top of page

OMADA - מותג כלי המטבח האיטלקי

OMADA - מותג כלי הבית האיטלקי, מציע מתנות מעוצבות ומרשימות לחג:

כלי להגשת דבש או סוכר מסדרת Movida בהשראת התפוח המסורתי של ראש השנה

סט סכינים עם קרש חיתוך, בשילוב תאים לאיחסון כלי ששת

KOCHSTAR - מותג סירים ומחבתות עם תחתית נחושת וציפוי אמייל מתקדם, המיוצרים במפעל גרמני ותיק בעל שם עולמי

אומגה דור יבואנית מותג OMADA בישראל מציעה כלים ייחודיים ואיכותיים להגשת דבש או סוכר.

הכלים המעוצבים מתוצרת איטליה, פותחו עם מיטב אמצעי הטכנולוגיה החדשניים.

מותג העיצוב OMADA האיטלקי מתמחה בעיצוב מקורי, צבעוני וחדשני. הוא מציע מתנה איכותית ומרשימה לחג: כלים להגשת דבש או סוכר בהשארת התפוח המסורתי.

הכלים מסדרת Movida של המותג, מתאפיינים בקווים מעוגלים, אשר יוצרים מראה היי טקי.

לכל אחד מהם מצורף כפית אלגנטית.

הכלים עשויים מחומר אקרילי איכותי בעל מעטפת כפולה, והם מגיעים במגוון צבעים.

מחיר: 79 שקלים

אומגה דור יבואנית מותג OMADA בישראל מציעה מתנה מעוצבת לכבוד ראש השנה: סט סכינים מתוצרת איטליה. הסכינים פותחו עם מיטב אמצעי הטכנולוגיה החדשניים.

הסט מגיע עם קרש חיתוך ותאי איחסון לכלי ששת.

המתנה המושלמת למארחים חובבי הבישול, העיצוב והסטייל במטבח:

סט סכינים שמגיע עם קרש חיתוך ו-2 תאים נוספים לכלי הששת במטבח הביתי. הסט הוא מסדרת TRENDY המתאפיינת בקו מוצרים אופנתי למטבח, באיכות מעולה. המוצרים בסדרה עשויים מחומר אקרילי איכותי בעל מעטפת כפולה. הם מתאימים למאכלים חמים או קרים, וכן להקפאה ולהדחה במדיח הכלים.

את הסט ניתן להשיג בשישה צבעים מרהיבים, בעיצוב נקי ומוקפד.

מחיר: 349 שקלים

חברת אומגה דור KITCHEN STYLING אשר מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים וכלי בית למטבח, מביאה עמה בשורה חדשה בתחום הסירים והמחבתות עם השקת המותג הגרמני KOCHSTAR בישראל.

מפעל KOCHSTAR הגרמני הוא מפעל משפחתי שהוקם בשנת 1838 על ידי פרדריך אוגוסט גנוכטל, ומאז מנוהל על ידי דור ההמשך. המפעל החל את דרכו בייצור תנורי מתכת, תבניות אפייה וארובות לתנור. הוא אחראי לאינספור המצאות טכנולוגיות, ביניהן יצור מכונת כביסה המתכתית הראשונה בעולם. בשנת 1873 נכנסה החברה לתחום כלי הבישול ומוצרי החשמל למטבח, כשחומרי הגלם האמייל מגיעים מהרי האורה. עם השנים הפכה לחברה לבינלאומית. מוצרי החברה נחשבים מאז ועד היום למוצרי איכות, בדגש על פונקציונליות ונוחיות שימוש בכל בית.

סדרות המוצרים החדשות של KOCHSTAR מציעות פתרונות חדשים למטבח, תוך דגש מיוחד עיצוב נקי ואלגנטי, חומרי גלם איכותיים מהמתקדמים בעולם ואיכות בלתי מתפשרת.

הסירים והמחבתות של KOCHSTAR - ייחודיים בזכות השילוב בין תחתית נחושת מוצקה לבין גימור, וידיות עם חישוקים מצופים כרום.

ייחודה של תחתית הנחושת מתבטא בכך שהיא מתחממת מהר, מפזרת חום באופן אחיד, חוסכת זמן בישול לצד חיסכון באנרגיה ומתאימה לכל סוגי הכיריים - כולל אינדוקציה.

עובי תחתית הסיר/המחבת הנו 4 מ"מ, עובדה המעידה על חוזקו ועמידותו של המוצר.

ידיות מוצרי הסדרה עשויות פלדת אל חלד ארגונומיות ונוחות במיוחד. הן אינן מתחממות במהלך הבישול.

לכל אחד מהסירים והמחבתות יש מכסה זכוכית עמיד לחום וחזק במיוחד.

ניתן להשיג את מגוון המוצרים בשלל צבעים מרהיבים, אשר הופכים אותם למתנה מושלמת למארחים ולכל חובבי עיצוב הבית.

