המופקים מצמח הארגן. PhtoCellTecTecTM מטפלים בגמישות עור הקרקפת ומונעים התייבשותו. הם גם מטפלים בגמישות השיער ומונעים שבירה, פיצול ומראה עייף.

הגעתי לדשלי. מקום מואר, מהודר ואסתטי ברמת בינלאומית.

קיבלה את פניי, בחום ובמקצועיות, מאיה מורד – הבעלים והזכיינית של דשלי ישראל.

הופניתי לאיבחון אצל אניה. האיבחון נעשה עם מיכשור מיקרוסקופי מיוחד שבדק את מצב הקרקפת והשיער בכלל, ואת מצב הזקיקים וטקסטורת השערות בפרט.

מאיה מורד, הבעלים והזכיינית של דשלי ישראל

אוהבת ומאמינה במוצרים

הממצאים הממוחשבים היו בסיס לטיפול שקיבלתי מאסי בן-ישי.

לדברי אסי... "לאחר 5 שנות עבודה בתחום עיצוב השיער, הגעתי ל"דשלי", כי רציתי לעזור לאנשים להבריא ולטפח את שערם. התעניינתי בטיפולי הזנה לקרקפת, בעיות צמיחה והידלדלות השיער, ונזקים שנגרמו מכתוצאה טיפול לקוי בשיער. ליין המוצרים של דשלי הוא איכותי. אני רואה תוצאות בשטח. יש נשים שמעדיפות לרכוש את ערכת המוצרים המתאימה לטיפול ולטיפוח שערן בבית ("תהיי הקוסמטיקאית של עצמך"), ויש כאלה שרוצות להגיע לכאן כדי לקבל את סדרת הטיפולים המלאה. הן מקבלות גם פינוק וגם טיפול עם תוצאות. אני משתמש בשמנים צמחיים טהורים המועשרים בויטמינים, ובמיכשור מיוחד שנועד לעידוד זרימת הדם ולהאצת הפעילות שלהם על השיער והקרקפת".

אניה ואסי בן-ישי

לדברי מאיה מורד...

"השם "דשלי", משמעו "הצדפה" כי יש בה יופי ומסתוריות. השם משלב את השפות צרפתית ואנגלית.

דשלי היא חברה צרפתית שמוצריה פותחו ברוסיה. תוצאה של שיתוף פעולה בין מדענים רוסים וצרפתים. המוצרים טבעיים ומכילים כ-250 תמציות צמחים.עם "עלייתה" של החברה ארצה, החלו לייצר את המוצרים במעבדות הרמן בישראל, מחומרי גלם מקומיים. הלקוחות נהנים מטיפול איכותי ומפנק, ומסייעים (בעקיפין) למשק ה"כחול לבן". במשך 5 שנים גדלנו מסניף אחד ל-300 סניפים. דשלי רשמה פטנט עולמי על מוצריה. ערכות התכשירים מהודרות, מכילות מוצרים יוקרתיים, היפו-אלרגיים ושלא נוסו על בעלי-חיים. הם מוכיחים את יעילותם במראה העור והשיער. בסניף דשלי בבניין UMI בראשל"צ יש 26 חדרי טיפולים, קומת ספא וטיפולים משלימים".

הסדרה לטיפול ושיקום השיער של Desheli כוללת את המוצרים הבאים:

שמפו לשיער

מעניק לחות לשיער ומסיר לכלוך ושמנוניות. הוא מחייה את השיער, מעניק לו ברק ומראה בהיר, מקלף בעדינות את השכבה העליונה של עור הקרקפת ומנקה את השיער, מחדש את המרקם שלו, מחזיר לו גמישות, מסיר גירוי העור ומביא את תפקוד בלוטות החלב למצב תקין.

המרכיבים הפעילים של השמפו מעניקים לשיער נפח וחיוניות. הוא מכיל תה ירוק, שמן שקדים, שמן זרעי ענבים, שמן ג'ינג'ר ואבקת יהלומים.

מרכך שיער

מעניק לחות ורכות לשיער. הופך אותו לחלק ונוח. הוא מתאים לכל סוגי השיער. התכשיר מועשר בחלבוני חיטה לחיזוק מרקם השיער, וכן בשמני אבוקדו וזנגוויל. קומפלקס תאים FITOTIGH מחזיר לשיער את החיוניות, מזין אותו, ומעניק לחות ומראה בריא ומבריק. מכיל שמן זית, שמן חוחבה ושמן זרעי חיטה.

מסכת שיער עשירה

המסכה מזינה ומחזירה חוזק וברק לשיער חלש ופגוע. המסכה ממריצה את זרימת הדם לאזור הקרקפת, מגינה על השורשים, ומסייעת למניעת נשירת שיער או התקרחות. המסכה גם מאזנת את החומציות בקרקפת.

המרכיבים הטבעיים שלה חודרים עמוק למרקם השיער, מחדשים אותו ומעניקים לו לחות. סוד המסכה טמון בקפסולות המכילות ויטמין די, תמצית גינקגו בילובה, שמן שיאה, תמצית קמומיל, שמן חוחובה שמן זערי ענבים, אבקת יהלומים וקראטין הידרוליזט.

סרום משקם לקצוות השיער

מרכיבים פעילים של הסרום משקמים את מרקם השיער ע"י יצירת שכבת מגן מסביבו. הדבר מעכב השפעה שלילית של גורמים חיצוניים. קרטין וקומפלקס FITOTIGH , ביחד עם שמנים טבעיים, מעניקים טיפול אינטנסיבי לקצוות מפוצלות. הוא מכיל שמן שקדים מתוקים, שמן ורדי בר, שמן חוחובה, קרטין ואבקת יהלומים.

ומשהו על חברת דשלי...

Desheli היא סיפור הצלחה בינלאומי. מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ-300 סניפים בעולם, המתפרסים על פני כ-7 מדינות, ביניהן ארה"ב, ישראל, תורכיה, גיאורגיה , מולדובה , אוקראינה, רוסיה, צ'כיה, הונג קונג ואיטליה.

בשנה הקרובה עתידות להיפתח כ-30 נציגויות חדשות.

כל מוצרי החברה נבדקו מחקרית במעבדת מכון א.ל הרמן באשדוד, ולא נוסו על בעלי חיים.

סניף הדגל של ישראל נפתח בראשון לציון. הוא משתרע על למעלה מ-400 מטר, ויש בו למעלה מ-18 חדרי טיפולים מפוארים.

בתום הטיפול הרגשתי שהקרקפת שלי נושמת. ויטליות נעימה בראש. התלתלים הטבעיים שלי היו גמישים יותר.

Desheli – משה לוי 11, בית UMI , ראשל"צ

חנייה במקום

Desheli - טל. 073-7696010

צילומים: סימה להט, עמרי עידן

כתבות נוספות
bottom of page