בין מבחר הסירים והמחבתות של KOCHSTAR ניתן למצוא את:

סדרת CC UP - מאופיינת בשכבה כפולה של פלדה, נחושת ואלומיניום עם תחתית עבה במיוחד המחממת במהירות את כלי ואף מעניקה לו יציבות ייחודית ואחזקה תרמית ארוכת טווח בעלת אפקט שמירת אנרגיה. מכסה זכוכית עמיד בחום לשם חיסכון באנרגיה, הכולל נירוסטה רחבה מעוצבת בקצה המכסה. הודות לשכבות הרבות שבבסיס, הכלי באופן מוחלט מתאים לאינדוקציה או כל סוג אחר של תנורים. מוצרי הסדרה מגיעים עם 30 שנות אחריות וכוללים סיר 16,20 ו- 24 ס"מ ומגיעים בצבעים: אדום/שחור/כחול – טווח מחירים 900-1100 ₪

סדרת NEO - כלי הבישול מהסדרה מרתקים בעיצובם הייחודי והתועלת הפרקטית שלהם. הם מצוידים בידיות עמידות בחום מנירוסטה ומכסה זכוכית חסין חום לחיסכון באנרגיה. פני השטח המצופים קרמיקה מבריקים, עמידים, חסרי נקבוביות וללא ניקל, המאפשרים תוצאות בישול וטיגון טובות ביותר ובנוסף הם קלים לניקוי. ליבת הפלדה שבתחתית הכלים תורמת לעודף היציבות וחיסכון האנרגיה, בנוסף מאפשרת הסתגלות לכל סוג של תנורים כולל אינדוקציה. הסדרה כוללת סירים בקוטר 18,22,24,26 ס"מ בטווח מחירים של 790-1040 ₪

סדרת METALIC SHADOW - כלי הבישול מצופים באמייל בעובי של 1.5 ס"מ הגורם לרתיחה, לטיגון ולבעבוע להתרחש בקלות. הם מתאפיינים בהדרגתיות צבעים מיוחדת ועיצוב מודרני בשילוב עם נירוסטה וכן מכסה הזכוכית שלהם עמיד בחום . בסדרה זו תוכלו למצוא את מירב הגדלים והצבעים המתאפיינים בגוון צבע מבריק שיוצר צל הייחודי שלה . הסדרה כוללת סירים בקוטר.16-24בטווח מחירים 300-500 ₪

סדרת METALLICA SOLID - מוצרי הסדרה מצופיים אמייל בגוונים שונים ובעלי עובי של 1.25-2.00 מ"מ. הכלים מגיעים בשילוב ידיות נירוסטה מעוצבות ומכסה זכוכית עמיד בחום.

סדרת TERRINE מוצרי הסדרה מאופיינים בעיצוב רטרו וצבעים פסטלים עם ידיות נירוסטה מעוצבות ומכסה זכוכית עמיד בחום בעל גימור נירוסטה בקצוות המכסה. הם בעלי עובי של 2 מ"מ ולכן מותאמים לכל סוגי התנורים כולל אינדוקציה. הסדרה כוללת סירים בקוטר 16,20,24 ס"מ בטווח מחירים של 450-630 ₪

סדרת BRILLIANT - סדרה מעוצבת עם פטנט S/S בידיות המעניקה להן את היכולת להישאר קרירות בזמן הבישול. המחבתות שבסדרה מגיעות עם מכסה זכוכית עמיד בחום בעל ידית מנירוסטה. הסדרה מתאימה לשימוש על כיריים ובתנור והודות לעיצוב המודרני שלה היא מצוינת להגשה לשולחן. סדרה של סירי סוטאז' עם מכסה תואם בקוטר 38 – טווח מחירים 380 – 460 ₪

ומשהו על מותג OMADA...

מותג OMADA האיטלקי נשען על ניסיון של למעלה מ-60 שנה של עבודה עם חומרים פלסטיים איכותיים. חומרי הגלם בהם משתמשים במפעל החברה באיטליה הנם חומרים יציבים ועמידים במיוחד. מאפייני המותג באים לידי ביטוי דווקא בקו עיצוב אופנתי במיוחד בקטגורית מוצרי המטבח, קו עיצובי מעוגל ואובלי המתבסס על משחק של צבעים שקופים בטכנולוגיית דו – צבע, היוצר מגוון רחב של צבעים.

העיצוב המרהיב והמקורי של מוצרי מותג העיצוב האיטלקי OMADA הופך אותם למתנה מושלמת למארחים ולכל חובבי עיצוב הבית והגאדג'טים המקוריים.

חברת אומגה דור, Kitchen Styling מציעה ללקוחותיה

מוצרים מהמותגים המובילים בעולם ביניהם: BOMPANI, KOCHSTAR ו-OMADA.

את מוצרי החברה ניתן להשיג את המוצרים ברשתות בחנויות המתמחות כדוגמת : הרשתות "דומו", "נחמד" ו"ספיסס" . "מינס סטייל" (בשוסטר רמת אביב) "הפינס" (רעננה/קניון כפר סבא), "עופרס" (רמת ישי) "הרמוני" (ירושלים), "MALY'S" דן דיזיין בני ברק ועוד.

מירב בן-הרוש – בעלת אומגה דור

ומשהו על חברת אומגה דור KITCHEN STYLING...

החברה נוסדה בשנת 2002 ע"י אשר בן הרוש, כחברה העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים למטבח. בתחילת 2015 הרחיבה אומגה דור את פעילותה ופתחה חטיבה העוסקת בשיווק כלי בית וכלי בישול. בין המותגים שהיא מחזיקה בבלעדיות : BOMPANI, KOCHSTAR, OMADA

רות סירקיס, ענת צ'רפק - יח"צ, אנדראה – מנהל שיווק עולמי של חברת OMADA ומירב בן-הרוש

את מוצרי KOCHSTAR ניתן להשיג בחנויות המתמחות כדוגמת: דומו, ספייסיס, הרמוני ירושלים הפינס כפר סבא / רעננה.

לברור הסניף הקרוב - טלפון 8989671- 09

אתר אינטרנט: http://omegador.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page